جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

مراسم همایش بزرگداشت مقام معلم و حواشی آن در گچساران

همایش بزرگداشت «مقام معلم » و تجلیل از الگوهای تعلیم و تربیت صبح امروز در سالن سنمای آزادی شرکت نفت گچساران با حضور غلام رضا تاجگردون نماینده گچساران و باشت و مدیر کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویر احمد و هیئت همراه برگزار شد و در این همایش از بیش از ۴۵۰ تن از

اختصاصی کرونا

کد خبر : 43130
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۶

کرونا :

مراسم همایش بزرگداشت مقام معلم و حواشی آن در گچساران

همایش بزرگداشت «مقام معلم » و تجلیل از الگوهای تعلیم و تربیت صبح امروز در سالن سنمای آزادی شرکت نفت گچساران با حضور غلام رضا تاجگردون نماینده گچساران و باشت و مدیر کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویر احمد و هیئت همراه برگزار شد و در این همایش از بیش از ۴۵۰ تن از فعالان عرصه تعلیم و تربیت گچساران تجلیل شد.

مراسم همایش بزرگداشت مقام معلم و حواشی آن در گچساران 33

در شروع برنامه با اجرای سرود و قرآن توسط گروه قرآنی مدرسه آسیه گچساران این همایش آغاز شد که در نوبه ی خود کاری جدید است.

 

مراسم همایش بزرگداشت مقام معلم و حواشی آن در گچساران 34

در ادامه اولین حاشیه ی این همایش رقم خورد برخورد مسئولان رسانه ای بر روی جایگاه خبری خبرنگاران با همکاران خودشان از بی نظمی و بی برنامگی خبر می داد بی نظمی که کار را به آنجا رسانده بود که هر کسی خود را در جایگاه مدیریت این همایش می دید و به اطرافیانش تذکر می داد ظاهرا اصلا کسی برای این همایش برنامه ریزی نکرده بود .

 

برخورد های به دور از ادب در جمع ، نشان از نبود برنامه ریزی درست می داد ، نشان از بی برنامه بودن و بی احترامی های خواسته یا ناخواسته می داد بگونه ای که در ادامه جایگاه خبرنگاران به جایگاه عمومی تبدیل شد.

مراسم همایش بزرگداشت مقام معلم و حواشی آن در گچساران 35

حاشیه دوم هم در همین لحظه و در بطن سخنرانی پورالحسینی مدیر آموزش و پرورش گچساران رقم خورد و شاهد اعتراض شدید اللحن فرزند جانباز انقلاب اسلامی در مقابل نماینده ی گچساران و باشت بودیم و نشان از مشکلات فراوان این قشر داشت و شاید با این اعتراض می توانست کمی مشکلات این قشر را بکاهد ولی حواشی دور و اطرافش باعث شد که حرفهایش را بطور کامل نزند.

 

محفل نورانی انس با قرآن
دنبال کنید

مراسم همایش بزرگداشت مقام معلم و حواشی آن در گچساران 36

در ادامه و بعد از سخنان پورالحسینی مدیر آموزش و پرورش گچساران و خوش آمد گویی هایی که روال عادی هر همایشی شده است  یکی از معلمان به نمایندگی  از فرهنگیان به جایگاه سخنران رفت و از مشکلات معلمان داد سخن راند و به این موضوع پرداخت و خواسته های معلمان را مطرح کرد.

در این بین هر چند وقت یک بار مردم و دردمندان و کسانی که خواسته ای از نماینده ی گچساران و باشت داشتند با در دست داشتن نامه ای به نزد وی می رفتند و بعد از کمی صحبت و نامه ی خود را تقدیم می کردند و برمی گشتند و این هم تقریبا اتفاق پای ثابت همه ی همایش های گچساران شده است و هر چند غلام رضا تاجگردون از این نوع اتفاق خوشش نمی آید ولی مجبور به پذیرش آن شده است و ناخواسته باید جوابگوی مردمش با کلی خواسته ی کوچک و بزرگ باشد.

مراسم همایش بزرگداشت مقام معلم و حواشی آن در گچساران 37

در ادامه اجرای موسیقی توسط عرفان شیروانی لک نابینایی که چندین کتاب دارد و سخت ترین ساز جهان را می نوازد سایه ی سکوت را بر همایش استوار کرد بگونه ای که دقایقی شاهد سکوت کامل بدون حاشیه ی کوچک و بزرگ بودیم.

