پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

حاج الله کس راهی سیاستمدار گچسارانی خطاب به تاجگردون نماینده گچساران

حاج الله کس راهی یکی از مبارزین و یکی از فرهنگیان باسابقه و خوشنا م شهرستان گچساران با توجه به اینکه از سیاستمداران شهرستان گچساران بوده اولین بار دست به قلم برده و مطالبی را خطاب به تاجگردون نماینده گچساران نوشته که اطلاع عزیزان می سانم

اختصاصی کرونا

کد خبر : 42568
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۷:۱۰

کرونا :

حاج الله کس راهی سیاستمدار گچسارانی خطاب به تاجگردون نماینده گچساران

حاج الله کس راهی یکی از مبارزین و یکی از فرهنگیان باسابقه و خوشنا م شهرستان گچساران با توجه به اینکه از سیاستمداران شهرستان گچساران بوده اولین بار دست به قلم برده و مطالبی را خطاب به تاجگردون نماینده گچساران نوشته که اطلاع عزیزان می سانم

حاج الله کس راهی سیاستمدار گچسارانی خطاب به تاجگردون نماینده گچساران 1

به نام خدا
جناب آقای غلامرضا تاجگردون نماینده محترم مجلس شورای اسلامی
سلام علیکم
در گردهمایی ۱۷/۱۲/۱۳۹۶ در تالار بهار که به مناسبت سالگرد انتخاب خود و اعلام گزارش عملکرد تشکیل گردید ، در این رابطه به عنوان کسی که از نزدیک با ظلم و اجحاف مشاورین و مباشرین در نظام فئودالی و طاغوت آشنایی کامل دارم ، مواردی را بنابه وظیفه شهروندی و دینی یادآور میشوم :
۱- درگزارش سالانه خود بحث نامه کروبی را بدون طرح مفاد نامه بیان کرده و گفته اید همه باید از اشتباهاتشان عذرخواهی کنند و آقا هم باید از اشتباه خود عذرخواهی کند .این موضوع چه ارتباطی با گزارش عملکرد شما داشت .
۲- از دیدگاه بسیاری از مردم فهیم گچساران و باشت ، شما یک نوع حکومت خودمختاری در شهرستان ها راه اندازی کرده اید، به طوری که ادارات از حکومت مرکزی و قوانین پیروی نمی کنند و صرفا تابع دستور شما و بستگانتان می باشند.
۳- کلیه پروژه های عمرانی بدون رعایت قوانین به اقوام و افراد خاص واگذار می گردد و حتی اگربه افراد دیگری واگذار می شود بازهم عملا مجری آن پروژه ها، دوستان و اقوام شما هستند (پروژه های ملی راه سازی تا آب کشاورزی در این قالب اجرا می شود و خرید امکانات پروژه ها خصوصا لوله ها از یک شرکت خاص می باشد).
۴- دادن مسئولیت به افراد با تعهدات قبلی ، به طوری که از نظر اکثریت مردم ، هیچگونه اختیاری از خود ندارند.
۵- به کارگیری نیرو درادارات بدون ضوابط و صرفاً بر اساس دستور شما با ملاک اینکه چند دوره به شما رأی داده اند ، بوده و حتی کسانی که یکبار رأی داده باشند ، مدنظر شما نیستند (پتروشیمی ، بیمارستان ها، صنعت بهره برداری نفت و گاز گچساران و …)
۶- بازگشت ناعادلانه نیروهای اخراجی از شرکت نفت : که براساس این دستورمیبایست افرادی که سابقه کار دراین شرکت را داشته اند به کار گرفته شوند، در حالی که ۵۰% نیروهای بکارگرفته شده هیچگونه سابقه کار در شرکت نفت را ندارند و از بازگشت افرادی که بیش از ۱۰ ماه سابقه کار در آن شرکت را داشته اند جلوگیری شده است .
۷- طرح بحث زمین خواری از ناحیه شما بسیار مایه خرسندی است در صورتی که مسئولین زیربط صادقانه موارد زمین خواری را از سال ۱۳۴۲ تا کنون مورد بررسی قرار داده و زمین خواران را به مردم معرفی نمایند .
۸- ایجاد اختلاف بین طوایف از جمله استفاده از جوانان به عنوان بادیگارد، در صورتی که اگر نیاز به حفاظت دارید بایستی از نیروهای انتظامی و امنیتی استفاده کنید .
۹- توجه نکردن به توصیه های پسرعموی انقلابی تان حاج بهرام تاجگردون .
۱۰- بی توجهی به آرمان های شهید احمدرضا تاجگردون ، شهیدی که نقد جدی به روند زندگی گذشته خود داشته است .
۱۱- در اختیار گرفتن رسانه ها و فضای مجازی برای فریب افکار عمومی خصوصا جوانان
در پایان به عنوان یک معلم سالخورده شما را نصیحت می نمایم برای حفط و تداوم ارزش های اسلامی و وحدت مردم ، بیشتر از این مسیر جدایی و نفاق اندیشه های گذشته را احیاء ننمایید که همه طوایف باشت باوی و سایر اقوام و شهروندان محترم این دو شهرستان از این رهگذر آسیب بسیار دیده اند و نخبگان آن ها به پای صاحبان قدرت قربانی شده اند و چنانچه این روال ادامه داشته باشد در شرایط مناسب پیگیری خواهد شد.

کار دولت، پنهان نیست/ هرکسی گزارش عملکرد بخواهد ارائه می‌دهیم
دنبال کنید

الله کس راهی

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

صادقی سه شنبه , 29 اسفند 1396 - 13:47

جناب راهی عزیز ؛اگر خاطرتان باشد بهترین شرایط خدمات دهی شما به خلق الله می توانست زمان مسئولیتت در دانشگاه بود که همزمان دکتر زارع فرزند باشت باوی ریاست دانشگاه را برعهده داشتند وعلاوه بر معاونت استفاده مشاوره ای کافی ووافی از شما داشتند چطور شد؟ که ایشان قطع همکاری دوستان قدیمی تان را در دستور کار قراردادند؟ که خوشبختانه یا متاسفانه همین حرکت وسفر همان دوستان به تهران موجبات خاتمه خدمتش در دانشگاه آزادگچساران شد. ضمن اینکه ما مدعی مسبب بودن شمادر آن اقدامات نابخردانه ایشان نیستیم .ولی سئوال این است ،؟که چرا مانع عملکردش نشدید.؟که نهایتاً خروجی کار با آمدن دکتر وادی حالت خوشی برای شما هم نداشت ؟.
لذا نتیجه می گیریم ؛
که حضرتعالی امتحانت را هم برای اصول گرایان و هم برای اصلاح طلبان حداقل در گچساران پس داده اید، آزموده را آزمودن خطاست .ضمن تبریک سال جدید ،آرزوی موفقیت شمارا درسال۹۷داریم.

logo-samandehi