جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

پیچاب باشت روستایی فاقد آنتن دهی تلفن/ بخشدار شهرباشت:حل مشکل آنتن دهی منطقه پیچاب در بودجه97 پیشبینی شده است

آنتن دهی ضعیف و محرومیت از پوشش مخابراتی از دغدغه ها و مشکلات عمده مردم منطقه کوهستانی پیچاب باشت است و آنان از نبود پوشش کافی ارتباطی گله مند هستند. به گزارش پایگاه خبری باشت نیوز؛  در چند سال اخیر استفاده از اینترنت در کشور رشد بالایی داشته و مسئولان ذیربط بارها برای فراهم کردن زیرساخت‌های این

اختصاصی کرونا

کد خبر : 42541
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۹

کرونا :

پیچاب باشت روستایی فاقد آنتن دهی تلفن/ بخشدار شهرباشت:حل مشکل آنتن دهی منطقه پیچاب در بودجه97 پیشبینی شده است
پیچاب باشت روستایی فاقد آنتن دهی تلفن/ بخشدار شهرباشت:حل مشکل آنتن دهی منطقه پیچاب در بودجه97 پیشبینی شده است 3
آنتن دهی ضعیف و محرومیت از پوشش مخابراتی از دغدغه ها و مشکلات عمده مردم منطقه کوهستانی پیچاب باشت است و آنان از نبود پوشش کافی ارتباطی گله مند هستند.

به گزارش پایگاه خبری باشت نیوز؛  در چند سال اخیر استفاده از اینترنت در کشور رشد بالایی داشته و مسئولان ذیربط بارها برای فراهم کردن زیرساخت‌های این حوزه وعده ‌ها داده‌اند که «تجهیز روستاها به امکانات مطلوب» یکی از مهمترین این وعده‌ ها بوده است.

 

آنتن دهی ضعیف و محرومیت از پوشش مخابراتی از دغدغه ها و مشکلات عمده مردم منطقه کوهستانی پیچاب باشت است و آنان از نبود پوشش کافی ارتباطی گله مند هستند.

با وجود آب و هوای کوهستانی و گردشگر پذیر بودن منطقه پیچاب، این بخش همچنان از نظر امواج گیرنده های تلفن همراه و معمولی در محرومیت بسر می برد.

 

باتوجه به اینکه مردم روستای پیچاب و هومه بارها پیگیر حل این مشکل بوده اند ولی جوابی دریافت نکردند از خبرنگار پایگاه خبری باشت نیوز درخواست پیگیری کردند.

 

منطقه  پیچاب باشت محروم ترین روستا در استان کهگیلویه و بویراحمد و کشور است که بعد از ۳۸ سال که از انقلاب گذشته در چند ماه پیش برق رسانی و جاده ارتباطی این مسیر با پیگیری های خاص نماینده شهرستان های باشت و گچساران صورت گرفت.

 

و اما با تماس با بخشدار شهرستان باشت از روند حل مشکل انتهی دهی و نبود دکل مخابراتی در این منطقه پیگیر شدیم.

 

مهرداد انبازپور ضمن اشاره به اینکه امکانات اولیه زندگی حق همه مردم از جمله مردم منطقه پیچاب است گفت : هماگونه که مشکل برق و جاده ارتباطی این منطقه با کمک های نماینده محترم شهرستن حل شد مشکل دکل مخابراتی نیز حل میشود.

بیمه صیادی برای امنیت شغلی صیاد هرمزگانی ضروری است
دنبال کنید

 

وی  مردم این مناطق را به صبر در جهت پیشبردن اهداف و مشکلات دعوت کرد و عنوان کرد: با صحبت با شرکت مخابرات در شهرستان گچساران گفته شده که حل مشکل آنتن دهی در این منطقه در بودجه سال ۹۷ پیش بینی شده است و در سال آینده مشکل آنتن دهی این مناطق حل خواهد شد.

 

گفتنی است مشکل انتن دهی در اکثر روستاهای باشت وجود دارد که توجه بیشتر مسئولین را میطلبد.

انتهای پیام/

 

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi