شماره : 43215
۲۰ / ۲ / ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۶

انتقادات شدید شهردار باشت از مدیرکل بازرسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد

در حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد صورت گرفت: شهردار باشت از مدیرکل بازرسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد در حضور استاندار انتقاد کرد. به گزارش پایگاه خبری باشت نیوز؛ لطف الله موسوی شهردار باشت در جلسه کارگروه میراث فرهنگی وگردشگری و تجلیل از فرمانداران و شهرداران برتر در خصوص خدمات رسانی به مسافران نوروزی که با حضور دکتر علی

انتقادات شدید شهردار باشت از مدیرکل بازرسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد 3
در حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد صورت گرفت:
شهردار باشت از مدیرکل بازرسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد در حضور استاندار انتقاد کرد.

به گزارش پایگاه خبری باشت نیوز؛ لطف الله موسوی شهردار باشت در جلسه کارگروه میراث فرهنگی وگردشگری و تجلیل از فرمانداران و شهرداران برتر در خصوص خدمات رسانی به مسافران نوروزی که با حضور دکتر علی احمدی استاندار کهگیلویه ووبویراحمد برگزار شد، اظهار کرد: پرسنل خدوم شهرداری باشت در تعطیلات نوروزی با وظیفه شناسی و تلاش بی وقفه با تمام توان در راستای ارائه خدمات مطلوب به مهمانان و مسافران نوروزی گام برداشتند.

 

 

وی در ادامه ضمن انتقاد شدید از نحوه عملکرد مدیرکل بازرسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد در انتخاب شهرداران برتر استان گفت: آقای مومن نسب شما ملاک و معیار دقیقی برای انتخاب شهرداران برتر نداشته اید و طی پنج ماه اخیر نیز به هیچ یک از شهرستان ها سفر نکرده اید، پس خواهشا عدالت را رعایت کنید.

 

شهردار باشت با طرح سئوالی مبنی بر اینکه مگر می شود فرماندار یک شهرستان مقام برتر خدمات رسانی به مهمانان نوروزی را کسب کند ولی شهرداری نه، افزود: قطعا شهردار و فرماندار یک شهر در راستای تحقق خدمات مطلوب به مهمانان نوروزی باهم هماهنگ هستند، چطور می شود فرماندار شهرستان مقام برتر  را کسب کند اما شهردار آن شهر علیرغم داشتن مسئولیت اجرای و اصلی در این خصوص نادیده گرفته شود.

 

موسوی در پایان یادآور شد: از استاندار کهگیلویه و بویراحمد خواستار ورود به این موضوع هستم تا جلوی بی عدالتی ها گرفته شود.

 

ایجاد زنجیره ارزش و توسعه صنایع تبدیلی باید اولویت تمامی استان‌ها باشد/ 30 واحد تولید محصولات لبنی استان فارس نیمه فعال شده است
دنبال کنید

وی در پایان خطاب به استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: به شما اطمینان می دهم مدیرکل بازرسی طی ۵ الی ۶ ماه گذشته به شهرستان ها سفر نکرده است.

 

انتهای پیام/

ثبت شده در سایت کرونا نیوز طی شماره 43215 توسط و در روز پنجشنبه 20 اردیبهشت 1397 ساعت ۱۱:۰۶:۲۶
© Copyright 2024 https://koronanews.ir . All Rights Reserved چاپ این خبر