شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

ظرفیت‌های علمی و فناوری ایران بستر مناسبی برای توسعه همکاری با مونته نگرو است

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، هیئتی از گروه دوستی پارلمانی مونته نگرو-ایران روز دوشنبه (۷ اسفندماه) با محمدمهدی زاهدی ، رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات دیدار و گفتگو کردند. زاهدی در این دیدار با اشاره به اهمیت توسعه و گسترش روابط میان دو کشور، گفت: جمهوری اسلامی ایران جهت تبادل تجربیات در زمینه های مختلف 

اختصاصی کرونا

کد خبر : 42164
تاریخ انتشار : سه شنبه ۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۹

کرونا :

ظرفیت‌های علمی و فناوری ایران بستر مناسبی برای توسعه همکاری با مونته نگرو است

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، هیئتی از گروه دوستی پارلمانی مونته نگرو-ایران روز دوشنبه (۷ اسفندماه) با محمدمهدی زاهدی ، رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات دیدار و گفتگو کردند.

زاهدی در این دیدار با اشاره به اهمیت توسعه و گسترش روابط میان دو کشور، گفت: جمهوری اسلامی ایران جهت تبادل تجربیات در زمینه های مختلف  از جمله پروژه های آموزشی و پژوهشی با جمهوری مونته نگرو آمادگی کامل دارد.

رئیس کمیسیون آموزش وتحقیقات مجلس شورای اسلامی در ادامه اظهارکرد: ظرفیت های وسیع اقتصادی، علمی و فناوری جمهوری اسلامی ایران می تواند بستر مناسبی برای توسعه همکاری ها در عرصه های گوناگون باشد.

وی سپس با اشاره به تبلیغات مغرضانه رسانه های غربی علیه کشورمان، افزود: ایران در سال های  بعد از انقلاب توانست با تکیه بر توانمندی های داخلی پیشرفت های بزرگی در زمینه کسب علوم و فناوری های نوین داشته باشند که این پیشرفت ها با شتاب بیشتری ادامه خواهد داشت.

زاهدی همچنین همکاری های اقتصادی دو کشور را بخش مهمی از روابط فی‌مابین خواند و افزود: باید در راستای توسعه همکاری های اقتصادی تلاش بیشتری صورت گیرد تا دو ملت از فرصت های اقتصادی یکدیگر به ویژه در بخش انرژی و صنعت در جهت توسعه و پیشرفت بهره­مند گردد.

وکوویچ عضو گروه دوستی- پارلمانی مونته نگرو نیز در این دیدار بر علاقمندی کشورش به توسعه روابط با ایران تأکید کرد و گفت: دو کشور مونته نگرو و ایران می توانند در زمینه های مختلف از جمله زمینه های علمی، فرهنگی و آموزشی همکاری های مؤثری داشته باشند.

معاون اقتصادی و توسعه منابع استانداری کهگیلویه و بویراحمد:سرمایه گذاری ۴۰۰ میلیارد تومانی ستاد اجرایی فرمان امام در استان
دنبال کنید

هیئت پارلمانی مونته نگرو بر تقویت روابط پارلمانی فیمابین تأکید کردند./

پایان پیام

سه‌شنبه ۸ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۴۹

ظرفیت‌های علمی و فناوری ایران بستر مناسبی برای توسعه همکاری با مونته نگرو است رئیس کمیسیون آموزش وتحقیقات مجلس گفت: ظرفیت های وسیع اقتصادی، علمی و فناوری جمهوری اسلامی ایران می تواند بستر مناسبی برای توسعه همکاری ها در عرصه های گوناگون باشد. http://cdn.icana.ir/d/019/201607104417174853.jpg ظرفیت‌های,علمی,و,فناوری,ایران,بستر,مناسبی,برای,توسعه,همکاری,با,مونته,نگرو,است Icana

خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi