شماره : 42405
۲۱ / ۱۲ / ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۱

علاج دردهای جهان اسلام و راه رسیدن به عزت امت اسلامی مقابله با رژیم صهیونیستی است

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، امیر خجسته رئیس گروه دوستی و پارلمانی جمهوری اسلامی ایران و فلسطین ظهر امروز (دوشنبه، ۲۱ اسفندماه) با ناصر ابوشریف، رئیس دفتر نمایندگی جهاد اسلامی فلسطین در تهران دیدار و گفت وگو کرد. امیر خجسته در ابتدای این دیدار با اشاره به وحدت امت اسلامی و ایستادگی در مقابل صهیونیسم

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، امیر خجسته رئیس گروه دوستی و پارلمانی جمهوری اسلامی ایران و فلسطین ظهر امروز (دوشنبه، ۲۱ اسفندماه) با ناصر ابوشریف، رئیس دفتر نمایندگی جهاد اسلامی فلسطین در تهران دیدار و گفت وگو کرد.

امیر خجسته در ابتدای این دیدار با اشاره به وحدت امت اسلامی و ایستادگی در مقابل صهیونیسم گفت: علاج دردهای جهان اسلام و راه رسیدن به قدرت و عزت امت اسلامی مقابله با رژیم صهیونیستی است.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی در ادامه مسأله فلسطین را با توجه به شیطنت رئیس جمهور آمریکا در رأس مسائل سیاسی امت اسلام دانست و اظهار داشت: همه کشورهای اسلامی و آزادیخواه باید برای آزادی سرزمین فلسطین و نجات ملت مظلوم آن تلاش کنند.

دیدار امیر خجسته با رئیس دفتر نمایندگی جهاد اسلامی فلسطین در تهران

وی ضمن محکومیت اقدام نابخردانه رئیس جمهور آمریکا در به رسمیت شناختن قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی افزود: اقدام نسنجیده و نابخردانه رئیس جمهور آمریکا در به رسمیت شناختن بیت المقدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی، تشدید التهاب خاورمیانه و اعلان جنگ علیه مسلمانان و مسیحیان در خاورمیانه است.

رئیس گروه دوستی و پارلمانی جمهوری اسلامی ایران و فلسطین، آرمان آزادی قدس را مهمترین آرمان اهداف جهان اسلام برشمرد و تاکید کرد: وحدت کشورهای مسلمان برای حمایت از قدس و آرمان های مردم فلسطین فرصت مغتنمی برای انزوای آمریکا و رژیم صهیونیستی است.

رئیس دفتر نمایندگی جهاد اسلامی فلسطین در تهران: کشورهای عربی باید حمایت عملی از فلسطین داشته باشند

ناصر ابوشریف رئیس دفتر نمایندگی جهاد اسلامی فلسطین در تهران نیز با تاکید بر ضرورت تقویت کشورهای اسلامی گفت: اتحاد و انسجام مسلمانان باعث شکست دشمنان اسلام به ویژه رژیم صهیونیستی خواهد شد و زمان آن فرا رسیده است که کشورهای اسلامی در عمل حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین نشان دهند.

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران حامی دائمی مردم فلسطین است، گفت: دشمنی های آمریکا با ایران جمهوری اسلامی ایران را به دلیل حمایت از مساله فلسطین است.

رئیس دفتر نمایندگی حماس در پایان خواهان حمایت عملی کشورهای عربی از مردم فلسطین شد./

پایان پیام  

دوشنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۴۱

علاج دردهای جهان اسلام و راه رسیدن به عزت امت اسلامی مقابله با رژیم صهیونیستی است رئیس گروه دوستی و پارلمانی ایران و فلسطین به رسمیت شناختن بیت المقدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی را تشدید التهاب در خاورمیانه و اعلان جنگ علیه مسلمانان و مسیحیان در خاورمیانه دانست. http://cdn.icana.ir/d/019/201803100612126172.jpg علاج,دردهای,جهان,اسلام,و,راه,رسیدن,به,عزت,امت,اسلامی,مقابله,با,رژیم,صهیونیستی,است Icana

خانه ملت

ثبت شده در سایت کرونا نیوز طی شماره 42405 توسط تنظیم خبر : امین کائیدی شادگان و در روز دوشنبه 21 اسفند 1396 ساعت ۱۷:۴۱:۰۰
© Copyright 2024 https://koronanews.ir . All Rights Reserved چاپ این خبر