 

مراسم همایش بزرگداشت مقام معلم و حواشی آن در گچساران 38

اما در ادامه با سخنرانی مدیر کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد همایش ادامه یافت و اولین تقدیر و تشکر از اصحاب رسانه رقم خورد و افزود: امیدوارم این بزرگداشت که توسط شورای شهر و شهردار صورت گرفته است در شهرستان های دیگر تکرار شود و این سنت حسنه را پایه گذاری کند تا شاهد تکرار آن باشیم.

وی در مورد معلم گفت: معلمین ستون نظام آموزشی و قلب نظام آموزشی و نقطه ی عزمت هر تحولی هستند.

ملی پوش گچسارانی واترپلو در سانحه تصادف جان باخت
دنبال کنید

مراسم همایش بزرگداشت مقام معلم و حواشی آن در گچساران 39

جواد طالبی گنجه ای از خوانندگان لر زبان که ترکی قشقایی نیز می خواند، به اجرای برنامه پرداخت  و  کمی همایش را به سمت  قومیت های ترک و لر کشاند و با دو آهنگ لری و ترکی جو را عوض کرد.

حواشی دیگری که از سرفصل های این همایش بشمار می رفت برگزاری هفتمین دوره رونمایی از آثار مکتوب فرهنگیان گچساران بود که در این رونمایی از چندین کتاب رونمایی و از نویسندگان آنها تجلیل شد.

مراسم همایش بزرگداشت مقام معلم و حواشی آن در گچساران 40

در این بین اتفاقی که همایش را بیش از پیش تحت الشعال قرار می داد بعد از هر تجلیل اتفاق می افتاد و آن خروج افرادی بود که از آنان تجلیل می شد بگونه ای که بعد از هر تجلیل سالن همایش خالی و خالی تر می شد و این اتفاق آنقدر پیش رفت تا سالن همایش در ساعات پایانی همایش شاهد حضور میزبان و عواملش باشد و خبری از مردم نباشد.

حال که نوبت به سخنرانی نماینده ی گچساران و باشت رسید و به بالای جایگاه رفت حاشیه ی دیگری رقم خورد حاشیه ای که در نوع خود شباهت زیادی به حواشی نامه نگاری داشت ولی با کمی تفاوت ، بدین صورت که خبرنگار معترض رسانه ای با نامه ای در دست به جایگاه سخنرانی تاجگردون رفت و نامه ی اعتراض و شکایت خود را به وی داد و اینگونه اعتراض خود را بیان کرد .

 

اما در پایان سخنرانی تاجگردون نماینده ی گچساران و باشت که با زبان تند و شدت بسیاری سخنرانی می کرد، سالن همایش بسیار خالی شده بود اتفاقی که اکثر اوقات در برنامه های آموزش و پرورش شاهد آن هستیم.

و این همایشات ادامه دارد …. .

 

مراسم همایش بزرگداشت مقام معلم و حواشی آن در گچساران 41 مراسم همایش بزرگداشت مقام معلم و حواشی آن در گچساران 42 مراسم همایش بزرگداشت مقام معلم و حواشی آن در گچساران 35 مراسم همایش بزرگداشت مقام معلم و حواشی آن در گچساران 34 مراسم همایش بزرگداشت مقام معلم و حواشی آن در گچساران 45 مراسم همایش بزرگداشت مقام معلم و حواشی آن در گچساران 39 مراسم همایش بزرگداشت مقام معلم و حواشی آن در گچساران 47 مراسم همایش بزرگداشت مقام معلم و حواشی آن در گچساران 48 مراسم همایش بزرگداشت مقام معلم و حواشی آن در گچساران 49 مراسم همایش بزرگداشت مقام معلم و حواشی آن در گچساران 50 مراسم همایش بزرگداشت مقام معلم و حواشی آن در گچساران 36 مراسم همایش بزرگداشت مقام معلم و حواشی آن در گچساران 52 مراسم همایش بزرگداشت مقام معلم و حواشی آن در گچساران 53 مراسم همایش بزرگداشت مقام معلم و حواشی آن در گچساران 54 مراسم همایش بزرگداشت مقام معلم و حواشی آن در گچساران 38 مراسم همایش بزرگداشت مقام معلم و حواشی آن در گچساران 56 مراسم همایش بزرگداشت مقام معلم و حواشی آن در گچساران 57 مراسم همایش بزرگداشت مقام معلم و حواشی آن در گچساران 58 مراسم همایش بزرگداشت مقام معلم و حواشی آن در گچساران 40 مراسم همایش بزرگداشت مقام معلم و حواشی آن در گچساران 60 مراسم همایش بزرگداشت مقام معلم و حواشی آن در گچساران 61 مراسم همایش بزرگداشت مقام معلم و حواشی آن در گچساران 37 مراسم همایش بزرگداشت مقام معلم و حواشی آن در گچساران 33

 

 

 

 

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi