جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

کامل‌ترین جسد در ارتفاعات دنا پیدا شد

یاسوج- معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد از پیدا شدن کامل‌ترین جسد از جانباختگان سقوط هواپیمای "تهران-یاسوج" خبر داد. به گزارش قدس آنلاین، عزیز فیلی اظهار داشت: امدادگران موفق شدند کامل‌ترین جسد از جانباختگان هواپیمای ای.تی.آر۷۲ “تهران-یاسوج” را در ارتفاعات دنا پیدا کنند. وی با بیان اینکه این کامل‌ترین جسدی بوده که تاکنون در

اختصاصی کرونا

کد خبر : 42770
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۲ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۷

کرونا :

کامل‌ترین جسد در ارتفاعات دنا پیدا شد

کامل‌ترین جسد در ارتفاعات دنا پیدا شد 3

یاسوج- معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد از پیدا شدن کامل‌ترین جسد از جانباختگان سقوط هواپیمای "تهران-یاسوج" خبر داد.

به گزارش قدس آنلاین، عزیز فیلی اظهار داشت: امدادگران موفق شدند کامل‌ترین جسد از جانباختگان هواپیمای ای.تی.آر۷۲ “تهران-یاسوج” را در ارتفاعات دنا پیدا کنند.

وی با بیان اینکه این کامل‌ترین جسدی بوده که تاکنون در دنا پیدا شده است، افزود: با توجه به مدارک موجود در لباس این جانباخته سقوط هواپیما، جسد متعلق به غلامعلی احمدی از مسافران تهرانی پرواز “تهران-یاسوج” بوده است.

فیلی ابراز کرد: در چند روز اخیر امدادگران موفق شدند بخشی از بقایای پیکر جانباختگان را جمع آوری کنند که به دلیل نامساعد بودن وضعیت جوی و وزش شدید باد در ارتفاعات امکان انتقال با بالگرد وجود نداشت.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: با توجه به برنامه ریزی‌های انجام شده در صورت مساعد بودن شرایط جوی در دنا بقایای جمع آوری شده بزودی به پزشکی قانونی منتقل می‌شود.

منبع: تسنیم 

لینک منبع

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi