شماره : 43156
۱۳ / ۲ / ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۴

کسب 600 رتبه ملی توسط دانش آموزان و فرهنگیان کهگیلویه و بویراحمد

مدیرکل آموزش و پرورش استان: مدیرکل آموزش و پرورش از کسب ۶۰۰ رتبه ملی توسط دانش آموزان و فرهنگیان کهگیلویه و بویراحمد در جشن روز معلم و اعیاد شعبانیه در باشت خبر داد. به گزارش پایگاه خبری باشت نیوز؛ مدیرکل آموزش و پرورش از کسب ۶۰۰ رتبه ملی توسط  دانش آموزان و فرهنگیان کهگیلویه و بویراحمد در

کسب 600 رتبه ملی توسط دانش آموزان و فرهنگیان کهگیلویه و بویراحمد 3
مدیرکل آموزش و پرورش استان:
مدیرکل آموزش و پرورش از کسب ۶۰۰ رتبه ملی توسط دانش آموزان و فرهنگیان کهگیلویه و بویراحمد در جشن روز معلم و اعیاد شعبانیه در باشت خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری باشت نیوز؛ مدیرکل آموزش و پرورش از کسب ۶۰۰ رتبه ملی توسط  دانش آموزان و فرهنگیان کهگیلویه و بویراحمد در جشن روز معلم و اعیاد شعبانیه در باشت خبر داد.

هادی زارع پور درجشن اعیاد شعبانیه و روز معلم در باشت اظهار کرد: این رتبه‌ها در جشنواره و مسابقات فرهنگی، علمی و ورزشی مختلف پنج سال پیش تاکنون از سوی معلمان و دانش آموزان به دست آمده است.

وی بیان کرد: کسب این آمار نشان‌دهنده کیفیت مطلوب آموزش‌وپرورش در کهگیلویه و بویراحمد است.

وی گفت :افزون بر ۱۵۲ هزار دانش آموز پسر و دختر در مقاطع ابتدایی و متوسطه اول و دوم در کهگیلویه و بویراحمد تحصیل می‌کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: در دولت‌های یازدهم و دوازدهم با احداث ۱۹۰ مدرسه و ۲۳ سالن ورزشی تلاش‌های زیادی برای تقویت زیرساخت‌های آموزشی برای دانش آموزان کرده است.

زارع پور با بیان اینکه امسال برای نخستین بار آئین تجلیل از معلمان در شهرستان‌های گچساران و باشت از سوی شهرداران انجام شد گفت: این اقدام می‌تواند گامی ارزنده برای مشارکت دستگاه‌های اجرایی در قدردانی از خدمات معلمان است.

انتهای پیام/

ثبت شده در سایت کرونا نیوز طی شماره 43156 توسط و در روز پنجشنبه 13 اردیبهشت 1397 ساعت ۱۲:۰۴:۰۵
© Copyright 2024 https://koronanews.ir . All Rights Reserved چاپ این خبر