شماره : 42541
۲۷ / ۱۲ / ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۹

پیچاب باشت روستایی فاقد آنتن دهی تلفن/ بخشدار شهرباشت:حل مشکل آنتن دهی منطقه پیچاب در بودجه97 پیشبینی شده است

آنتن دهی ضعیف و محرومیت از پوشش مخابراتی از دغدغه ها و مشکلات عمده مردم منطقه کوهستانی پیچاب باشت است و آنان از نبود پوشش کافی ارتباطی گله مند هستند. به گزارش پایگاه خبری باشت نیوز؛  در چند سال اخیر استفاده از اینترنت در کشور رشد بالایی داشته و مسئولان ذیربط بارها برای فراهم کردن زیرساخت‌های این

پیچاب باشت روستایی فاقد آنتن دهی تلفن/ بخشدار شهرباشت:حل مشکل آنتن دهی منطقه پیچاب در بودجه97 پیشبینی شده است 3
آنتن دهی ضعیف و محرومیت از پوشش مخابراتی از دغدغه ها و مشکلات عمده مردم منطقه کوهستانی پیچاب باشت است و آنان از نبود پوشش کافی ارتباطی گله مند هستند.

به گزارش پایگاه خبری باشت نیوز؛  در چند سال اخیر استفاده از اینترنت در کشور رشد بالایی داشته و مسئولان ذیربط بارها برای فراهم کردن زیرساخت‌های این حوزه وعده ‌ها داده‌اند که «تجهیز روستاها به امکانات مطلوب» یکی از مهمترین این وعده‌ ها بوده است.

 

آنتن دهی ضعیف و محرومیت از پوشش مخابراتی از دغدغه ها و مشکلات عمده مردم منطقه کوهستانی پیچاب باشت است و آنان از نبود پوشش کافی ارتباطی گله مند هستند.

با وجود آب و هوای کوهستانی و گردشگر پذیر بودن منطقه پیچاب، این بخش همچنان از نظر امواج گیرنده های تلفن همراه و معمولی در محرومیت بسر می برد.

 

باتوجه به اینکه مردم روستای پیچاب و هومه بارها پیگیر حل این مشکل بوده اند ولی جوابی دریافت نکردند از خبرنگار پایگاه خبری باشت نیوز درخواست پیگیری کردند.

 

منطقه  پیچاب باشت محروم ترین روستا در استان کهگیلویه و بویراحمد و کشور است که بعد از ۳۸ سال که از انقلاب گذشته در چند ماه پیش برق رسانی و جاده ارتباطی این مسیر با پیگیری های خاص نماینده شهرستان های باشت و گچساران صورت گرفت.

 

و اما با تماس با بخشدار شهرستان باشت از روند حل مشکل انتهی دهی و نبود دکل مخابراتی در این منطقه پیگیر شدیم.

 

مهرداد انبازپور ضمن اشاره به اینکه امکانات اولیه زندگی حق همه مردم از جمله مردم منطقه پیچاب است گفت : هماگونه که مشکل برق و جاده ارتباطی این منطقه با کمک های نماینده محترم شهرستن حل شد مشکل دکل مخابراتی نیز حل میشود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد: طرح تحول سلامت از شاخص ترین طرحهای اجتمایی پس از انقلاب است
دنبال کنید

 

وی  مردم این مناطق را به صبر در جهت پیشبردن اهداف و مشکلات دعوت کرد و عنوان کرد: با صحبت با شرکت مخابرات در شهرستان گچساران گفته شده که حل مشکل آنتن دهی در این منطقه در بودجه سال ۹۷ پیش بینی شده است و در سال آینده مشکل آنتن دهی این مناطق حل خواهد شد.

 

گفتنی است مشکل انتن دهی در اکثر روستاهای باشت وجود دارد که توجه بیشتر مسئولین را میطلبد.

انتهای پیام/

 

ثبت شده در سایت کرونا نیوز طی شماره 42541 توسط و در روز یکشنبه 27 اسفند 1396 ساعت ۱۵:۲۹:۴۱
© Copyright 2024 https://koronanews.ir . All Rights Reserved چاپ این خبر