شماره : 42307
۱۵ / ۱۲ / ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۴

استقبال از مسافران و گردشگران نوروزی با نخاله و زباله در ورودی شهر باشت+تصاویر

ورودی هر شهرستان به عنوان پیشانی آن شهر مورد توجه و دقت مسافران و رهگذران است که باید نسبت به زیباسازی و بهسازی آن اقدام‌های اساسی صورت گیرد. به گزارش پایگاه خبری باشت نیوز؛  صدای پای بهار اندک اندک به گوش می رسد و گردشگران نوروزی خود را برای مسافرت به نقاط دیدنی کشور آماده می کنند. 

استقبال از مسافران و گردشگران نوروزی با نخاله و زباله در ورودی شهر باشت+تصاویر 8
ورودی هر شهرستان به عنوان پیشانی آن شهر مورد توجه و دقت مسافران و رهگذران است که باید نسبت به زیباسازی و بهسازی آن اقدام‌های اساسی صورت گیرد.

به گزارش پایگاه خبری باشت نیوز؛  صدای پای بهار اندک اندک به گوش می رسد و گردشگران نوروزی خود را برای مسافرت به نقاط دیدنی کشور آماده می کنند. 

شهرستان باشت از جمله شهرستان های گرمسیری استان چهارفصل کهگیلویه وبویراحمد است که از هم اکنون به دلیل موقعیت گرمسیری خوبی که دارد و پس از چندین ماه چشم انتظاری به شکرانه بارش نعمت الهی جامه سبز به تن کرد و کم کم آماده پذیرای از مسافران نوروزی در آستانه سال جدید است.

 

ورودی هر شهرستان به عنوان پیشانی آن شهر مورد توجه و دقت مسافران و رهگذران است که باید نسبت به زیباسازی و بهسازی آن اقدام‌های اساسی صورت گیرد.

بنابراین ورودی هرشهر باید طبق ضوابط شهری به گونه‌ای طراحی شود که با جذابیت تمام نشان دهنده ویژگی های آن شهر نسبت به ورودی های آن باشد.

 

شهرستان باشت از جمله مهمترین شهرستان‌ های است که نقاط گردشگری زیادی را در خود جا داده است که انتظار می رود شهرداری و شورای شهر در آستانه ایام نوروز به این موضع رسیدگی کند.

 

ورودی هر شهر به عنوان اولین و آخرین سکانس مواجه مخاطب با هر شهر که نوعی فرهنگ و هویت ملی مردم را به نمایش می گذارد و بخش عمده تصویر شهر در لحظه ورود به شهر شکل می گیرد که نقش عمده ای شخصیت بخشی آن شهر را ایفا می کند لذا توجه مسئولان ذیربط نسبت به ورودی و تدوین راهکارهایی برای زنده کردن مفهوم ورود به شهر ضروری است.

سردار سلیمانی:‌ دولت جدید فرهنگ جهاد و ایثار را به میدان خدمت وارد کرده است
دنبال کنید

 

 

به دلیل عملیات اجرایی پارک ساحلی در بالا شهر باشت ورودی از سمت چرام به باشت آراسته به نخاله های ساختمانی است که توسط کامیون ها در ورودی شهر ریخته شده است که متاسفانه چهره ورودی شهر را چنان زشت کرده است که قطعا برای ورود گردشگران و مسافران نوروزی مناسب نیست.

 

 

استقبال از مسافران و گردشگران نوروزی با نخاله و زباله در ورودی شهر باشت+تصاویر 9
استقبال از مسافران و گردشگران نوروزی با نخاله و زباله در ورودی شهر باشت+تصاویر 10
استقبال از مسافران و گردشگران نوروزی با نخاله و زباله در ورودی شهر باشت+تصاویر 11
استقبال از مسافران و گردشگران نوروزی با نخاله و زباله در ورودی شهر باشت+تصاویر 12
استقبال از مسافران و گردشگران نوروزی با نخاله و زباله در ورودی شهر باشت+تصاویر 13
ثبت شده در سایت کرونا نیوز طی شماره 42307 توسط و در روز سه شنبه 15 اسفند 1396 ساعت ۱۳:۵۴:۵۶
© Copyright 2024 https://koronanews.ir . All Rights Reserved چاپ این خبر