شماره : 42884
۲۳ / ۱ / ۱۳۹۷ - ۰:۰۰

اعزام خیرین مسجدساز به روستاهای استان کهگیلویه و بویراحمد

مدیر کل تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد از اعزام خیرین مسجدساز به روستاهای استان خبر داد. به گزارش روابط عمومی تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد، حجت‌الاسلام حمید برازش مدیر کل تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اهمیت جایگاه و نقش مساجد در فضا سازی فرهنگی و گسترش عقاید مذهبی و از همه مهم

مدیر کل تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد از اعزام خیرین مسجدساز به روستاهای استان خبر داد.

اعزام خیرین مسجدساز به روستاهای استان کهگیلویه و بویراحمد 3

به گزارش روابط عمومی تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد، حجت‌الاسلام حمید برازش مدیر کل تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اهمیت جایگاه و نقش مساجد در فضا سازی فرهنگی و گسترش عقاید مذهبی و از همه مهم تر ارتقاء بصیرت سیاسی و اجتماعی وعقیدتی جوانان ونو جوانان: خدمت در عرصه دینی، بزرگترین خدمت و نیاز فرهنگی در جامعه است و باید در این راستا از همه ظرفیت ها و قابلیت ها استفاده کنیم.

وی افزود: از جمله ظرفیت ها و قابلیت های فرهنگی در جامعه،مساجد هستند که در صورت برنامه ریزی صحیح می توان از این پایگاه ها در گسترش فرهنگ دینی به نحو احسن استفاده کرد، چرا که مساجد کارکرد های متفاوت و در عرصه های مختلف دارند و باید پاس داده شوند.

برازش تصریح کردبا توجه به بافت روستایی و عشایری و بافت مذهبی مردم استان نیاز به ساخت بیشتر مساجد هست، لذا در این خصوص مجمع خیرین مسجد ساز تشکیل شده و جهت ساخت و تشکیل مساجد، نیاز به ضروریت ها و اولویت ها به اقصی نقاط استان اعزام می شوند.

لینک منبع

ثبت شده در سایت کرونا نیوز طی شماره 42884 توسط تنظیم خبر : امین کائیدی شادگان و در روز پنجشنبه 23 فروردین 1397 ساعت ۰۰:۰۰:۰۰
© Copyright 2024 https://koronanews.ir . All Rights Reserved چاپ این خبر