جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

پیگیر تغییر خط هوایی فرودگاه یاسوج هستیم

یاسوج- معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: پیگیری و مکاتبات متعددی در زمینه تغییر خط هوایی فرودگاه یاسوج با مسئولان و متولیان امر انجام شده است. به گزارش قدس آنلاین، عزیز فیلی در حاشیه اولین پرواز آزمایشی فرودگاه یاسوج توسط شرکت هواپیمایی آتا بعد از ۷۲ روز تعطیلی در جمع خبرنگاران اظهار

اختصاصی کرونا

کد خبر : 43115
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۸

کرونا :

پیگیر تغییر خط هوایی فرودگاه یاسوج هستیم

پیگیر تغییر خط هوایی فرودگاه یاسوج هستیم 3

یاسوج- معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: پیگیری و مکاتبات متعددی در زمینه تغییر خط هوایی فرودگاه یاسوج با مسئولان و متولیان امر انجام شده است.

به گزارش قدس آنلاین، عزیز فیلی در حاشیه اولین پرواز آزمایشی فرودگاه یاسوج توسط شرکت هواپیمایی آتا بعد از ۷۲ روز تعطیلی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پرواز امروز شرکت آتا امروز به صورت آزمایشی بوده و به صورت رسمی از هفته آینده پروازهای این شرکت ۳ روز در هفته آغاز می‌شود.

وی با بیان اینکه رایزنی‌های لازم با شرکت هواپیمایی آسمان و ماهان برای انجام پرواز در فرودگاه یاسوج انجام شده است، عنوان کرد: امیدوارم با حضور این دو شرکت در تمام روزها هفته پرواز داشته باشیم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه بعد از سانحه سقوط هواپیمای تهران-یاسوج شرکت‌های هواپیمایی تمایلی به پرواز در فراز آسمان یاسوج نداشتند، ابراز کرد: هواپیمای امبرائر ساخت کانادا و برزیل متعلق به شرکت آتا با ظرفیت ۵۰ نفر از نوع جت بوده که مسیر تهران-یاسوج را یک ساعته طی می‌کند.

منبع: تسنیم

لینک منبع

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi