شماره : 42410
۲۲ / ۱۲ / ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۴

جلسه شورای اداری با حضور فرماندار و مسئولین گچساران / فرماندار گچساران از بین ۴۵۸ فرماندار کل کشور نفر چهارم شد

صبح امروز جلسه شورای اداری با حضور فرماندار و مسئولین ادارات شهرستان گچساران برگزار شد . ستاد اسکان آموزش و پرورش تعداد ۲۴۵۵ خانوار را سرویس دهی کرد در این جلسه رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان گچساران گفت:در سال گذشته ستاد اسکان آموزش و پرورش تعداد ۲۴۵۵ خانوار را سرویس دهی کرد که این

صبح امروز جلسه شورای اداری با حضور فرماندار و مسئولین ادارات شهرستان گچساران برگزار شد .

ستاد اسکان آموزش و پرورش تعداد ۲۴۵۵ خانوار را سرویس دهی کرد

در این جلسه رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان گچساران گفت:در سال گذشته ستاد اسکان آموزش و پرورش تعداد ۲۴۵۵ خانوار را سرویس دهی کرد که این تعداد خانوار ۱۲۴۵۴ نفر بودند و ۱۵۰۳ نفر خانواده فرهنگی و ۹۴۸ خانوار غیر فرهنگی بوده اند.

سید ظهیر الدین پورالحسینی

سید ظهیر الدین پورالحسینی

ظهیر الدین پورالحسینی از آمادگی کامل این اداره جهت اسکان راهیان نور خبر داد و گفت :بیش از سه مدرسه شبانه روزی شهرستان با ۴۵۰ تخت در قالب ۳۵ اتاق مجهز به تمام امکانات (سوئیت) و در بیش از ۴۲ آموزشگاه وسایل اسکان و بهداشتی را فراهم نموده ایم.

خواستار پایش تصویری با نصب دوربین های مداربسته جهت بررسی فیزیکی می باشیم

دادستان شهرستان گچساران در جلسه گفت :ما در راستای صیانت از حقوق و اموال عمومی از ادارات شهرستان بالاخص شهرداری در بحث سطح شهرستان و نقاط حساس آن خواستار پایش تصویری با نصب دوربین های مداربسته جهت بررسی فیزیکی می باشیم که در این راستا از زحمات شهرداری در این خصوص تشکر و قدردانی می کنم.

امیرحمزه بازیار در ادامه گفت :از مسئولین حراست و حفاظت ادارات می خواهم نسبت به حوزه مدیریتی خود حساسیت لازم را داشته و نسبت به اینکه در چهارشنبه آخر سال و ایام عید مکان شما خالی از سکنه نباشد چرا که افراد معاند نظام با برپایی آتش و نصب علایم هشدار دهنده در مقابل ادارات شما تبعات امنیتی به سزایی برای شهرستان ایجاد خواهند کرد.

سپاه در هر شهری نقطه منور آن شهر است
دنبال کنید

تمامی جلسات و کارگروه ها مطابق با جدول زمان بندی برگزار شده است

معاون فرماندار گچساران به عنوان مدیر اجرایی کارگروه های شهرستان گفت:تمامی جلسات و کارگروه ها مطابق با جدول زمان بندی ابلاغی استان  در سال ۹۶ برگزار شده است.

جلسه شورای اداری با حضور فرماندار و مسئولین گچساران / فرماندار گچساران از بین ۴۵۸ فرماندار کل کشور نفر چهارم شد 4

فرماندار گچساران از بین ۴۵۸ فرماندار کل کشور نفر چهارم شد

فرماندار گچساران در این جلسه گفت:شهرستان گچساران به عنوان شاه راه منطقه میزبان میهمانان نوروزی که از این مسیر عبور می کنند است و تلاش کنیم که مسافرین با خاطره ای خوش این شهر را ترک کنند.عبدالرحیم رحیمی از مسئولین ادارات خواست نسبت به فضا سازی داخل ادارات و بروزرسانی تابلوهای جلوی ادارات اقدام نمایند.فرماندار از عدم ارائه گزارش کار توسط برخی ادارات انتقاد کردوگفت: از بین ۴۵۸ فرماندار کل کشور نفر چهارم شده و آن هم به دلیل ارائه گزارشات عمکرد بوده است .

رحیمی ادامه داد:ازاین به بعد برگزاری جلسات صرفا با حضور شخص رئیس برگزار می شود و از حضور معاون یا جانشین رئیس ممانعت به عمل می آید مگر اینکه از قبل و با عذرموجه به ما اطلاع داده باشند

جلسه شورای اداری با حضور فرماندار و مسئولین گچساران / فرماندار گچساران از بین ۴۵۸ فرماندار کل کشور نفر چهارم شد 5

فرماندار گچساران خطاب به مدیران ادارات گفت:دستور اکید من به مدیران این است که در روزهای دوشنبه هیچ جلسه ای برگزار نکنیدو این روز را به تکریم ارباب رجوع و ملاقات مردمی اختصاص دهید

رحیمی به اتفاقات اخیر وصحبت های امام جمعه و نماینده شهرستان اشاره کرد و گفت :تریبون نماز جمعه یک تریبون سیاسی است ونماینده شهرستان منتخب این مردم است و نگذارید وحدت ما به بخورد و عده ای از این آب گل آلود ماهی بگیرند و در پایان از همه ی مدیران و پرسنل خواستار شرکت در یادواره شهدای ۳۶۰ شهید شهرستان گچساران می باشم.

دفتر امام جمعه گچساران افتتاح شد
دنبال کنید

با اطلاعات جدید اصلاح شد …..

ثبت شده در سایت کرونا نیوز طی شماره 42410 توسط تنظیم خبر : امین کائیدی شادگان و در روز سه شنبه 22 اسفند 1396 ساعت ۱۱:۴۴:۱۴
© Copyright 2024 https://koronanews.ir . All Rights Reserved چاپ این خبر