جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

فرمانده انتظامی شهرستان گچساران: کشف 33/500 کیلو گرم مواد مخدر از نوع تریاک

فرمانده انتظامی شهرستان گچساران”سرهنگ سید محمد موسوی از کشف ۵۰۰/۳۳ کیلو گرم مواد مخدر از نوع تریاک طی عملیات توسط ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان گچساران خبر داد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 42260
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۲

کرونا :

فرمانده انتظامی شهرستان گچساران: کشف 33/500 کیلو گرم مواد مخدر از نوع تریاک

فرمانده انتظامی شهرستان گچساران”سرهنگ سید محمد موسوی از کشف ۳۳/۵۰۰ کیلو گرم مواد مخدر از نوع تریاک طی عملیات توسط ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان گچساران خبر داد.

سرهنگ سید محمد موسوی در تشریح این خبر گفت : ماموران پلیس مواد مخدر پس از اخذ دستور قضایی و ایجاد تور ایست بازرسی در محور ورودی گچساران به یک دستگاه خودروی سواری پژو ۲۰۶ صندوق دار مشکوک که پس از هماهنگی با مقام قضایی خودرو را توقیف و در بازرسی از خودرو مقدار ۵۰۰/۳۳ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک که به طرز ماهرانه ای در زیر خودرو جاساز شده بود کشف و خودرو به همراه ۱نفر قاچاقچی به یگان انتظامی دلالت داده شد.پس از تشکیل پرونده متهم در اختیار مقام قضایی قرار گرفت و خودرو نیز به پارکینگ منتقل شد.

این مقام انتظامی افزود : از ابتدای سال جاری تاکنون با تعامل و همکاری خوب و سازنده با مقام محترم قضایی مامورین پرتلاش این فرماندهی با انجام اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی موفق به انهدام ۱۴ باند و کشف و ضبط ۷۳۴/۸۳۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر که نسبت به مدت مشابه افزایش ۶۶درصدی کشف را در پی داشته که در این راستا ۲۹۷ نفر معتاد و ۲۰ نفر قاچاقچی مواد مخدر دستگیر و ۸۲ دستگاه خودرو نیز در این زمینه توقیف و به پارکینگ منتقل گردید.

فرمانده انتظامی شهرستان”گچساران”در پایان از عزم جدی پلیس در برخورد با قاچاقچیان مواد مخدر و سوداگران مرگ خبر داد و خاطر نشان کرد: شهروندان باید پلیس را در تامین امنیت جامعه یاری نمایند و اخبار و گزارشات خود پیرامون فعالیت قاچاقچیان را از طریق تماس با تلفن۱۱۰به نیروی انتظامی اطلاع دهندتا در کوتاه ترین زمان ممکن اقدامات لازم به عمل آید

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi