پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

گفت‌وگو راه حل تمام مناقشات است/لزوم توسعه روابط اقتصادی ایران و کره جنوبی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، هون جین اوک مدیرکل امور آفریقا و خاورمیانه وزارت امور خارجه کره جنوبی امروز (یکشنبه ۹ اردیبهشت ماه )با  سیدحسین نقوی حسینی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی دیدار و گفت‌وگو کرد. نقوی حسینی:جنایات داعش در عراق و سوریه برای جامعه جهانی روشن است نقوی حسینی سخنگوی

اختصاصی کرونا

کد خبر : 43097
تاریخ انتشار : یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۸

کرونا :

گفت‌وگو راه حل تمام مناقشات است/لزوم توسعه روابط اقتصادی ایران و کره جنوبی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، هون جین اوک مدیرکل امور آفریقا و خاورمیانه وزارت امور خارجه کره جنوبی امروز (یکشنبه ۹ اردیبهشت ماه )با  سیدحسین نقوی حسینی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی دیدار و گفت‌وگو کرد.

نقوی حسینی:جنایات داعش در عراق و سوریه برای جامعه جهانی روشن است

نقوی حسینی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی دراین دیدار ضمن اشاره به بیانیه‌های رسمی آژانس بین‌المللی مبنی بر پایبندی جمهوری اسلامی ایران به تعهدات برجام گفت:برجام یک توافق بین‌المللی است و انتظار می‌رود همان طور که جمهوری اسلامی ایران به تعهدات خود پایبند بوده است؛ سایر طر‌ف‌ها نیز به تعهدات خود عمل کنند.

وی افزود: جمهوری اسلامی ایران برای همه وضعیت‌های احتمالی، سناریوی لازم را پیش‌بینی کرده است.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به تحولات منطقه خاطرنشان کرد: جنایات داعش در عراق و سوریه برای جامعه جهانی روشن است و آمریکا درحالی به مقابله با داعش تظاهر می‌کند که خود از ایجادکنندگان و حامیان آن است.

نقوی حسینی با تأکید بر اهمیت دیپلماسی پارلمانی و نقش گروه‌های دوستی درگسترش تعاملات اظهارداشت: ما معتقدیم گفت‌وگو راه حل تمام مناقشات است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی مناسبات سیاسی میان ایران و کره جنوبی را مثبت ارزیابی کرد و بر توسعه روابط اقتصادی میان دو کشور تأکید کرد.

اهمیت نقش ایران و کره جنوبی در صلح و ثبات در خاورمیانه

هون جین اوک مدیرکل امور آفریقا و خاورمیانه وزارت امور خارجه کره جنوبی نیز در این دیدار ضمن تأکید بر اهمیت نقش ایران و کره جنوبی در صلح و ثبات در خاورمیانه گفت:تحولات سیاسی بین‌المللی نباید مانعی در توسعه مناسبات میان دو کشور باشد.

بارزانی وارد مذاکره نشود اربیل و سلیمانیه را نیز از دست می‌دهد
دنبال کنید

مدیرکل امور آفریقا و خاورمیانه وزارت امور خارجه کره جنوبی با اشاره به موضوع برجام خاطرنشان کرد:ما تحولات را دنبال می‌کنیم و به عنوان عضوی از جامعه بین‌المللی می‌دانیم که ایران درخصوص برجام به تعهدات خود عمل کرده است.

در پایان طرفین بر توسعه روابط فیمابین در همه زمینه‌ها تأکید کردند./

پایان پیام

یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۴۸

گفت‌وگو راه حل تمام مناقشات است/لزوم توسعه روابط اقتصادی ایران و کره جنوبی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی شورای اسلامی گفت:برجام یک توافق بین‌المللی است و انتظار می‌رود همان طور که ایران به تعهدات خود پایبند بوده؛ سایر طر‌ف‌ها نیز به تعهدات خود عمل کنند. http://cdn.icana.ir/d/019/201804108776475369.jpg گفت‌وگو,راه,حل,تمام,مناقشات,است/لزوم,توسعه,روابط,اقتصادی,ایران,و,کره,جنوبی Icana

خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi