سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

اسکان بیش از 120 هزار مسافر در پارک‌ها/ افزایش پسماند در دوگنبدان در ایام نوروز/توزیع 500 کیلو گرم کیسه زباله

شهردار دوگنبدان گفت: در ایام تعطیلات نوروزی بیش از ۱۲۰ هزار مسافر در پنج پارک اسکان نوروزی در گچساران اسکان یافتند. مسعود ظفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گچساران با اشاره به ورود مسافران نوروزی به شهرستان گچساران اظهار کرد: با آغاز تعطیلات نوروزی و ورود مسافران به شهرستان تمام امکاناتی که موجب

اختصاصی کرونا

کد خبر : 42781
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۴ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۵

کرونا :

اسکان بیش از 120 هزار مسافر در پارک‌ها/ افزایش پسماند در دوگنبدان در ایام نوروز/توزیع 500 کیلو گرم کیسه زباله

شهردار دوگنبدان گفت: در ایام تعطیلات نوروزی بیش از ۱۲۰ هزار مسافر در پنج پارک اسکان نوروزی در گچساران اسکان یافتند.

مسعود ظفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گچساران با اشاره به ورود مسافران نوروزی به شهرستان گچساران اظهار کرد: با آغاز تعطیلات نوروزی و ورود مسافران به شهرستان تمام امکاناتی که موجب رفاه و آسایش مسافران نوروزی بوده است با همکاری پرسنل شهرداری برای مهمانان نوروزی مهیا شد.

شهرار دوگنبدان در ادامه با اشاره به اینکه تعداد پنج پارک برای اسکان مسافران نوروزی پیش‌بینی و تجهیز شده است، گفت: از مجموع این پارک‌ها، پارک بانوان برای اسکان خانواده‌ها پیش‌بینی شده بود.

وی اذعان کرد: از آغاز تعطیلات نوروزی تا پایان روز سیزدهم فروردین ماه بیش از ۱۲۰ هزار نفر در پنج پارک این شهر اسکان یافته‌اند.

افزایش پسماند در دوگنبدان در ایام نوروز

ظفری در ادامه با اشاره به افزایش پسماند در دوگنبدان اذعان کرد: با بیشتر شدن جمعیت در ایام نوروز در شهر دوگنبدان به مراتب پسماند در این شهر نسبت به سایر روزهای گذشته نیز افزایش داشته است.

وی با بیان اینکه شهر دوگنبدان روزانه بیش از ۱۰۰ تن پسماند تولید می‌کند، عنوان کرد: از این مجموع زباله، ۷۴ تن در سطح شهر و ۳۰ تن مربوط به شرکت نفت گچساران است که توسط ۱۵ دستگاه خودرو سنگین و ۳ دستگاه خودروی سبک کار جمع‌آوری این میزان زباله را در شهر دوگنبدان را برعهده دارند.

ظفری در ادامه با اشاره به افزایش پسماند در ایام نوروز در دوگنبدان ابراز کرد: در ایام تعطیلات نوروزی تولید پسماند در دوگنبدان نسبت به سایر روزهای سال، بیش از ۵۰ تن افزایش داشته است.

بیانیه ی کانون بسیج مهندسین شهرستان گچساران به مناسبت سالروز ازاد سازی خرمشهر
دنبال کنید

شهردار دوگنبدان با بیان اینکه با ورود مسافران نوروزی به شهر روزانه در سطح شهر دوگنبدان بیش از ۱۲۴ تن پسماند تولید می‌شود، گفت: تعداد ۳ دستگاه خودرو ویژه حمل زباله به دیگر خودروهای سبک و سنگین ویژه حمل زباله افزوده شده است.

وی با اشاره به افزایش کار پاکبانان در سطح شهر دوگنبدان خاطرنشان کرد: در ایام تعطیلات نوروزی پاکبانان دوگنبدان در ۳ شفیت کاری به فعالیت خود در سطح شهر، میادین و پارک‌های دوگنبدان پرداخته‌اند.

ظفری افزود: برای رعایت بهداشت در سطح شهر در محل‌های اسکان مسافران نوروزی و در تمامی پارک‌های اسکان نوروزی مخزن زباله نصب شده است.

توزیع ۵۰۰ کیلو گرم کیسه زباله در روز سیزدهم فروردین

شهردار دوگنبدان از توزیع ۵۰۰ کیلوگرم کیسه زباله در روز سیزدهم فروردین ماه در خروجی جاده دشتک دیل و قلات گناوه در بین شهروندان و مسافران نوروزی خبر داد.

مسعود ظفری در گچساران اظهار کرد: در روز سیزدهم فروردین ماه که به نام روز طبیعت نامگذاری شده است شهروندان و مسافران در این روز به دامان طبیعت برای استفاده از طبیعت خدادادی پناه می‌آورند.

شهردار دوگنبدان با بیان اینکه با توجه به اینکه در این روز بسیاری از مردم از طبیعت خدادادی استفاده می‌کنند، گفت: در این زمینه از سوی شهرداری دوگنبدان و با همکاری پرسنل خدوم شهرداری به میزان ۵۰۰ کیلوگرم کیسه زباله در خروجی جاده دشتک دیل و قلات گناوه در بین مسافران نوروزی و شهروندان گچساران توزیع شد.

وی با اشاره به اینکه حفظ و نگهداری از طبیعت یک وظیفه همگانی است، اذعان کرد: خودروهای ویژه حمل زباله در ورودی شهر دوگنبدان برای تحویل پسماند مسافران و شهروندان گچسارانی که در روز سیزدهم فروردین ماه به طبیعت رفته بودند، استقرار داده شده بود.

وقتی شبکه‌های اجتماعی اشخاص رو صاحب رسانه کرد‌ه است
دنبال کنید

پس از توزیع کیسه زباله در بین مسافران و شهروندان گچسارانی که در روز گذشته به دامان طبیعت پناه برده بودند، شهردار دوگنبدان در یک اقدام خداپسندانه و به ترویج فرهنگ حفظ از طبیعت با همکاری ۳۰ نفر از پرسنل شهرداری و بخشدار مرکزی گچساران به جمع آوری و بارگیری زباله‌های روستای گناوه و قلات و دشتک دیل توسط چهار خودرو سنگین ویژه حمل زباله را آغاز کردند.

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi