جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

از رهبران جوان جهان چه خبر؟!!

  خبر #کاوه_مدنی که پس از سفر نوروزی باز نگشت شاید خبر خوبی نبود؛ گرچه ما نفهمیدیم در مدت حضورش در ایران چه آورده مشخصی برای محیط زیست ایران داشت، اما اگر بخواهیم معذوریت او در بازگشت را بدون ملاحظه بفهمیم باید بگوییم او قربانی #تلگرام شد که تصاویر رقص او با #خانم‌های_پلنگی_پوش را منتشر

اختصاصی کرونا

کد خبر : 42943
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۳۹۷ - ۸:۰۴

کرونا :

از رهبران جوان جهان چه خبر؟!!

 

خبر #کاوه_مدنی که پس از سفر نوروزی باز نگشت شاید خبر خوبی نبود؛ گرچه ما نفهمیدیم در مدت حضورش در ایران چه آورده مشخصی برای محیط زیست ایران داشت، اما اگر بخواهیم معذوریت او در بازگشت را بدون ملاحظه بفهمیم باید بگوییم او قربانی #تلگرام شد که تصاویر رقص او با #خانم‌های_پلنگی_پوش را منتشر کردند.

شاید ملاحظاتی در پرونده جاسوسی و محیط زیست هم باشد اما اگر برای آن مساله قصد خروج داشت باید زودتر خارج می شد و به خانواده‌اش هم اجازه خروج نمی‌دادند تا برگردد.

اما دو روز است BBC با ده‌ها پست اینستاگرامی و برنامه تلویزیونی و گزارش برای این خروج عزا گرفته و ناراحت است که نظام جمهوری اسلامی از خدمات “پژوهشگر برجسته محیط زیست!” محروم شد.

حجم ناراحتی غربی‌ها از نبود او در ایران تردیدی باقی نمی‌گذارد که باید او را در پروژه “رهبران جوان جهانی YOUNG GLOBAL LEADERS” تعریف کنیم که تعدادی از ماموران حوزه ایران آن اکنون در زندان هستند.

تربیت مدیر با استانداردهای حیات غربی برای شرق راهبرد اصلی پروژه”یانگ لیدر” است.

بی پروایی یک مدیر منتسب به جمهوری اسلامی در چنین رقصی شاخصی از این تربیت ناهمسو با بوم اولیه این افراد است که تحت فشار فرهنگی محیط پدری خروج را تنها راه رهایی از فشار می دانند؛ گرچه غرب هزینه آن را از جیب حاکمیت بوم او می‌پردازد.

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi