شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

تاکنون زلزله یاسوج و سی سخت ۳۱ نفر مصدوم داده است

فرماندار بویراحمد گفت: سرجمع ۳۱ نفر مصدوم شدند که این ۳۱ نفر توسط اورژانس‌های ۱۱۵ به بیمارستان شهید بهشتی انتقال داده شده‌اند و این مصدومان مربوط به روستاهای ده برآفتاب و گنجه‌ کهنه و شهر یاسوج بودند و قطعاً تعداد مصدومان بیشتر هستند چرا که عده‌ای خودشان به مراکز درمانی مراجعه کرده‌اند.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 43126
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۸

کرونا :

تاکنون زلزله یاسوج و سی سخت ۳۱ نفر مصدوم داده است

فرماندار بویراحمد گفت: مردم شریف شهرستان‌های بویراحمد و دنا با نهایت آرامش به زندگی خودشان ادامه دهند.

شاهرخ کناری در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: از همان ابتدای وقوع این زلزله ستاد بحران در محل فرمانداری بویراحمد با حضور تمام دستگاه‌های دولتی و جمعیت هلال احمر تشکیل شد و هماهنگی‌های لازم با ستاد بحران کشور نیز صورت گرفت که آنها هم اعلام آمادگی کردند.

فرماندار بویراحمد در ادامه با بیان اینکه دو فروند هوایی ارتش نیز اعلام آمادگی کرده است، بیان کرد: از مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا خواهش می‌کنم که آرامش خودشان را حفظ کنند.

کناری افزود: تیم‌های ارزیاب تخصصی برای گزارش‌های احتمالی خسارت در محل فرمانداری بویراحمد نیز تشکیل می‌شود و از دهیاران و بخشداران خواستیم که خسارت‌های احتمالی را برآورد کنند و آنها را به فرمانداری ارسال کنند.

وی با بیان اینکه در همه راه‌های مواصلاتی شهرستان‌های بویراحمد و دنا تردد در جریان است، بیان کرد: در حوزه مخابرات ابتدا به دلیل تماس‌های زیاد ترافیکی ایجاد شد که اکنون شش سایت مخابراتی نواقصی پیدا کردند و در حال رفع نقص هستند و شبکه‌های مخابراتی تلفن همراه و خانگی هیچ گونه مشکلی ندارند و ارتباط برقرار است.

فرماندار بویراحمد ادامه داد: در حوزه گاز رسانی به دلیل ریزش دیوارها چند علمک منازلی تخریب شدند که گاز این خانوارها قطع شدند و مأموران شرکت گاز در حال رفع مشکل گاز این خانوارها هستند.

وی افزود: در حوزه آب و برق مشکلی نداریم.

کناری گفت: سرجمع ۳۱ نفر مصدوم شدند که این ۳۱ نفر توسط اورژانس‌های ۱۱۵ به بیمارستان شهید بهشتی انتقال داده شده‌اند و این مصدومان مربوط به روستاهای ده برآفتاب و گنجه‌ کهنه و شهر یاسوج بودند و قطعاً تعداد مصدومان بیشتر هستند چرا که عده‌ای خودشان به مراکز درمانی مراجعه کرده‌اند.

اجرای ۹۰۰۰ برنامه در چهاردهمین دوره جشن‌های زیر سایه خورشید
دنبال کنید

فرماندار بویراحمد گفت: در محور یاسوج -سی سخت کوه ریزش کرد که چیز خاصی نبود و راهداران ما خیلی زود راه را باز کردند.

کناری تصریح کرد: مردم آرامش خودشان را حفظ کنند و به زندگی عادی خود ادامه دهند.

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi