جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

انتقال سنگین‌ترین محموله بقایای اجساد جانباختگان ATR از ارتفاعات دنا

دنا- فرماندار شهرستان دنا گفت: سنگین‌ترین محموله از بقایای پیکر جانباختگان ATR۷۲ از ابتدای سانحه تاکنون در ارتفاعات دنا به پایین انتقال یافت. به گزارش قدس آنلاین، عباس بهشتی‌رو در گفت‌وگویی اظهار داشت: دقایقی پیش سنگین‌ترین محموله از بقایای پیکر جانباختگان  ATR در ارتفاعات دنا به کمک یک فروند بالگرد به پایین کوه دنا انتقال

اختصاصی کرونا

کد خبر : 42784
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۴ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۷

کرونا :

انتقال سنگین‌ترین محموله بقایای اجساد جانباختگان ATR از ارتفاعات دنا

انتقال سنگین‌ترین محموله بقایای اجساد جانباختگان ATR از ارتفاعات دنا 3

دنا- فرماندار شهرستان دنا گفت: سنگین‌ترین محموله از بقایای پیکر جانباختگان ATR۷۲ از ابتدای سانحه تاکنون در ارتفاعات دنا به پایین انتقال یافت.

به گزارش قدس آنلاین، عباس بهشتی‌رو در گفت‌وگویی اظهار داشت: دقایقی پیش سنگین‌ترین محموله از بقایای پیکر جانباختگان  ATR در ارتفاعات دنا به کمک یک فروند بالگرد به پایین کوه دنا انتقال یافت که بعد از آن نیز به پزشکی قانونی انتقال یابد.

وی با بیان اینکه امروز کامل ترین جسد یکی از جانباختگان سقوط هواپیمای “تهران-یاسوج” بنام غلامعلی احمدی به پایین انتقال داده شد، عنوان کرد: در محموله امروز چندین نیم تنه از جانباختگان وجود دارد.

نماینده عالی دولت در شهرستان دنا با بیان اینکه در ایام نوروز ۱۶ بسته از بقایای اجساد جانباختگان هواپیمای ATR۷۲ به پزشکی قانونی خبر داد و افزود:  از این میزان ۹ بسته امروز و ۷ بسته دیگر در ۴ عملیات انتقال که در روز های گذشته انجام شد به پزشکی قانونی منتقل شد.

بهشتی‌رو با اشاره به استقرار ۲۰ امدادگر از هلال احمر استان‌های کهگیلویه و بویراحمد، همدان و زنجان در ارتفاعات قله نغل پازن پیر دنا، ابراز کرد: فردا یک تیم جدید ۲۰ نفره از استان‌های کهگیلویه و بویراحمد، همدان و هیئت کوهنوردی عازم دنا می‌شوند.

منبع: تسنیم

لینک منبع

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi