شماره : 43046
۴ / ۲ / ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۷

کارکنان شبکه بهداشت با فرمانده سپاه باشت دیدار کردند+تصاویر

به مناسبت اعیاد شعبانیه صورت گرفت/ به مناسبت میلاد امام حسین «ع» و روز پاسدار رئیس وکارکنان شبکه بهداشت و درمان با فرمانده سپاه ناحیه شهرستان باشت دیدار کردند. به گزارش پایگاه خبری باشت نیوز؛ به مناسبت میلاد امام حسین «ع» و روز پاسدار رئیس وکارکنان شبکه بهداشت و درمان با فرمانده سپاه ناحیه شهرستان باشت دیدار کردند.

کارکنان شبکه بهداشت با فرمانده سپاه باشت دیدار کردند+تصاویر 13
به مناسبت اعیاد شعبانیه صورت گرفت/
به مناسبت میلاد امام حسین «ع» و روز پاسدار رئیس وکارکنان شبکه بهداشت و درمان با فرمانده سپاه ناحیه شهرستان باشت دیدار کردند.

به گزارش پایگاه خبری باشت نیوز؛ به مناسبت میلاد امام حسین «ع» و روز پاسدار رئیس وکارکنان شبکه بهداشت و درمان با فرمانده سپاه ناحیه شهرستان باشت دیدار کردند.

فرشاد رستمی رئیس شبکه بهداشت شهرستان باشت در این دیدار با تبرک ایام و اعیاد شعبانیه و تقدیر از فعالیت های سپاه در حوزه عمرانی، دفاعی و فرهنگی کشور، گفت: سپاه پاسداران مایه عزت و اقتدار انقلاب اسلامی است و وظیفه خود دانستیم به پاس قدردانی از زحمات این نیروهای خدوم در این مکان حاضر شویم.

وی اقتدار جمهوری اسلامی در منطقه را مرهون ازخودگذشتگی و جانفشانی پاسداران دانست و افزود: با وجوداین عزیزان است که دشمنان جرأت هیچگونه تحرکی را ندارند.

رستمی پیشرفت کشور در زمینه دفاعی و نظامی را نیاز مبرم کشور دانست و ابراز امیدواری کرد روز به روز شاهد شکوفایی در این زمینه باشیم.

سرهنگ سید علی رضا زاده، فرمانده ناحیه سپاه شهرستان باشت نیزبا تبریک اعیاد شعبانیه و تقدیر از حضور پرسنل شبکه بهداشت و درمان، عزت و اقتدار سپاه را به برکت خون شهدا، اطاعت محض از فرامین ولی فقیه برخورداری از نیروهای مجاهد، مؤمن، باتقوا،کارآمد و مخلص دانست.

وی ادامه داد: سپاه مجموعه ای از مخلصین است و خداوند به برکت این اخلاق، عزت را عطا کرده است.

رضازاده بیان داشت: طبق آیات قرآن، عزت از آن خداوند، اولیاء الله و مؤمنین است و هر کس به هر نحوی بخواهد در صدد تضعیف سپاه برآید، هم در جهت تکمیل پازل دشمن حرکت کرده و هم خود را در پیشگاه مردم و ملت و هم در پیشگاه خداوند خار و ذلیل کرده است.

موافقت وزارت بهداشت با تامین اعتبار شبانه روزی شدن مرکز خدمات جامع سلامت شهری روستایی صیدنظری شهرستان چرداول
دنبال کنید

وی تصریح کرد: همه باید دست به دست هم دهند تا مجموعه ای که خداوند برای دفاع از مظلومین و امت اسلامی و مقابله با استکبار جهانی، عزت و اقتدار داده ، روز به روز پیشرفته تر، مقتدرتر و بالنده تر باشد.

فرمانده ناحیه سپاه شهرستان باشت با بیان اینکه کارشکنی ها و دست اندازی ها در جهت تضعیف سپاه ، تار عنکبوتی بیش نیست ، اضافه کرد: سپاه برخواسته از متن ملت است و به پشتوانه مردم به راه خود ادامه می دهد.

رضازاده فرماندهان ارتش و سپاه را پیش قراولان مبارزه با دشمنان دانست و گفت: بر خلاف دیگر ارتش های دنیا که فرماندهان در پشت جبهه هستند، فرماندهان نظام جمهوری اسلامی جلودار هستند و این رمز موفقیت سپاه اسلام است.

 

کارکنان شبکه بهداشت با فرمانده سپاه باشت دیدار کردند+تصاویر 14کارکنان شبکه بهداشت با فرمانده سپاه باشت دیدار کردند+تصاویر 15کارکنان شبکه بهداشت با فرمانده سپاه باشت دیدار کردند+تصاویر 16کارکنان شبکه بهداشت با فرمانده سپاه باشت دیدار کردند+تصاویر 17کارکنان شبکه بهداشت با فرمانده سپاه باشت دیدار کردند+تصاویر 18کارکنان شبکه بهداشت با فرمانده سپاه باشت دیدار کردند+تصاویر 19کارکنان شبکه بهداشت با فرمانده سپاه باشت دیدار کردند+تصاویر 20کارکنان شبکه بهداشت با فرمانده سپاه باشت دیدار کردند+تصاویر 21کارکنان شبکه بهداشت با فرمانده سپاه باشت دیدار کردند+تصاویر 22کارکنان شبکه بهداشت با فرمانده سپاه باشت دیدار کردند+تصاویر 23

 

 

ثبت شده در سایت کرونا نیوز طی شماره 43046 توسط و در روز سه شنبه 4 اردیبهشت 1397 ساعت ۲۲:۱۷:۵۷
© Copyright 2024 https://koronanews.ir . All Rights Reserved چاپ این خبر