جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

شهرک سازی ها در سرزمین های اشغالی متوقف شود/ وضعیت قدس از مرحله خطر فراتر رفته است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، رضوان الاخرس نایب رییس مجلس فلسطین در نشست اضطراری کمیته فلسطین اتحادیه بین المجالس که صبح امروز (دوشنبه، ۲۴ اردیبهشت ماه) ضمن تشکر از اظهارات دکتر لاریجانی گفت: ما امروز در مقابل یکدیگر نشسته ایم و در خصوص نقشه های صهیونیست ها و مشکلات ملت فلسطین صحبت می کنیم

اختصاصی کرونا

کد خبر : 43272
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۱

کرونا :

شهرک سازی ها در سرزمین های اشغالی متوقف شود/ وضعیت قدس از مرحله خطر فراتر رفته است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، رضوان الاخرس نایب رییس مجلس فلسطین در نشست اضطراری کمیته فلسطین اتحادیه بین المجالس که صبح امروز (دوشنبه، ۲۴ اردیبهشت ماه) ضمن تشکر از اظهارات دکتر لاریجانی گفت: ما امروز در مقابل یکدیگر نشسته ایم و در خصوص نقشه های صهیونیست ها و مشکلات ملت فلسطین صحبت می کنیم و امیدوارم بتوانیم تصمیم مناسبی در این مورد داشته باشیم.

نایب رییس مجلس فلسطین افزود: قدس در خطر نیست و از مرحله خطر فراتر رفته است و نیازمند آن است که هر کسی ذره ای شرافت دارد مواضع خودش را درباره قدس اعلام کند.

وی تاکید کرد: هر روز خانه های فلسطینی ها را ویران می کنند و آنها را بیرون می کنند تا قدس را از فلسطینی ها خالی کنند و روزانه تجاوزات ادامه دارد و آیین یهودی را در آنجا برگزار می کنند و به جشن می پردازند.

الاخرس تصریح کرد : آنها از ورود فلسطینی ها به حرم مقدس در ساعات مشخصی جلوگیری می کنند یعنی تفکیک زمانی و مکانی را اعمال کردند و همه این ها با سکوت همراه است، نمادها و الگوهای اسلامی تضعیف می شوند و به گردشگاه های صهیونیستی تبدیل می شود. 

نایب رییس مجلس فلسطین اظهار داشت: افزایش شهرک نشین های یهودی را شاهد هستیم. گسترش این شهرک ها بخشی از مرحله سیاسی آینده است که همچنان ادامه دارد.

وی افزود: گسترش شهرک ها باید متوقف شود تا بتوانیم آینده ای برای خود ترسیم کنیم. هشدار می دهیم که نقشه های صهیونیست ها و آمریکائی ها برای تحمیل بر فلسطینی ها فقط در کرانه باختری نیست، بلکه آنها تلاش می کنند نقشه های خود را به غزه و کرانه باختری تحمیل کنند.

عبدالله عبدالله وارد تهران شد
دنبال کنید

الاخرس اظهار کرد: در فلسطین و کرانه باختری، طرح های قدیمی آمریکا از ۴۰ سال پیش اجرا شده است. مردم غزه تلاش می کنند که بگویند فلسطینی ها در نوار غزه، قدس را رها نمی کنند.

نایب رییس مجلس فلسطین بیان کرد: آیا همه کشورهای اسلامی و جهان، کشورهایی که با نقشه های آمریکایی موافقت کردند، سازمان همکاری اسلامی، آماده است که روابط خود را با اسرائیل و آمریکا محدود کنند؟

وی ادامه داد: آرزو می کنم و امیدوارم که دیدگاهی که آقای رئیس مطرح کردند که مواضعی اسلامی و عربی است در سازمان ملل و نشست سران  اتخاذ  شود تا از حقوق ملی فلسطینی ها دفاع کنیم که همه این ها در راستای منافع ملی مسلمانان است.

نایب رییس مجلس فلسطین تصریح کرد: از شما درخواست می کنم با تشکیل هیات اسلامی برای پیگیری اوضاع فلسطین، موافقت کنید تا واکنش ها را مشخص کنیم و برای مقابله با طرح های صهیونیست ها و آمریکایی ها علیه فلسطینیان ، برنامه ریزی کنیم./

پایان پیام

شهرک سازی ها در سرزمین های اشغالی متوقف شود/ وضعیت قدس از مرحله خطر فراتر رفته است 3

دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۴۱

شهرک سازی ها در سرزمین های اشغالی متوقف شود/ وضعیت قدس از مرحله خطر فراتر رفته است نایب رییس مجلس فلسطین گفت: قدس از مرحله خطر فراتر رفته و نیازمند آن است که هر کسی ذره ای شرافت دارد مواضع خودش را درباره قدس اعلام کند. http://cdn.icana.ir/d/019/201712105711032894.jpg شهرک,سازی,ها,در,سرزمین,های,اشغالی,متوقف,شود/,وضعیت,قدس,از,مرحله,خطر,فراتر,رفته,است Icana

خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi