جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

خدمات 3ماهه شهرداری باشت برابر با یک دوره4 ساله شورای شهر است/ نبود پارک تفریحی برای گذران اوقات فراغت جوانان و مردم باشت

رئیس شورای شهر باشت: رئیس شورای اسلامی شهر باشت گفت :می‌توان به جرات گفت انقلابی که شهردار باشت پرسنل خدوم شهرداری در این چندماهه انجام دادند با یک دوره ۴ ساله شورای شهر برابر می‌کند. به گزارش پایگاه خبری باشت نیوز؛  ظهر امروز در مراسم کلنگ‌زنی و افتتاحیه طرح‌های شهرداری باشت که با حضور غلامرضا تاج‌گردون، نماینده

اختصاصی کرونا

کد خبر : 42487
تاریخ انتشار : جمعه ۲۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۵

کرونا :

خدمات 3ماهه شهرداری باشت برابر با یک دوره4 ساله شورای شهر است/ نبود پارک تفریحی برای گذران اوقات فراغت جوانان و مردم باشت
خدمات 3ماهه شهرداری باشت برابر با یک دوره4 ساله شورای شهر است/ نبود پارک تفریحی برای گذران اوقات فراغت جوانان و مردم باشت 3
رئیس شورای شهر باشت:
رئیس شورای اسلامی شهر باشت گفت :می‌توان به جرات گفت انقلابی که شهردار باشت پرسنل خدوم شهرداری در این چندماهه انجام دادند با یک دوره ۴ ساله شورای شهر برابر می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری باشت نیوز؛  ظهر امروز در مراسم کلنگ‌زنی و افتتاحیه طرح‌های شهرداری باشت که با حضور غلامرضا تاج‌گردون، نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی، عزیر فیلی معاون عمرانی استاندار استان،زارع پور،گوهرگانی  و جمعی از مسئولان استانی و شهرستان باشت برگزار شد.

 

رئیس شورای شهر باشت با اشاره به توانمندی‌های شهردار باشت اظهار کرد :شاید در حقیقت ما اعضای شورای شهر باشت از زوایای مختلف در خصوص انتخاب شهردار باشت تحت فشار بودیم اما الحمدالله آقای موسوی ما را روسفید کرد.

 

نادرگرامی  با بیان اینکه  موسوی با خدمات چندماهه خود توانست بسیاری از افراد معترض نسبت به انتخاب خود به عنوان شهردار باشت را راضی کند، افزود: بسیاری از افراد معترض نسبت به انتخاب آقای موسوی به عنوان شهردار باشت حرف خود را پس گرفتند و به اشتباه خود اعتراف کردند.

 

 

رئیس شورای اسلامی شهر باشت تصریح کرد: می‌توان به جرات گفت انقلابی که شهردار باشت پرسنل خدوم شهرداری در این چندماهه انجام دادند با یک دوره ۴ ساله شورای شهر برابر می‌کند.

 

گرامی عنوان کرد: از یک شهردار بسیجی و انقلابی، ارزشی توقعاتی شاید بیشتر از این وجود داشته باشد.

 

وی خطاب به مسئولان از جمله عزیز فیلی، معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: پرسنل شهرداری باشت از اویل دوره سوم با مدیریت شهرداران گذشته ۸۴ نفر بودند اما بعد از گذشت ۱۰ سال با توسعه شهر پرسنل متوفی، انتقالی و بازنشسته ۶۹ بوده و این تعداد نیرو جوابگوی خدمت به شهروندان شهر باشت نیست.

نادیده انگاشتن جنایت در حق زنان فلسطینی، لکه ننگ بزرگی در تاریخ دفاع از حقوق بشر خواهد بود
دنبال کنید

 

گرامی افزود: در حال حاضر مسایلی از جمله عدم تعیین تکلیف وضعیت استخدامی بعضی از پرسنل و جذب نیرو در شهرداری به ویژه کمبود نیروی متخصص در شهرداری از چالش‌ها و مشکلات کنونی شهرداری به شمار می‌رود.

 

رئیس شورای شهر باشت با طرح پیشنهادی مبنی بر کارخانه پسماند مشترک بین گچساران و باشت عنوان کرد: اگر این موضوع پیگیری شود در خصوص حفظ محیط زیست و منابع خدادادی گام‌های خوبی برداشته می‌شود.

 

گرامی نبود پارک تفریحی برای گذران اوقات فراغت جوانان و مردم باشت را از دیگر نیازهای این شهر عنوان کرد.

 

انتهای پیام/سجادی

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi