جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

جلسه شورای اداری با حضور فرماندار و مسئولین گچساران / فرماندار گچساران از بین ۴۵۸ فرماندار کل کشور نفر چهارم شد

صبح امروز جلسه شورای اداری با حضور فرماندار و مسئولین ادارات شهرستان گچساران برگزار شد . ستاد اسکان آموزش و پرورش تعداد ۲۴۵۵ خانوار را سرویس دهی کرد در این جلسه رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان گچساران گفت:در سال گذشته ستاد اسکان آموزش و پرورش تعداد ۲۴۵۵ خانوار را سرویس دهی کرد که این

اختصاصی کرونا

کد خبر : 42410
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۴

کرونا :

جلسه شورای اداری با حضور فرماندار و مسئولین گچساران / فرماندار گچساران از بین ۴۵۸ فرماندار کل کشور نفر چهارم شد

صبح امروز جلسه شورای اداری با حضور فرماندار و مسئولین ادارات شهرستان گچساران برگزار شد .

ستاد اسکان آموزش و پرورش تعداد ۲۴۵۵ خانوار را سرویس دهی کرد

در این جلسه رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان گچساران گفت:در سال گذشته ستاد اسکان آموزش و پرورش تعداد ۲۴۵۵ خانوار را سرویس دهی کرد که این تعداد خانوار ۱۲۴۵۴ نفر بودند و ۱۵۰۳ نفر خانواده فرهنگی و ۹۴۸ خانوار غیر فرهنگی بوده اند.

سید ظهیر الدین پورالحسینی

سید ظهیر الدین پورالحسینی

ظهیر الدین پورالحسینی از آمادگی کامل این اداره جهت اسکان راهیان نور خبر داد و گفت :بیش از سه مدرسه شبانه روزی شهرستان با ۴۵۰ تخت در قالب ۳۵ اتاق مجهز به تمام امکانات (سوئیت) و در بیش از ۴۲ آموزشگاه وسایل اسکان و بهداشتی را فراهم نموده ایم.

خواستار پایش تصویری با نصب دوربین های مداربسته جهت بررسی فیزیکی می باشیم

دادستان شهرستان گچساران در جلسه گفت :ما در راستای صیانت از حقوق و اموال عمومی از ادارات شهرستان بالاخص شهرداری در بحث سطح شهرستان و نقاط حساس آن خواستار پایش تصویری با نصب دوربین های مداربسته جهت بررسی فیزیکی می باشیم که در این راستا از زحمات شهرداری در این خصوص تشکر و قدردانی می کنم.

امیرحمزه بازیار در ادامه گفت :از مسئولین حراست و حفاظت ادارات می خواهم نسبت به حوزه مدیریتی خود حساسیت لازم را داشته و نسبت به اینکه در چهارشنبه آخر سال و ایام عید مکان شما خالی از سکنه نباشد چرا که افراد معاند نظام با برپایی آتش و نصب علایم هشدار دهنده در مقابل ادارات شما تبعات امنیتی به سزایی برای شهرستان ایجاد خواهند کرد.

خدارا شاکریم که سالم از فلسطین بازگشتیم /فلسطین، گچساران است?!!
دنبال کنید

تمامی جلسات و کارگروه ها مطابق با جدول زمان بندی برگزار شده است

معاون فرماندار گچساران به عنوان مدیر اجرایی کارگروه های شهرستان گفت:تمامی جلسات و کارگروه ها مطابق با جدول زمان بندی ابلاغی استان  در سال ۹۶ برگزار شده است.

جلسه شورای اداری با حضور فرماندار و مسئولین گچساران / فرماندار گچساران از بین ۴۵۸ فرماندار کل کشور نفر چهارم شد 4

فرماندار گچساران از بین ۴۵۸ فرماندار کل کشور نفر چهارم شد

فرماندار گچساران در این جلسه گفت:شهرستان گچساران به عنوان شاه راه منطقه میزبان میهمانان نوروزی که از این مسیر عبور می کنند است و تلاش کنیم که مسافرین با خاطره ای خوش این شهر را ترک کنند.عبدالرحیم رحیمی از مسئولین ادارات خواست نسبت به فضا سازی داخل ادارات و بروزرسانی تابلوهای جلوی ادارات اقدام نمایند.فرماندار از عدم ارائه گزارش کار توسط برخی ادارات انتقاد کردوگفت: از بین ۴۵۸ فرماندار کل کشور نفر چهارم شده و آن هم به دلیل ارائه گزارشات عمکرد بوده است .

رحیمی ادامه داد:ازاین به بعد برگزاری جلسات صرفا با حضور شخص رئیس برگزار می شود و از حضور معاون یا جانشین رئیس ممانعت به عمل می آید مگر اینکه از قبل و با عذرموجه به ما اطلاع داده باشند

جلسه شورای اداری با حضور فرماندار و مسئولین گچساران / فرماندار گچساران از بین ۴۵۸ فرماندار کل کشور نفر چهارم شد 5

فرماندار گچساران خطاب به مدیران ادارات گفت:دستور اکید من به مدیران این است که در روزهای دوشنبه هیچ جلسه ای برگزار نکنیدو این روز را به تکریم ارباب رجوع و ملاقات مردمی اختصاص دهید

رحیمی به اتفاقات اخیر وصحبت های امام جمعه و نماینده شهرستان اشاره کرد و گفت :تریبون نماز جمعه یک تریبون سیاسی است ونماینده شهرستان منتخب این مردم است و نگذارید وحدت ما به بخورد و عده ای از این آب گل آلود ماهی بگیرند و در پایان از همه ی مدیران و پرسنل خواستار شرکت در یادواره شهدای ۳۶۰ شهید شهرستان گچساران می باشم.

پروژه تکمیل مصلی گچساران دو دهه پیش آغاز و امروز ادامه دارد
دنبال کنید

با اطلاعات جدید اصلاح شد …..

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi