جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

افتتاح ۳۱۰ طرح در باشت با حضور مسئولان استانی

در هفته احسان و نیکوکاری صورت خواهد گرفت: رئیس کمیته امداد امام خمینی«ره» باشت برنامه های هفته احسان و نیکوکاری در این شهرستان را تشریح کرد. به گزارش پایگاه خبری باشت نیوز؛ رئیس کمیته امداد امام خمینی«ره» باشت برنامه های هفته احسان و نیکوکاری در این شهرستان را تشریح کرد.   حبیب الله باقر پور  در گفت

اختصاصی کرونا

کد خبر : 42158
تاریخ انتشار : سه شنبه ۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۹

کرونا :

افتتاح ۳۱۰ طرح در باشت با حضور مسئولان استانی
افتتاح ۳۱۰ طرح در باشت با حضور مسئولان استانی 5
در هفته احسان و نیکوکاری صورت خواهد گرفت:
رئیس کمیته امداد امام خمینی«ره» باشت برنامه های هفته احسان و نیکوکاری در این شهرستان را تشریح کرد.

به گزارش پایگاه خبری باشت نیوز؛ رئیس کمیته امداد امام خمینی«ره» باشت برنامه های هفته احسان و نیکوکاری در این شهرستان را تشریح کرد.

 

حبیب الله باقر پور  در گفت و گو با اصحاب رسانه با بیان اینکه بر اساس برنامه های ابلاغی از ۱۲ تا ۱۸ اسفندماه به نام هفته احسان و نیکوکاری نامگذاری شده است، اظهار داشت: در روز ۱۱ اسفندماه و پیش از خطبه های نماز جمعه برنامه های هفته احسان و نیکوکاری و همچنین عملکرد یک ساله این اداره از سوی سخنران بیان می شود.

 

وی از افتتاح مسکن مددجویان و طرح خودکفایی و اشتغال در روز ۱۳ اسفندماه جاری خبر داد و افزود: در این روز با دعوت  از مهمانان استانی ، طرح مسکن مددجویان به نمایندگی از ۳۶ باب مسکن مددجویی شهر و روستایی و همچنین طرح خودکفایی و اشتغال به نمایندگی از ۳۱۰ طرح افتتاح خواهند شد.

 

باقرپور مهمانان این روز را دکتر گوهرگانی، معاون امور اقتصادی استاندار  و حجت الاسلام والمسلمین صفدر پناهی، مسئول دفتر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان نام برد و گفت: همچنین از مدیران ادارات شهرستان نیز دعوت می شود تا در این آیین شرکت نمایند.

 

افتتاح ۳۱۰ طرح در باشت با حضور مسئولان استانی 6

وی با تشریح برنامه های روز ۱۴ اسفند بیان داشت: در روز ۱۴ اسفند مراسم معنوی زیارت عاشورا با حضور کارکنان در نمازخانه اداره، برگزاری مراسم عطرافشانی و تجدید میثاق با آرمان های امام «ره» و شهدا رأس ساعت ۳۰/۹ صبح در گزار مطهر شهدا، دیدارهای جداگانه کارکنان اداره شهرستان با امام جمعه و فرماندار شهرستان و تشریح عملکرد یکساله کمیته امداد امام خمینی «ره» از مهم ترین برنامه های پیش بینی شده این روز است.

تصاویر ناب از اثر تاریخی دوره ساسانی بعد از یک روز بارانی
دنبال کنید

 

رئیس کمیته امداد امام خمینی«ره» باشت رسانه ها را بازوان توانمند در ارائه راهکارها و عملکرد مدیران در جهت تنویر افکار جامعه دانست و گفت: به همین منظور در روز ۱۵ اسفند نشست با اصحاب رسانه و همچنین تقدیر از خبرنگاران را در برنامه های این هفته پیش بینی کرده ایم.

 

باقر پور  نواختن زنگ نیکوکاری در ۱۶ اسفند را از جمله برنامه های پیش بینی شده در مدارس برشمرد و ادامه داد: این مراسم با حضور مسئولان شهرستانی برگزار می شود.

وی بیان داشت: از روز ۱۶ تا ۱۸ اسفندماه با برپایی جایگاه های ثابت و سیار در سطح شهرستان به مناسبت هفته احسان و نیکوکاری آماده حضورمسئولین، خیرین و مردم نوع دوست در این جایگاه ها هستیم.

 

رئیس کمیته امداد امام خمینی«ره» باشت استقرار صندوق های صدقات در مصلی شهر باشت جهت کمک به مردم نیازمند و همچنین حضور کارکنان اداره کل در نماز جمعه و استفاده از رهنمودهای امام جمعه شهر را حسن ختام برنامه های این هفته اعلام کرد.

 

افتتاح ۳۱۰ طرح در باشت با حضور مسئولان استانی 7

انتهای پیام/

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi