جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

انتقاد از سکوت برخی کشورها در قِبال انتقال پایتخت اسرائیل به قدس/ حمایت زنگبار از فلسطینیان قابل تقدیر است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه‌ملت،  اردشیر نوریان رئیس گروه دوستی پارلمانی ایران – تانزانیا  و هیأت همراه در ادامه سفر به شرق آفریقا وارد زنگبار شد و با زبیر علی معولید رئیس مجلس زنگبار دیدار و گفتگو کرد. نوریان در ابتدای این دیدار با اشاره به پیوندهای تاریخی و مشترک ایران و زنگبار، گفت: ایران

اختصاصی کرونا

کد خبر : 42992
تاریخ انتشار : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۱

کرونا :

انتقاد از سکوت برخی کشورها در قِبال انتقال پایتخت اسرائیل به قدس/ حمایت زنگبار از فلسطینیان قابل تقدیر است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه‌ملت،  اردشیر نوریان رئیس گروه دوستی پارلمانی ایران – تانزانیا  و هیأت همراه در ادامه سفر به شرق آفریقا وارد زنگبار شد و با زبیر علی معولید رئیس مجلس زنگبار دیدار و گفتگو کرد.

نوریان در ابتدای این دیدار با اشاره به پیوندهای تاریخی و مشترک ایران و زنگبار، گفت: ایران و زنگبار از زمینه های خوبی برای گسترش روابط در عرصه های مختلف برخوردارند و جمهوری اسلامی ایران همواره توجه خاصی به زنگبار داشته و دارد.

وی افزود: اراده و علاقه لازم در دو طرف برای گسترش ارتباطات و همکاری‌ها وجود دارد و سفر گروه دوستی پارلمانی ایران به زنگبار مؤید آن است.

رئیس گروه دوستی پارلمانی ایران – زنگبار در بخش دیگری از سخنان خود با انتقاد از سکوت برخی کشورهای اسلامی در قبال مسائل و مشکلات جهان اسلام از جمله انتقال پایتخت رژیم صهیونیستی به قدس شریف، گفت: مواضع بجا و شایسته زنگبار در توجه به مسائل جهان اسلام و حمایت از مسلمانان بویژه مردم مظلوم فلسطین در مجامع بین المللی قابل تقدیر است.

نوریان در پایان این دیدار از نمایندگان پارلمان زنگبار برای سفر به ایران و دیدار با همتایان خود دعوت کرد.

معولید: اتحاد کشورهای اسلامی مانع از آسیب پذیری در برابر توطئه دشمنان می‌شود

زبیر علی معولید رئیس مجلس زنگبار نیز در این دیدار با ابراز خرسندی از سفر هیئت ایرانی به زنگبار، گفت: گسترش ارتباط با ایران خواست مردم و مسئولان زنگبار است و تشکیل گروه دوستی در دوطرف فرصت مناسبی را برای گسترش همکاری ها فراهم کرده است.

معاون امور اقتصادی از اختصاص ۵۸ میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه به استان خبر داد
دنبال کنید

رئیس مجلس زنگبار در ادامه گفت: زنگبار خواستار انتقال تجربیات ایران در زمینه های مختلف بویژه در عرصه پارلمانی است و از روند گسترش مناسبات فیمابین حمایت می کند.

وی در پایان این دیدار گفت: اتحاد کشورهای اسلامی مانع از آسیب پذیری آنان در برابر توطئه ها و فشار های دشمنان خواهد شد.

در این دیدار محمد فیضی و ضیاءالله اعزازی و قاسم احمدی لاشکی دیگر اعضاء گروه دوستی پارلمانی ایران – زنگبار به بیان نقطه نظرات خود پیرامون راههای توسعه و گسترش مبادلات و همکاری های فیمابین پرداختند.

لازم به ذکر است که این سفر نخستین سفر رسمی یک هیات بلندپایه پارلمانی ایران به زنگبار و تانزانیا است./

پایان پیام

شنبه ۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۵۱

انتقاد از سکوت برخی کشورها در قِبال انتقال پایتخت اسرائیل به قدس/ حمایت زنگبار از فلسطینیان قابل تقدیر است رئیس گروه دوستی پارلمانی ایران – تانزانیا، گفت: مواضع بجا و شایسته زنگبار در توجه به مسائل جهان اسلام و حمایت از مسلمانان فلسطین در مجامع بین المللی قابل تقدیر است. http://cdn.icana.ir/d/019/201804104148615450.jpg انتقاد,از,سکوت,برخی,کشورها,در,قِبال,انتقال,پایتخت,اسرائیل,به,قدس/,حمایت,زنگبار,از,فلسطینیان,قابل,تقدیر,است Icana

خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi