شماره : 43274
۲۴ / ۲ / ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۴

سازمان‌ ملل در قبال انتقال سفارت آمریکا به قدس واکنش عملی داشته باشند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، نمایندگان پارلمان‌های اسلامی در نشست اضطراری کمیته دائمی فلسطین اتحادیه بین‌المجالس اسلامی که صبح امروز (دوشنبه، ۲۴ اردیبهشت ماه) در تهران آغاز به کار کرد به بیان نقطه نظرات خود پیرامون مسائل روز فلسطین پرداختند. نماینده پارلمان کویت: جلادان حقیقی در منطقه به عنوان مستضعف معرفی می شوند خلیل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، نمایندگان پارلمان‌های اسلامی در نشست اضطراری کمیته دائمی فلسطین اتحادیه بین‌المجالس اسلامی که صبح امروز (دوشنبه، ۲۴ اردیبهشت ماه) در تهران آغاز به کار کرد به بیان نقطه نظرات خود پیرامون مسائل روز فلسطین پرداختند.

نماینده پارلمان کویت: جلادان حقیقی در منطقه به عنوان مستضعف معرفی می شوند

خلیل عبدالله نماینده پارلمان کویت در این نشست اقدام اخیر ترامپ مبنی بر انتقال سفارت آمریکا به قدس را خطرناک توصیف کرد و گفت: این اقدام خلاف موازین بین‌المللی است و اگر این اتفاق بیفتد امنیت منطقه در خطر خواهد بود.

نماینده پارلمان کویت تصریح کرد: امروز مقاومت مظلوم واقع شده اما جلادان حقیقی با عنوان مستضعف معرفی می‌شوند.

نماینده پارلمان قطر: قطر کشتار رژیم صهیونیسی علیه فلسطینیان را محکوم می‌کند

عبدالرحمان بندر یوسف نماینده پارلمان قطر نیز از راهپیمایی روز بازگشت به عنوان یک واقعه مهم یاد کرد و گفت: رژیم صهیونیستی با حملات خصمانه خود علیه آنها حق بازگشت را از فلسطینیان سلب کرده است.

نماینده پارلمان قطر همچنین تصریح کرد: قطر کشتار رژیم صهیونیسی علیه فلسطینیان را به شدت محکوم می‌کند.

نماینده پارلمان سوریه: پروژه مسالمت‌آمیز هسته‌ای ایران خواب را از چشمان مستکبران ربوده است

علی الشیخ نماینده پارلمان سوریه با انتقاد از آواره کردن فلسطینیان از سوی رژیم صهیونیستی عنوان کرد: مسلمان دنیا باید به خود آمده و از فلسطینیان حمایت کنند.

وی همچنین اظهار داشت: همه کشورهای اسلامی باید با وحدت کلمه به حمایت مادی و معنوی از فلسطین بپردازند.

نماینده پارلمان سوریه در پایان با بیان اینکه پروژه مسالمت آمیز هسته‌ای جمهوری اسلامی ایران خواب را از چشمان مستکبران ربوده و توطئه آمریکایی در حال تشدید است، خاطر نشان کرد: آنها نمی‌خواهند جمهوری اسلامی هیچ پیشرفتی داشته باشد.

چالش‌های کلاس‌های غیرحضوری و امتحانات حضوری
دنبال کنید

نماینده پارلمان سودان: مخالف ایجاد دیوار نژادپرستانه حائل در فلسطین هستیم

نماینده پارلمان سودان نیز در این جلسه با ابراز تأسف از همراهی برخی کشورهای عربی با رژیم صهیونیستی گفت: ما نباید در برابر این اقدام ساکت باشیم، آن هم زمانی که فلسطینیان برای احقاق حقوق خود جانفشانی می‌کنند.

وی در ادامه با بیان اینکه سودان هرگز رژیم صهیونیستی را مورد شناسایی قرار نمی‌دهد، اظهار داشت: سودان مخالف ایجاد دیوار نژادپرسانه‌ای حائل است و همه کشورهای اسلامی باید بازار رژیم صهیونیستی را تحریم کنند تا حصر غزه شکسته شود.

نماینده پارلمان ترکیه: بیت‌المقدس خط قرمز تمام جهان اسلام است

نماینده پارلمان ترکیه در ادامه این جلسه با بیان اینکه ترامپ با انتقال سفارت آمریکا از تل آویو به قدس درهای جهنم را به روی خود و کشورهای منطقه باز کرد، ابراز داشت: امنیت منطقه صرفاً با تشکیل فلسطین به پایتختی قدس فراهم می‌شود.

وی همچنین خطاب به سازمان ملل متحد اظهار کرد: این سازمان باید برای مسئله قدس واکنش نشان دهد چرا که مسئله قدس خط قرمز تمام مسائل جهان اسلام است./

پایان پیام

دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۴۴

سازمان‌ ملل در قبال انتقال سفارت آمریکا به قدس واکنش عملی داشته باشند نمایندگان پارلمان‌های اسلامی خواستار تحریم رژیم صهیونیستی از سوی کشورهای اسلامی و واکنش نشان دادن سازمان ملل به انتقال سفارت آمریکا به قدس شدند. http://cdn.icana.ir/d/019/45906.jpg سازمان‌,ملل,در,قبال,انتقال,سفارت,آمریکا,به,قدس,واکنش,عملی,داشته,باشند Icana

خانه ملت

ثبت شده در سایت کرونا نیوز طی شماره 43274 توسط تنظیم خبر : امین کائیدی شادگان و در روز دوشنبه 24 اردیبهشت 1397 ساعت ۱۵:۴۴:۱۴
© Copyright 2024 https://koronanews.ir . All Rights Reserved چاپ این خبر