جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

عکس العمل قاطع سوریه به حملات روز گذشته رژیم صهیونیستی/دوران حملات یکطرفه به پایان رسیده است

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، علاء الدین بروجردی رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی که در راس هیاتی به پرتغال سفر کرده است در سومین روز اقامت در پرتغال با آقای "دیاش"  وزیر مشاور در امورخارجه پرتغال دیدار و در زمینه روابط دوجانبه، اقدام ترامپ در خروج از برجام، حملات روز گذشته رژیم صهیونیستی به

اختصاصی کرونا

کد خبر : 43244
تاریخ انتشار : جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۴

کرونا :

عکس العمل قاطع سوریه به حملات روز گذشته رژیم صهیونیستی/دوران حملات یکطرفه به پایان رسیده است

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، علاء الدین بروجردی رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی که در راس هیاتی به پرتغال سفر کرده است در سومین روز اقامت در پرتغال با آقای "دیاش"  وزیر مشاور در امورخارجه پرتغال دیدار و در زمینه روابط دوجانبه، اقدام ترامپ در خروج از برجام، حملات روز گذشته رژیم صهیونیستی به سوریه و دیگر تحولات منطقه بحث و تبادل نظر کرد.

بروجردی رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در این ملاقات گفت: ترامپ با این اقدام نشان داد که توافق های بین المللی و اسناد آن نیز دیگر قابل اعتماد نیست و به راحتی می تواند نقض شود بنابراین برای جمهوری اسلامی ایران فقط یک ملاک برای تضمین وجود دارد و آن اقدامات عملی است.

وی در ادامه افزود:امروز اروپا در برابر یک آزمون مهم تاریخی قرار دارد و اگر نتواند در برابر آمریکا و زیاده خواهی های این کشور مقاومت کند همه فرصت ها را از دست خواهد داد.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در این ملاقات افزود: رژیم صهیونیستی با پشتوانه آمریکا روز گذشته به سوریه حمله کرد و سوریه عکس العمل قاطع نشان داد، امروز جبهه مقاومت قدرتمندتر از هر زمان دیگری در برابر جنایت های رژیم صهیونیستی خواهد ایستاد و دوران حملات یکطرفه به پایان رسیده است.

 

 

وزیر مشاور در امورخارجه پرتغال: مخالفت خود را با اقدام ترامپ در برجام اعلام کرده ایم ​

براساس این گزارش وزیر مشاور در امورخارجه پرتغال در این ملاقات ضمن اعلام علاقمندی کشورش برای گسترش هرچه بیشتر روابط با جمهوری اسلامی ایران گفت: ما مخالفت خود را با اقدام ترامپ در برجام اعلام کرده ایم و همچنان از این پیمان حمایت میکنیم. مواضع مجلس ما در مخالفت با اقدام ترامپ نشان دهنده موضع واحد پرتغال درخصوص این موضوع است.

گفتنی است در این ملاقات آقایان کریمی قدوسی نماینده مشهد مقدس، فلاحت پیشه نماینده اسلام آباد غرب و علوی نماینده لامرد و عیاری دبیر کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی و میرفخار سفیر جمهوری اسلامی ایران در پرتغال حضور داشتند/.

پایان پیام

ملاک من در استخدام ها همواره عدالت محوری و شایسته سالاری بوده است
دنبال کنید

جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۲۴

عکس العمل قاطع سوریه به حملات روز گذشته رژیم صهیونیستی/دوران حملات یکطرفه به پایان رسیده است رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با تاکید بر عکس‌العمل قاطع سوریه به حملات روز گذشته رژیم صهیونیستی گفت: امروز جبهه مقاومت قدرتمندتر از هر زمان دیگری در برابر جنایت های رژیم صهیونیستی خواهد ایستاد. http://cdn.icana.ir/d/019/201803106023876342.jpg عکس,العمل,قاطع,سوریه,به,حملات,روز,گذشته,رژیم,صهیونیستی/دوران,حملات,یکطرفه,به,پایان,رسیده,است Icana

خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi