شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

خروج آمریکا از برجام اقدامی تلافی جویانه برای شکست‌های پی‌درپی در منطقه بود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه‌ملت، احمد علیرضابیگی نماینده مردم تبریز و رئیس گروه دوستی پارلمانی ایران و بلغارستان امروز یکشنبه (۲۳ اردیبهشت ماه) با ولن نکولف سیدروف رهبر حزب اتکا و رئیس فراکسیون وطن پرستان پارلمان دیدار و گفت وگو کرد. علیرضا بیگی در ابتدای این دیدار، با اشاره به مراودات خوب و سازنده گروه‌های

اختصاصی کرونا

کد خبر : 43252
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۶

کرونا :

خروج آمریکا از برجام اقدامی تلافی جویانه برای شکست‌های پی‌درپی در منطقه بود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه‌ملت، احمد علیرضابیگی نماینده مردم تبریز و رئیس گروه دوستی پارلمانی ایران و بلغارستان امروز یکشنبه (۲۳ اردیبهشت ماه) با ولن نکولف سیدروف رهبر حزب اتکا و رئیس فراکسیون وطن پرستان پارلمان دیدار و گفت وگو کرد.

علیرضا بیگی در ابتدای این دیدار، با اشاره به مراودات خوب و سازنده گروه‌های دوستی پارلمانی دو کشور، گفت: فضای همکاری بسیار خوب و مناسبی در روابط نمایندگان دو پارلمان برقرار است و امیدوارم این روند با تلاش‌های مشترک، بسترهای لازم برای توسعه و گسترش همکاری‌های دو کشور را در عرصه های مختلف فراهم آورد.

وی افزود: ایران و بلغارستان دارای روابط دیرینه و دوستانه‌ای هستند و به خوبی یکدیگر را می‌شناسند. برخی از کشورها می‌خواهند چهره ایران را در عرصه بین المللی مخدوش و به دور از واقعیت جلوه دهند لذا دیدار شما از جمهوری اسلامی ایران در این راستا می‌تواند به درک متقابل و شناخت از اشتراکات دو ملت و تقویت روابط دوستانه کمک شایانی نماید.

رئیس گروه دوستی پارلمانی ایران و بلغارستان در ادامه به عدم پایبندی آمریکا به معاهدات بین المللی و خروج آمریکا از توافق برجام اشاره و گفت: امیدواریم بلغارستان از ظرفیت خود به عنوان ریاست دوره‌ای اتحادیه اروپا استفاده کرده و در رویارویی با نقض آشکار توافق بین المللی، کشورهای عضو اتحادیه را در مسیر تصمیمی سازنده و پایدار با ایران هدایت کند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود نقش جمهوری اسلامی ایران را در مبارزه با استکبار و شکست افراط گرایی در خاورمیانه و ایجاد ثبات و آرامش در منطقه حائز اهمیت شمرده و خروج آمریکا از برجام را اقدامی تلافی جویانه برای شکست‌های پی در پی توطئه‌های سلطه گرانه آمریکا در خاورمیانه دانست.

تاکید بر همکاری پارلمانی دو کشور/ پیروزی مردم عراق علیه تروریست ها غرورآفرین است
دنبال کنید

سیدروف: تحسین نبوغ سیاسی ایران در عرصه بین المللی

ولن نکولف سیدروف در ادامه این دیدار، ضمن ابراز خرسندی از حضور در تهران و بازدید از مجلس شورای اسلامی، گفت: به عنوان رئیس فراکسیون وطن پرستان در پارلمان بلغارستان و به نمایندگی از حزبم، نبوغ سیاسی ایران در عرصه بین المللی را تحسین می کنم.

وی افزود: مراودات پارلمانی خود را در راستای توسعه همکاری‌های با مجلس شورای اسلامی تقویت می‌کنیم و به عنوان عضو اتحادیه اروپا معتقدم می‌توانیم در معرفی و شناخت هرچه بهتر ایران با دیگر کشورهای اروپایی تلاش کنیم و روابط دوستانه میان این کشورها با ایران را بهبود بخشیم.

رهبر حزب اتکای بلغارستان در ادامه بر اشتیاق شرکت ها و سرمایه گذاران بلغاری برای حضور در بخش‌های مختلف اقتصادی ایران تاکید کرد و ابراز امیدواری نمود، رایزنی و گفت وگوهای مستمر پارلمانی در جهت تسهیل و تسریع همکاری‌های فیمابین در عرصه‌های گوناگون سیاسی، اقتصادی و تجاری ادامه یابد./

پایان پیام

یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۲۶

خروج آمریکا از برجام اقدامی تلافی جویانه برای شکست‌های پی‌درپی در منطقه بود رئیس گروه دوستی پارلمانی ایران و بلغارستان، خروج آمریکا از برجام را اقدامی تلافی جویانه برای شکست‌های پی در پی توطئه‌های سلطه گرانه آمریکا در خاورمیانه دانست. http://cdn.icana.ir/d/019/201805105674633873.jpg خروج,آمریکا,از,برجام,اقدامی,تلافی,جویانه,برای,شکست‌های,پی‌درپی,در,منطقه,بود Icana

خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi