سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

دستگاه های اجرائی کالاهای تولید ملی استفاده کنند،ارزیابی و نظارت کامل انجام می گیرد

علی محمد احمدی در اولین شورای اداری استان با تبریک سال نو و عید مبعث، تحقق شعار رهبری«حمایت از کالای ایرانی» را از اولویت برنامه مدیران استان در راستای رشد اقتصادی، تولید و اشتغال بیان کرد و افزود: همه دستگاه های اجرائی از کالاهای با دوام تولید ملی و از جمله استانی استفاده کنند و در این خصوص ارزیابی و نظارت کامل انجام می گیرد. 

اختصاصی کرونا

کد خبر : 42916
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۷ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۳

کرونا :

دستگاه های اجرائی کالاهای تولید ملی استفاده کنند،ارزیابی و نظارت کامل انجام می گیرد

علی محمد احمدی در اولین شورای اداری استان با تبریک سال نو و عید مبعث، تحقق شعار رهبری«حمایت از کالای ایرانی» را از اولویت برنامه مدیران استان در راستای رشد اقتصادی، تولید و اشتغال بیان کرد و افزود: همه دستگاه های اجرائی از کالاهای با دوام تولید ملی و از جمله استانی استفاده کنند و در این خصوص ارزیابی و نظارت کامل انجام می گیرد.

استاندار، مبارزه جدی با قاچاق کالا را در سال ۹۷ جدی دانست و تصریح کرد: حمایت از تولید، جذب سرمایه گذار و رفع موانع تولید باید دغدغه مدیران بوده و در این رابطه تلاش ها و پیگیری ها تمام وقت و شبانه روزی باشد.

احمدی تصریح کرد: اعتبار در نظر گرفته شده و قابل هزینه در حوزه اقتصادی، رشد تولید و ایجاد اشتغال استان ۸۰۰ میلیارد ریال بود و در شش ماه گذشته با برنامه ریزی نو و پیگیری های لازم آن را به ۲ هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال رساندیم و در این خصوص استان نسبت به چهار استان هم پای خود پیشی گرفت.

استاندار بیان کرد: مردم بخشی از مطالبات آنها در حوزه اقتصادی است و با تمام توان تلاش می کنیم تا اقدامات به گونه ای باشد که پیام رهبری محقق شود و دستگاه های اجرایی بهروری و راندمان کاری آنها افزایش یابد و نظم و انضباط، حفظ بیت المال و تکریم مردم مورد توجه قرار گیرد.

وی تصریح کرد: مردم ما اگر محدودیت ها و دلایل واقعی را بدانند و ببینند که مسئولین با کار و تلاش صادقانه زحمت می کشند، قطعا همه کمبودها را قبول می کنند، افزود: مردم ما اگر ببینند که چه کسی دلسوز آنها است و چه کسی تلاش می کند و  و دغدغه اقوام، طایفه و خویشاوندی ندارند و دغدغه آنها استان و همه مردم استان است، مشکلات و کمبودها را می پذیریند.

وی با تاکید به اینکه، همه تلاش ما این است که استان را یک گام به پیش ببریم، افزود: امسال همه مدیران را به تحرک وا می داریم و با خلاقیت و ابتکار در چارچوب برنامه های دولت که نمود بیشتری دارند، فرصت های جدید برای تولید و اشتغال ایجاد خواهیم کرد.

اعلام برنامه و زمان و مکان استقبال از امام جمعه قلعه رئیسی
دنبال کنید

استاندار، نوسازی بافت های فرسوده در قالب طرحی متمرکز را از اولویت های کاری سال ۹۷ در استان دانست و افزود: بخشی از بافت های شهری فرسوده هستند که با کوچکترین زلزله مشکلات و خسارات جدی را ایجاد می کند و دولت برنامه دارد تا در قالب طرحی متمرکز با مشارکت بخش خصوصی و مالکین به نوسازی آنها بپردازد.

احمدی، بازسازی، نوسازی و توسعه شبکه حمل و نقل استانی در راستای کاهش مرگ و میر و ترافیک را از دیگر اولویت های امسال برشمرد و ابراز داشت: از سوی متولیان امر در این رابطه پیگیری های لازم در مرکز کشور انجام خواهد گرفت.

وی به برنامه ریزی اصولی از استفاده بهینه منابع آبی استان و افزایش بهره وری از آن در همه بخش ها برای سال جاری خبر داد و گفت: حفاظت و صیانت از محیط زیست و منابع طبیعی استان، جلوگیری از قطع درختان، آتش سوزی ها، آسیب ها و آفت های طبیعی درختان و آلودگی های زیست محیطی امسال مورد توجه جدی قرار می گیرد.

استاندار با تاکید به اینکه باید تلاش کنیم فضای اجتماعی را متحول کنیم، افزود: در حوزه اجتماعی تلاش می شود تا امید و نشاط  را بین مردم ایجاد کنیم و رسیدگی به کار مردم با رعایت قانون و ضوابط حکم فرما باشد و برای کسانی که پارتی دارند و آنهایی که ندارند در انجام امور فرقی نباشد.

احمدی با بیان اینکه، همه نقاط استان بطور متوازن و با ایجاد فرصت برابر دیده خواهد شد، افزود: دولت وظیفه دارد به آحاد مردم خدمات بدهد و نگاه پدرانه داشته و فرا بخشی به مسائل بپردازد و ما هم باید استان را خانه خود بدانیم و به همه جای آن نگاه یکسان داشته و برای ایجاد فرصت متوازن  وبرابر تلاش کنیم.

راهپیمایی پرشکوه مردم روزه‌دار و ولایت‌مدار نیشابور در حمایت از مردم فلسطین
دنبال کنید

وی با اشاره به اینکه، امسال مسیر حرکت استان برنامه محور است، گفت: برنامه پنج ساله استان تدوین و از سال گذشته حرکت ها براساس آن آغاز شده است و هر شش ماه یکبار گزارش گیری می شود که چه دستگاهی در کجای کار است و چه دستگاهی کم کاری و یا انحراف داشته است.

استاندار به ارتباط شبکه ای و پیوسته مدیران استانی با فرمانداران، مدیران شهرستانی و وزارتخانه ها و یا دستگاه های مربوطه مرکزی در تهران تاکید کرد و افزود: بازدیدهای میدانی و نظارت مستمر مدیران برکارها بیشتر شود.

احمدی به تعامل بیشتر مدیران با اصحاب رسانه تاکید کرد و گفت: فضای نقد و انتقاد سازنده باز است و رسانه ها در چار چوب ضوابط و با رعایت گتمان اخلاقی و سعه صدر و با نگاه خدمت به مردم و ایجاد فضای امن و آرامش برای توسعه و رشد استان در کنار مسئولین گام بردارند.

وی به تعامل مدیران دستگاه ها با مراکز علمی و دانشگاهی استان تاکید کرد و افزود: مسئولین به دنبال نوآوری و دستاوردهای علمی و دانش بنیان باشند و در این رابطه برای توسعه و رشد استان و خدمت به مردم از دستاوردها  و ظرفیت های دانشگاهی بهره گیرند.

استاندار تاکید کرد: مدیران در هر بخشی و سطحی که هستند به جای سطحی نگری، بخشی نگری و مسئولیت گریزی، باید نگاه فرابخشی داشته و مسئولیت پذیر باشند تا بتوانند جلوی هرگونه سنگ اندازی برای پیشرفت و توسعه استان را بگیرند.

احمدی یادآور شد: سال ۹۶ کشور فراز و فرودهایی داشته و سرشار از تجربه های تلخ  و شیرین بود و این استان هم حوادثی داشت که تجربیات و دستاوردهای نو داشت و هرچند تلخی ها با  تدبیر مدیریت شدند، تمام تلاشمان را به کار می گیریم و تمهیدات لازم به کار گرفته خواهد شد تا به یاری خداوند در سال جدید شاهد مشکلات و حوادث تلخ در استان نباشیم.

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi