پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

کشف بیش از ۹۹ کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک پلیس/5نفر دستگیرشدند

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد: فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: در عملیات مشترک پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کهگلویه و بویر احمد و پلیس شهرستان "صفاشهر" استان فارس، ۹۹ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک کشف و پنج نفر نیز در این رابطه دستگیر شدند. به گزارش پایگاه خبری باشت نیوز؛  سردار “مهدی انصاری” ،فرمانده انتظامی

اختصاصی کرونا

کد خبر : 42340
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۰

کرونا :

کشف بیش از ۹۹ کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک پلیس/5نفر دستگیرشدند
کشف بیش از ۹۹ کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک پلیس/5نفر دستگیرشدند 3
فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد:
فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: در عملیات مشترک پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کهگلویه و بویر احمد و پلیس شهرستان "صفاشهر" استان فارس، ۹۹ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک کشف و پنج نفر نیز در این رابطه دستگیر شدند.

به گزارش پایگاه خبری باشت نیوز؛  سردار “مهدی انصاری” ،فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد در این خصوص اظهارکرد: در پی دریافت خبری مبنی بر انتقال محموله مواد مخدر از شهرستان صفاشهر استان فارس به استان اصفهان توسط پنج نفر با دو دستگاه خودروی پژو پارس و ال نود، دو تیم مجرب از مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان تحقیقات خود را برای شناسایی، دستگیری عوامل، توقیف خودروها و کشف محموله آغاز کردند.

 

وی افزود: پس از هماهنگی های لازم با مراجع قضائی و انتظامی، مأموران به شهرستان صفاشهر عزیمت و با همکاری مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان در محور “شیراز- اصفهان” ایست و بازرسی دایر کردند.

انصاری بیان کرد: مأموران با کنترل خودروهای عبوری به محض مشاهده خودروهای پژو پارس و ال نود طی یک عملیات منسجم و غافلگیرانه هر دو خودرو را متوقف و رانندگان و سه سرنشین آنها را دستگیر کردند.

 

وی گفت: مأموران در بازرسی از خودروی پژو پارس ۹۹ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک کشف کردند و مشخص شد خودروی ال نود نیز محموله را اسکورت می کرد.

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد خاطر نشان کرد: هر دو راننده و سه سرنشین خودروها تحویل مرجع قضائی و خودروها نیز به پارکینگ منتقل شدند.

انتهای پیام/

سفر استاندار فارس به سروستان و خرامه/رفع موانع آبرسانی به بخش کربال اقدام جهادی وزارت نیرو را می‌طلبد
دنبال کنید

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi