شماره : 43168
۱۴ / ۲ / ۱۳۹۷ - ۹:۱۹

کمبود نیروی تاسیساتی اداره گاز باشت مسئله ساز شد

طی تماس‌های مکرر ساکنان کوچه شهید ظفری(قدم آباد) باشت با این پایگاه خبری آنها از وضعیت کنونی این کوچه و قطع اشتراک گاز به مدت ۱۵ روز گلایه‌مند بوده و از مسئوولان مربوطه خواستار رسیدگی به این مشکل شده‌اند، ساکنان کوچه شهید ظفری باشت به خبرآوران گفته‌اند تاکنون علی‌رغم اطلاع‌رسانی و پیگیری این موضوع مسئوولان هیچ‌گونه اقدامی

طی تماس‌های مکرر ساکنان کوچه شهید ظفری(قدم آباد) باشت با این پایگاه خبری آنها از وضعیت کنونی این کوچه و قطع اشتراک گاز به مدت ۱۵ روز گلایه‌مند بوده و از مسئوولان مربوطه خواستار رسیدگی به این مشکل شده‌اند، ساکنان کوچه شهید ظفری باشت به خبرآوران گفته‌اند تاکنون علی‌رغم اطلاع‌رسانی و پیگیری این موضوع مسئوولان هیچ‌گونه اقدامی در این زمینه انجام نداده‌اند.

در یکی از پروژه‌های باشت که زیر نظر شهرداری باشت بوده است و به جهت عریض کردن خیابان صورت گرفته ، گاز منازل مسکونی چندین خانواده باشتی با قطعی روبرو شده است.

صادقی یکی از اهالی این منازل مسکونی ضمن نگرانی ‏وضعیت به وجود آمده عنوان کرد بیش از ۱۵ است که با قطعی گاز دست و پنجه نرم می کنیم از لحاظ بهداشتی دچار مشکل شده ایم.

وی افزود: با توجه به آنکه در منزل ما افراد سالمند و کودک وجود دارد و باید هر لحظه آب گرم در خانه داشته باشد و برای پخت غذا نیاز به گاز وجود دارد با مشکلات عدیده ای مواجهه شد.

این شهروند باشتی تصریح کرد: طبق تماس‌های مکرری که با اداره گاز شهرستان داشته ایم اینگونه پاسخ دادند که گاز نیرو تاسیساتی ندارد و با ید بعد از ۱۵ روز موج دست یک هفته دیگر صبر کنیم که اداره گاز آن را وصل کنند.

یکی دیگر از این خانواده‌ها عصبا نیت بی توجهی اداره گاز به این خانواده ها گفت: اگر می‌خواستند کاری برای فامیلهای خود انجام بدهند در کمترین زمان ممکن انجام می‌دادند ولی ما شهروندان عادی چون پارتی در ادارات نداریم باید هر روز زجر کشیم.
نبود نیروی تاسیساتی در اداره گاز برای مقابله با چنین مشکلاتی مشهود است و برای این مهم و با وجود بیکار بودن قشر جوانان این شهرستان قابل حل می باشد و مسئولین باید جدیت بیشتری به خرج دهند.

آقایان نماینده؛ شما کجای این اتفاقات نشسته اید؟!
دنبال کنید

کمبود نیروی تاسیساتی اداره گاز باشت مسئله ساز شد 3

ثبت شده در سایت کرونا نیوز طی شماره 43168 توسط تنظیم خبر : امین کائیدی شادگان و در روز جمعه 14 اردیبهشت 1397 ساعت ۰۹:۱۹:۲۹
© Copyright 2024 https://koronanews.ir . All Rights Reserved چاپ این خبر