جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

دم کدخدا را ببین و با کامیون از روی حقوق عمومی عبور کن؟!

سابیده شدن پای یک تروریست اخلاقی_فرهنگی، تاثر برانگیز است اما جان باختن مظلومانه چند مامور جوان و مظلوم نیروی انتظامی، رگ خشکیده غیرت امثال خانم مولاوردی و وزیر فلان و بهمان را نمی جنباند؟!… با انبوه نمونه های این تناقض دولتی و غش کردن به سمت مجرمان و اشرار و قانون شکنان، می توان چند جلد کتاب منتشر کرد و این یعنی اینکه برخی قسم خوردگان پاسداری از حقوق عمومی، یا اشتباهی هستند و یا عامدا خلاف سوگند رفتار می کنند.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 42156
تاریخ انتشار : دوشنبه ۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۱

کرونا :

دم کدخدا را ببین و با کامیون از روی حقوق عمومی عبور کن؟!

 

✍️دولت ها میان حقوق عمومی و مجرمان قانون شکن، باید جانب حقوق عمومی را بگیرند؛ چرا که اصالتا برای صیانت از قانون و حقوق عمومی موضوعیت پیدا می کنند. دولت در چنین مواقعی نمی تواند بیطرف باشد؛ چه رسد به اینکه بخواهد جانب ناقضان حقوق عمومی را بگیرد.

♦️حالا تصور کنید مثلا در انتخابات، فلان فرقه از نامزد دولت حمایت کند. اگر روزی اعضای فرقه، به خاطر فراری دادن یک سارق هم فرقه ای، قمه و قداره کشیدند و خیابان را بستد و آتش افروزی کردند و پلیس را تهدید کردند، آن دولت باید جانب نیروی حافظ حقوق عمومی را بگیرد یا جانب قانون شکنان قداره بند را؟ اگر دست پلیس را بستند و خلع سلاح شده به مواجهه با شرارت سازمان یافته فرستادند و طرف مقابل، چند تن از نیروهای بی دفاع پلیس را کشت، اینجا چه قضاوتی باید کرد؟ آیا اینجا می توان از #دولت_ملی سخن گفت؟

?اگر کسی یا حزب و باند و گروهی در یک انتخابات از فلان نامزد حمایت کرد، آیا دستاویز و مجوز می شود برای اینکه بتواند رانت اقتصادی بگیرد، اغتشاش راه بیندازد، حرمت شکنی نسبت به ارزشهای اسلامی بکند و قانون را زیر پابگذارد؟ اینکه می شود حکایت “دم کدخدا را ببین و ده را …”! آیا همین رویکرد، مجرای نفوذ و شبیخون می شود یا نه؟

? اگر میان منافع و شرکت های خصوصی وابسته به مدیران، با حقوق عمومی تعارض پیش آمد، آیا می توان منافع و مصالح و حقوق عمومی را تحت الشعاع آن منافع خصوصی قرار داد و مسکن مهر را که سرپناه اقشار ضعیف را تامین می کرد، به حاشیه انداخت؟ یا مثلا چند وزارت خانه بر سر قیمتگذاری خوراک پتروشیمی و دهها هزار میلیارد رانت پنهان در این عرصه یک حرف داشته باشند اما وزیر دارای شرکت های خصوصی ذی نفع، تا چند سال کار خود را پیش ببرد؟ چرا؟ چون ایشان رئیس ستاد انتخاباتی فلانی در انتخابات قبلی بوده است؟!

مختصری از زندگینامه امام رضا (ع) / ولادت و شهادت
دنبال کنید

♦️اگر معلوم شد فلان و بهمان خانم متظاهر به حضور در ستاد انتخاباتی فلانی، عناصر همکار باند صهیونیستی بهائیت و سازمان تروریستی منافقین هستند که به عنوان نفر میدانی مبارزه با حجاب فعالیت می کنند و این یک پروژه سازمان یافته برای غیرت زدایی از جامعه و نقض حق عمومی در زمینه عفاف و امنیت اخلاقی است، مسئولیت دولتمردان در این میان چیست؛ صیانت از حقوق عمومی در برابر فرقه های تابلودار معارضه با دین و اخلاق عمومی یا ژست دفاع از فلان دخترک که هنگام هتاکی هل داده شده و مثلا پایش خراش برداشته است؟ اگر تصاویر دیگر منتشر شده از سوی همان زن، ترویج بی عفتی علنی و شرابخواری و … بود، تکلیف چیست؟

?یعنی سابیده شدن پای یک تروریست اخلاقی_فرهنگی، تاثر برانگیز است اما جان باختن مظلومانه چند مامور جوان و مظلوم نیروی انتظامی، رگ خشکیده غیرت امثال خانم مولاوردی و وزیر فلان و بهمان را نمی جنباند؟!… با انبوه نمونه های این تناقض دولتی و غش کردن به سمت مجرمان و اشرار و قانون شکنان، می توان چند جلد کتاب منتشر کرد و این یعنی اینکه برخی قسم خوردگان پاسداری از حقوق عمومی، یا اشتباهی هستند و یا عامدا خلاف سوگند رفتار می کنند.

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi