پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

همایش بزرگداشت مقام معلم درگچساران +تصاویر

به گزارش پایگاه خبری باشت نیوز؛ ظهر امروز همایش بزرگداشت مقام معلم با حضور غلامرضا تاجگردون،رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی در سالن اجتماعات آزادی شرکت  نفت و گاز گچساران برگزار شد.    هادی زارع‌پور،مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد دراین همایش ضمن تبریک روز معلم و ولادت امام

اختصاصی کرونا

کد خبر : 43162
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۳

کرونا :

همایش بزرگداشت مقام معلم درگچساران +تصاویر

به گزارش پایگاه خبری باشت نیوز؛ ظهر امروز همایش بزرگداشت مقام معلم با حضور غلامرضا تاجگردون،رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی در سالن اجتماعات آزادی شرکت  نفت و گاز گچساران برگزار شد.

 

 هادی زارع‌پور،مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد دراین همایش ضمن تبریک روز معلم و ولادت امام زمان (عج) اظهارکرد:معلمان ستون فقرات کشور هستند و معلم نقطه تحول در هر کشور به شمار می‌روند ویک جمله و یک لبخند معلم می‌تواند در جامعه آنقدر تاثیرگذار باشد که در دنیا تاثیرگذار باشد.

 

زارع پور تصریح کرد:امسال مبلغ ۶ هزار میلیارد تومان به بودجه آموزش و پرورش افزوده شده و این نشان از اثر بخشی ایشان در کمیسیون تلفیق است.

 وی با بیان اینکه در دولت تدبیر وامید تحولات بزرگی در جامعه آموزش و پرورش اتفاق افتاده است، اظهار کرد: ۶۰۰ دانش آموز و فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد در برگزاری جشنواره‌های کشور حائز رتبه شده‌اند.

 وی افزود: دربحث پاداش پایان خدمت مناطق محروم که بارها معلمین ما در استان اعتصاب می‌کردند با همت نماینده مردم گچساران و باشت مبلغ ۵۰ میلیارد تومان به کل کشور اختصاص داده شد که از این میزان مبلغ ۳۵ میلیارد تومان به استان کهگیلویه وبویراحمد پرداخت شد.

 مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: تعداد ۱۹۰ آموزشگاه و تعداد ۲۳ سالن ورزشی در چهار سال اخیر در استان کهگیلویه و بویراحمد احداث شده است.

 

همایش بزرگداشت مقام معلم درگچساران +تصاویر 11
همایش بزرگداشت مقام معلم درگچساران +تصاویر 12
همایش بزرگداشت مقام معلم درگچساران +تصاویر 13
همایش بزرگداشت مقام معلم درگچساران +تصاویر 14
همایش بزرگداشت مقام معلم درگچساران +تصاویر 15
همایش بزرگداشت مقام معلم درگچساران +تصاویر 16
 

همایش بزرگداشت مقام معلم درگچساران +تصاویر 11
همایش بزرگداشت مقام معلم درگچساران +تصاویر 13
همایش بزرگداشت مقام معلم درگچساران +تصاویر 15
 

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi