شماره : 42912
۲۵ / ۱ / ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۳

تاخیر علی مطهری،غایب بودن نماینده،اعتراض و ترک سالن و عذرخواهی

اولین همایش ملی ” قلم،اقوام، آرامش” با حضور نایب رئیس مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی در تالار اجتماعات آزادی شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران برگزار شد. دو ساعت تاخیر علی مطهری نایب رئیس و عضو کمیسیون * علی مطهری نایب رئیس و عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با ۲

اولین همایش ملی ” قلم،اقوام، آرامش” با حضور نایب رئیس مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی در تالار اجتماعات آزادی شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران برگزار شد.

دو ساعت تاخیر علی مطهری نایب رئیس و عضو کمیسیون

* علی مطهری نایب رئیس و عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با ۲ ساعت تاخیر وارد تالار همایش شد.

غایب بودن نماینده مردم شهرستان های گچساران و باشت

نماینده مردم شهرستان های گچساران و باشت که قرار بود در این همایش حضور داشته باشد، به جهت شرکت در اجلاس بانک جهانی به کشور آمریکا سفر کرده است.

در ابتداء  نایب رئیس مجلس از غرفه (محلی) سیاه چادر و نمایشگاه دیدن کرد.

تجمع کارگران اخراجی حراست شرکت نفت و گاز گچساران جلوی علی مطهری

کارگران اخراجی حراست شرکت نفت و گاز گچساران در بدو ورود علی مطهری جلوی وی تجمع و خواستار رسیدگی به وضعیتشان شدند.

علت این اقدام اعتراضی اخراج ناگهانی (طبق گفته کارگران اخراج شده) از کارگران حوزه حراست نفت و گازگچساران است و آنان خواستار بازگشت به کار وپرداخت معوقات حقوقی خود هستند.

متاسفانه تا این لحظه هیچ پاسخی از سوی مسئولان شرکت نفت و گازگچساران به خواسته‌های کارگران داده نشده است.

اعتراض و ترک سالن همایش توسط خبرنگاران شهرستان گچساران

در یک اقدام زشت و ناپسند از طرف انتظامات و عوامل اجرایی همایش درآغاز جلسه از ورود خبرنگاران برای تهیه عکس و خبر در جلوی جایگاه همایش خودداری بعمل آمد که با اعتراض و ترک سالن همایش توسط خبرنگاران شهرستان گچساران مواجه، که  بعد از این اتفاق رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گچساران از خبرنگاران شهرستان دلجویی کرد و قضیه خاتمه پیدا کرد.

اجرای خواسته‌های اسرائیلی‌ها، انگیزه «مقاومت» ایران را بیشتر می‌کند
دنبال کنید

قابل ذکر است که رسانه ها از چندین هفته قبل بطور گسترده  زمان برگزاری این همایش را اطلاع رسانی کرده بودند.

طولانی شدن وقت همایش/ اعتراض شدیدالحن خبرنگار شاغل در شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران

بعلت طولانی شدن وقت همایش، تعدادی از حاضرین سالن همایش را ترک کردند.

اعتراض شدیدالحن خبرنگار شاغل در شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران در هنگام سخنرانی نایب رئیس مجلس شورای اسلامی باعث شد که جو سالن همایش تا دقایقی ملتهب شود( گفته می شود رضا مرادی طوف خیمه خبرنگارنفتی گچساران مدتی است که  با مدیران شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران دچار مشکل شده است.)

 

عذرخواهی فرماندار گچساران از اصحاب رسانه

عبدالرحیم رحیمی فرماندار گچساران از اصحاب رسانه و خبرنگاران به جهت اتفاق پیش افتاده عذرخواهی کرد که این حرکت  فرماندار شهرستان قابل تحسین بود.

آنطوری که انتظار می رفت در این همایش از قشقایی ها  نامی برده نشد

از حمیدرضا جهاندیده نویسنده کتاب ” قشقایی های ایران ” در این همایش تجلیل بعمل آمد که وی یک نسخه از کتاب خود را به علی مطهری نایب رئیس و عضو کمیسیون فرهنگی مجلس اهداء کرد و این نویسنده قشقایی در ادامه عنوان کرد: آنطوری که انتظار می رفت در این همایش از قشقایی ها  نامی برده نشد.

 

ثبت شده در سایت کرونا نیوز طی شماره 42912 توسط تنظیم خبر : امین کائیدی شادگان و در روز شنبه 25 فروردین 1397 ساعت ۲۲:۲۳:۵۲
© Copyright 2024 https://koronanews.ir . All Rights Reserved چاپ این خبر