جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

عنوان شهرداری برتر استان در ارائه خدمات نوروزی به گچساران رسید

عصر امروز و به مدیریت استاندار کهگیلویه و بویراحمد نشست تجلیل از دستگاه‌های برگزیده ارائه خدمات سفرهای نوروزی در استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد. در این نشست دستگاه‌های برتر و مؤثر و همچنین دستگاه‌های خوب در ارائه خدمات سفرهای نوروزی اعلام شدند. طبق اعلام مؤمن‌نسب مدیرکل بازرسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد تعداد ۵ کمیته

اختصاصی کرونا

کد خبر : 43185
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۸

کرونا :

عنوان شهرداری برتر استان در ارائه خدمات نوروزی به گچساران رسید

عصر امروز و به مدیریت استاندار کهگیلویه و بویراحمد نشست تجلیل از دستگاه‌های برگزیده ارائه خدمات سفرهای نوروزی در استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

در این نشست دستگاه‌های برتر و مؤثر و همچنین دستگاه‌های خوب در ارائه خدمات سفرهای نوروزی اعلام شدند.

طبق اعلام مؤمن‌نسب مدیرکل بازرسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد تعداد ۵ کمیته به عنوان کمیته‌های برتر معرفی شدند که کمیته انتظامی و امنیتی به دلیل ایجاد امنیت و تلاش برای کاهش تصادفات نوروزی به عنوان کمیته برتر شناخته شد.

همچنین در بخش دستگاه‌های برتر از مدیر با اخلاق تعاون روستایی استان مرحوم مهندس قلندر فرامرزی یادی شد و دستگاه تعاون روستایی به عنوان دستگاه برتر در ارائه خدمات معرفی شد.

در این آیین همچنین از مرکز فوریت‌های پزشکی اورژانس ۱۱۵ به عنوان دومین دستگاه در ارائه خدمات یاد شد و آموزش و پرورش و پخش فراورده‌های نفتی به عنوان دستگاه‌های بعدی از حیث امتیاز شناخته شدند.

اوقاف و امور خیریه و سازمان صنعت و معدن جز دستگاه‌های مؤثر در این ایام شناخته شدند و در بین فرمانداری‌های استان، فرمانداری بویراحمد رتبه نخست را به خود اختصاص داد. همچنین فرمانداری گچساران و بهمئی رتبه‌های دوم و سوم را کسب کردند. فرمانداری باشت نمره خوب را به دست آورد.

شهرداری گچساران در این بین به عنوان شهرداری برتر استان در ارائه خدمات نوروزی شناخته شد که دستگاه‌های برتر نمره‌ای بالاتر از ۹۳ را به خود اختصاص دادند.

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi