شماره : 42415
۲۲ / ۱۲ / ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۹

شهید کهگیلویه وبویراحمدی که تداوم انقلاب اسلامى را شکست ناپذیری می دانست+تصویر

پنجشنبه ای باشهدا: شهید کرم الله افشار سرانجام در تاریخ هفدهم اسفندماه سال۱۳۶۱در دشت عباس عین خوش عاشقانه به دیدار خدا شتافت و شهادت را در آغوش گرفت . به گزارش پایگاه خبری باشت نیوز؛  شهید کرم الله افشار سرانجام در تاریخ هفدهم اسفندماه سال۱۳۶۱در دشت عباس عین خوش عاشقانه به دیدار خدا شتافت و شهادت را

شهید کهگیلویه وبویراحمدی که تداوم انقلاب اسلامى را شکست ناپذیری می دانست+تصویر 4
پنجشنبه ای باشهدا:
شهید کرم الله افشار سرانجام در تاریخ هفدهم اسفندماه سال۱۳۶۱در دشت عباس عین خوش عاشقانه به دیدار خدا شتافت و شهادت را در آغوش گرفت .

به گزارش پایگاه خبری باشت نیوز؛  شهید کرم الله افشار سرانجام در تاریخ هفدهم اسفندماه سال۱۳۶۱در دشت عباس عین خوش عاشقانه به دیدار خدا شتافت و شهادت را در آغوش گرفت .

 

شهید کرم الله افشار در سال ۱۳۳۴ در روستاهای دمچنار استا کهگیلویه وبویراحمد که سالهای سال زیرچکمه زالوصفتان به ستوه در آمده بود، چشم به جهان گشود. از کودکی به لحاظ جو اجنماعیش با روح اسلام آشنا شد و در اعمالش این روحیه را از خود نشان میداد تا کلاس ششم  تحصیل کرد .

 

ولی به دلیل فقر موفق به ادامه تحصیل نشد و برای امرار معاش زندگی کار و کشاورزی را در پیش گرفت تا شاید بتواند زندگی خود و خانواده اش را تامین کند از همان اول زندگی اخلاق و رفتار اسلامی را در پیش گرفت .

 

چهره ای پرنشاط داشت و همه از او راضی بودند و از کمک به مستمندان دریغ نداشت ایشان همیشه با چهره ای مهربان و با اخلاق اسلامی با دوستان و برادران روبرو میشد با خانواده خود یعنی پدر و مادر و ۶ برادر و ۴ خواهر داشت با عطوفت و مهربانی رفتار میکرد و ایشان در سال ۱۳۵۳ ازدواج کرد که ثمره این ازدواج یک پسر و دو دختر میباشد.

 

شهید کرم الله افشار سرانجام در تاریخ هفدهم اسفندماه سال۱۳۶۱در دشت عباس عین خوش عاشقانه به دیدار خدا شتافت و شهادت را در آغوش گرفت .

 

و چه روشن است فرهنگ شهادت در قلوب امت ۳۶ میلیونی آنجا که پدر بزرگوار شهید افشار در قبال دریافت خبر شهادت پسر بزرگش تنها این جمله را به زبان آورد.

 

این یک امانتی بود که به صاحب اصیلش دادم ومیگفت خدایا از تو سپاسگزارم که سعادت آن را به من دادی که افشارم را به تو هدیه کنم.
(روحش شاد و یادش گرامی باد)

 

شهید کهگیلویه وبویراحمدی که تداوم انقلاب اسلامى را شکست ناپذیری می دانست+تصویر 5

وصیت نامه شهید کرم الله افشار ‎

بسم الله الرحمن الرحیم
ولاتحسبن الذین قتلوا فى سبیل الله امواتا بل احیاء عند ربهم یرزقون

کمربندی شهر دورود امسال به بهره برداری می رسد
دنبال کنید

هرگز مپندارید آنهایى که در راه خدا کشته شده اند مرده اند بلکه آنها زنده اند و نزد خداى خود روزى مى خورند . «قرآن کریم »

 

درود بر رهبر عظیم الشأن اسلام امام خمینى و درود بر کسانى که به پیام امام که همان پیام خداست لبیک گفته و به صداى هل من ناصر ینصرنى نازنین رهبر لبیک گفتند و سلام بر پدرانى که جوانان ناکام خود را به جبهه هاى حق علیه باطل مى فرستند و زیر شهادت نامه آنها را امضاء مى کنند.

در این زمان که کفار بعثى بر ما مستضعفان حمله ور شده است این را بر خود لازم دانستم که چند کلمه اى بر تو اى خواهر و برادر حزب الله در این وقت و ساعتى و مکانى که براى شما پیام مى فرستم در حساسترین موقعیت قرار دارم که روانه کربلا هستم و با کاروان حسین در حال حرکت مى باشم و مى خواهم .

 

بر کفار همانا که تا آخرین قطره خون خود با امام عزیزمان آقا امام حسین (ع) در ستیز بودند و حال ما مى رویم که تا آخرین پایگاه بعثى صهوینیستى آمریکا و نوکر حلقه به گوشش صدام را در هم بکوبیم .

 

و در آنجا بعد از زیارت قبر آقا امام حسین و ا مام على (ع) بسوى قدس عزیز بشتابیم و آن را از دست صهیونیستها آزاد بنماییم و مسلمین در بند را ازاد نمائیم تا بتوانند آزادانه خداى خویش را ستایش بکنند و شما اى پیام رسان خون شهیدان و اى کسانیکه حالت زینبى دارید پیام ما و پیام تمام شهیدان را به گوش جهانیان برسانید.

 

و پیام ما را به رنجبردگان و زحمتکشان برسانید و شما اى گروهکهاى ضد اسلام به خدا تا دیر نشده از سر راه این امت دور شوید و گرنه سیل خروشان حزب الله شما تفاله هاى دور افتاه را از سر راه برخواهد داشت . 

و چند نکته اى با خانواده محروم که سالها زیر چکمه هاى خوانین و کدخداها لگد کوب مى شدند و شده اند . و تو اى مهربان مادر اى پدر عزیز و اى خواهر و اى برادراین را بدانید که من راهى را انتخاب کرده ام که رهبرم و مولایم انتخاب کرده بود و حالا بر من واجب است که همان راه را ادامه دهم .

بهره مندی ٩٩/۱ درصدی روستاهای شهرستان آستارا از نعمت گاز
دنبال کنید

تا اینکه با قطره هاى خون نالایقم درخت پرعظمت اسلام را آبیارى بنمایم و ما باید برویم با کفار بجنگیم تا اینکه انشاءالله برادران عزیزمان در قدس عزیز نماز را به امامت زعیم القدر امام خمینى بجاى آوریم .

 

و مادرجان اگر مى خواهى براى من گریه کنى امام و رزمندگان اسلام را دعا کنید و آقا امام زمان را صدا بزنید مادرجان دلم مى خواهد .

که در یک هواى آزاد بمیرم تا آخرین نگاهم بر کوههایى که برادرانم در آنجا پیروزمندانه بجنگند در آخر این وصیتنامه  شهید بمیران شاید خون ناچیز من کمکى باشد.

 

براى تداوم این انقلاب اسلامى که شکست ناپذیر است خداوندا مرا به آرزویم که شهادت است برسان شهادت که همان آخرین تکامل انسان در زندگى مى باشد .

و شما برادران روستا نشین و برادران شهرها همیشه از امام عزیزمان خمینى بت شکن اطاعت و رزمندگان اسلام را نگذارید که در جبهه هاى جنگ خسته بشوند و این دیو پلید را هرچه زودتر از بین ببرید .

خداحافظ تو اى مهربان مادر و اى خواهر و پدرمهربان و برادر گرامى 
والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته 

خداوندا هرچه زودتر لشکریان اسلام را بر لشکریان کفر و زبون پیروز بگردان و مسلمین را زیر خفقان این استعمارگران آزاد بفرما (اللهى آمین) 
آخرت زمان که فرا مى رسد مرگ خوبان مرا گلچین مى کند . رسول اکرم (ص) 

 

پیام شهید:

ای مادر مهربان! ای پدر عزیز و ای خواهر و برادر گرامی ! این را بدانید که من راهی را انتخاب کردم که رهبرم و مولایم انتخاب کرده بود.

 و حالا بر من واجب است که همان راه را ادامه دهم تا اینکه با قطره های خون نالایقم درخت پر عظمت اسلام را آبیاری کنم.

 
انتهای پیام/

ثبت شده در سایت کرونا نیوز طی شماره 42415 توسط و در روز سه شنبه 22 اسفند 1396 ساعت ۱۳:۵۹:۲۹
© Copyright 2024 https://koronanews.ir . All Rights Reserved چاپ این خبر