سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳

همه باهم بدون دغل خوب کار کنیم می توانیم سایه بهتری برای مردم خود بگسترانیم

غلامرضا تاجگردون ظهر امروز در همایش سراسری شوراهای اسلامی کهگیلویه و بویراحمد که در سالن آزادی شرکت نفت گچساران که با حضور رئیس کمیسیون شوراهای اسلامی در مجلس شورای اسلامی برگزار شد، با کنایه به طولانی شدن این همایش اظهار کرد که امروز این همایش حاشیه نداشته شاید حرف من حاشیه درست کند؛ نمی گویم

اختصاصی کرونا

کد خبر : 43104
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۸

کرونا :

همه باهم بدون دغل خوب کار کنیم می توانیم سایه بهتری برای مردم خود بگسترانیم

غلامرضا تاجگردون ظهر امروز در همایش سراسری شوراهای اسلامی کهگیلویه و بویراحمد که در سالن آزادی شرکت نفت گچساران که با حضور رئیس کمیسیون شوراهای اسلامی در مجلس شورای اسلامی برگزار شد، با کنایه به طولانی شدن این همایش اظهار کرد که امروز این همایش حاشیه نداشته شاید حرف من حاشیه درست کند؛ نمی گویم بی ادبی است اما حمل بر بی ادبی نشود عنوان کردند که فلان شخص قرار است در یکی از شهرهای استان کهگیلویه و بویراحمد کاندیدا شود، گفتم نمی شود گفتند چرا؟گفتم شرط کاندیدا شدن در استان کهگیلویه و بویراحمد این است که از صبح تا شب ۴۰ الی ۵۰ تا چای بخوری و دستشویی هم نروی.

وی افزود: که حالا از صبح تا الان ما را اینجا نشانده اند ۴ الی پنج ساعت و آب و چایی و میوه شرایط سختی است از طولانی شدن برنامه پوزش می طلبم.

نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی در ادامه با بیان اینکه  در یک کار دسته جمعی همه باید کار خود را به شکل خوب انجام دهند، گفت: یکی استاندار است یکی نماینده و .. و وقت کار همه باید متناسب با مسولیت خود کار کنند.

تاجگردون عنوان کرد: بعضی از ما از خود من گرفته تا بعضی فکر میکنند اگر ما نباشیم  خیمه فرو می ریزد اما خیمه فرو نمی ریزد شاید کمی شل شود و کارایی کمتر شود اما فرو نمی ریزد.

وی یادآور شد: پس باید همه محکم کار کنیم تا این خیمه استوارتر شود و سایه ای بهتری به مردمان خود بدهد.

یازدهمین جشنواره استانی قرآنی نوجوانان و جوانان کانون های فرهنگی و هنری مساجد
دنبال کنید

تاجگردون بیان کرد: اگر همه باهم خوب کار کنند بدون دغل می توانیم سایه بهتری برای مردم خود بگسترانیم.

نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی افزود: هرکدام از ما شاید دچار ضعف یا نقصان در عملکرد خود بوده و مشکلاتی داشته باشیم باید آن مشکلات را با تذکر به همدیگر برطرف کنیم و نگذاریم مردم آسیب ببینند اگر ما آسیب ببینیم مهم نیست.

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi