جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

جوابیه بنیاد شهید باشت به یک خبر/ترویج فرهنگ ایثار و شهادت مقوله ی سیاسی کاری و سلیقه ای نیست

​ بنیاد شهید باشت طی ارسال جوابیه ای به یک خبر واکنش نشان داد که عینا آورده میشود. به گزارش پایگاه خبری باشت نیوز؛  بنیاد شهید باشت طی ارسال جوابیه ای به یک خبر واکنش نشان داد که عینا آورده میشود.   متن جوابیه به این شرح است: با سلام و تبریک سال۱۳۹۷به همه کسانیکه عیدنوروز را جشن

اختصاصی کرونا

کد خبر : 42794
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۵ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۱

کرونا :

جوابیه بنیاد شهید باشت به یک خبر/ترویج فرهنگ ایثار و شهادت مقوله ی سیاسی کاری و سلیقه ای نیست
جوابیه بنیاد شهید باشت به یک خبر/ترویج فرهنگ ایثار و شهادت مقوله ی سیاسی کاری و سلیقه ای نیست 3
​ بنیاد شهید باشت طی ارسال جوابیه ای به یک خبر واکنش نشان داد که عینا آورده میشود.

به گزارش پایگاه خبری باشت نیوز؛  بنیاد شهید باشت طی ارسال جوابیه ای به یک خبر واکنش نشان داد که عینا آورده میشود.

 

متن جوابیه به این شرح است:

با سلام و تبریک سال۱۳۹۷به همه کسانیکه عیدنوروز را جشن میگیرند،بویژه ملت سرافراز و شهیدپرور ایران اسلامی

 

درسایت شما مطلبی با عنوان اولین شهید باشت و باوی در جنگ تحمیلی ایران و عراق منتشر گردید فلذاضمن تقدیر و تشکربه منظور روشن شدن اذهان عمومی خوانندگان عزیز مطالبی تقدیم و استدعا مندم از طریق سایت خبری درج و در دید خوانندگان قرار گیرد مزید امتنان خواهد بود.

 

در بحث ترویج فرهنگ ایثار و شهادت مقوله ی سیاسی کاری،سلیقه ای و جزیره ای عمل کردن و فرافکنی نمودن معنا نخواهد داشت ضمن اینکه ما خادمین شهدا هرگونه انتقاد و پیشنهاد سازنده و منطقی را پذیرا و استقبال خواهیم کرد.

 

فرهنگ ایثار و شهادت همانند روح انسان ها و جریان خون رگ ها در کالبد انسان هاست و چنانچه جریان خون دررگ ها متوقف شود روح از بدن آنها جدا و آنوقت آدمیزاد فقط یک جسم و کالبد فرسوده خواهد داشت و ایثار و شهادت ترویج آن در جامعه چنین نقشی خواهد داشت.

 

مطالب درج شده در سایت چنان تنظیم شده و وانمود شده که بین شهدا فرق گذاشته سده و یا بعضا مورد کم لطفی و بی مهری قرار می گیرد،درصورتی که اصلا اینگونه نیست و شهید والا مقام رجب مرادپورعلاوه براینکه پرونده اش تحت پوشش بنیاد شهید شهرستان دیگری است آرامگاه مقدس و مطهر وی در حوزه جغرافیایی شهرستان باشت نمی باشد.و به همین دلیل همچون شهدای والامقام و عزیز مردم ولایت مدار باشت و باوی که تحت پوشش بنیاد شهید باشت نمی باشد و کم هم نیستند ،مراسمات و یادواره هایی قطعا توسط ناحیه مقاومت بسیج ،پایگاه های مقاومت و بنیاد شهید همان شهرستانها به صورت مشارکتی و به صورت محله ای و انفرادی برگزار گردید همچون یادواره شهرستانی در اسفند ماه سال گذشته و در آینده هم باتوجه به وضعیت اعتباری برگزار می گردد.

محرومیت‌های فراوان در کنار ظرفیت‌های استان بوشهر پذیرفتنی نیست
دنبال کنید

 

همانطور که گفته شد برگزاری یادواره ها درشهرستان بر اساس معیار تحت پوشش بودن بنیاد هر شهرستان و دیگری محل دفن گلزار شهدا برگزار می گردد.

 

شهید یاد شده هیچ یک از دو معیار فوق را نداشته ضمن اینکه تقسیم و تخصیص اعتبارهر شهرستان بر اساس امار جمعیتی تحت پوشش انجام میگیرد و یادواره ۹۱شهید شهرستان باشت در ۲۲اسفندماه ۹۶مصادف با روز بزرگداشت شهدا ، باشکوه و با حضور مردم انقلابی و مسئولین این خطه از طریق ناحیه مقاومت بسیج و بنیاد شهید و امور ایثارگران بصورت مشارکتی برگزار شد.
یادواره محله ای بصورت مردمی و با محوریت پایگاه های مقاومت و گاها بصورت مشارکتی با بنیاد شهید برگزار شد.

 

لازم به یاداوری است ضمن گرامیداشت یادو خاطره همه شهدا اولین شهید جنگ ایران و عراق و تحت پوشش بنیاد شهرستان باشت شهید والا مقام جهانگیر کرمی اهل بخش بوستان روستای شوش در سال ۱۳۵۹ شهد شیرین شهادت را نوشید .

شریعت پور، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان باشت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi