پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

لزوم نعامل همه ادارات شهرستان باشت برای حل مشکلات ناشی از اتفاقات ناگوار

محمدی در جلسه شورای اداری باشت عنوان کرد: معاون مدیریت بحران استان گفت::در صورت رخ دادن بحران باید همه ادارات باهم متحد باشند که وضع به حالت اولیه برگردد.در صورت رخ دادن بحران نقاط ضعف و مثبی وجود خواهد شد که عدم هماهنگی برای انجام کارها یک ضعف است. به گزارش پایگاه خبری باشت نیوز؛معاون مدیریت بحران

اختصاصی کرونا

کد خبر : 42072
تاریخ انتشار : دوشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۶

کرونا :

لزوم نعامل همه ادارات شهرستان باشت برای حل مشکلات ناشی از اتفاقات ناگوار
لزوم نعامل همه ادارات شهرستان باشت برای حل مشکلات ناشی از اتفاقات ناگوار 3
محمدی در جلسه شورای اداری باشت عنوان کرد:
معاون مدیریت بحران استان گفت::در صورت رخ دادن بحران باید همه ادارات باهم متحد باشند که وضع به حالت اولیه برگردد.در صورت رخ دادن بحران نقاط ضعف و مثبی وجود خواهد شد که عدم هماهنگی برای انجام کارها یک ضعف است.

به گزارش پایگاه خبری باشت نیوز؛معاون مدیریت بحران استان با تایید صحبت های فرماندار باشت گفت:  در صورت بحران عملا ایجاد مشقت برای مردم می شود که نیاز است کارهای فوری انجام شود.

 

محمدی افزود:در صورت رخ دادن بحران باید همه ادارات باهم متحد باشند که وضع به حالت اولیه برگردد.در صورت رخ دادن بحران نقاط ضعف و مثبی وجود خواهد شد که عدم هماهنگی برای انجام کارها یک ضعف است.

 

وی ادامه داد:یکی از تهدید ها انگیزه داوطلبان ،کمبود امکانات و سیستم های اینترنتی است.

 

محمدی عنوان کرد:مدیریت بحران در چهار مرحله باید مورد توجه قرار گیرد ازجمله پیشگیری از مهمترین مراحل بحران است،آمادگی،مقابله و بازتوانی.

 

معاونت مدیریت بحران استان اظهار کرد:یکی از موارد مهم و ویژه توجه به ساخت و سازها است و در ساخت و سازها باید به چهار مورد توجه ویژه داشت.

 

وی افزود:وزن ساختمان بسیار مهم است و باید به صورتی هزینه کنیم که بصرفه باشد.ما باید توانایی جامعه را در مواقع بحران بررسی و افراد را اموزش دهیم و برنامه ریزی لازم را داشته باشیم.

 

محمدی گفت:اقداماتی که وقتی بحران بروز می دهد و صورت میگیرد باید مقابله با هدف نجات جان انسان ها صورت گیرد و عملیات مقایبه مانند اطلاع رسانی ،برقراری شریان های حیاتی،کمک رسانی و غیره است.

بهره برداری از جاده دامغان – گلوگاه؛ مهمترین مطالبه مردم دامغان
دنبال کنید

 

این مسئول با بیان اینکه در زلزله کرمانشاه اسکان اظصراری،اسکان موقت صورت گرفت،بیان کرد: از مسئولین،دهیاران و شهرداران درخواست میشود تا در پیشگیری از بحران توجه خاصی داشته باشند.

 

وی ادامه داد:در مسیر سیلاب ها ساخت و ساز انجام میگیرد که پس از گذشت چند سال و وجود سیل ها باعث بروز حادثه های ناگوار می شود.
عدم رعایت سیل بندها میتواند از دیگر عوامل حادثه ساز باشد.

 

محمدی در ادامه گفت:دهیاران در روستاها دقت بیشتری داشته باشند که باعث نجات جان هم نوعانمان شود. در مدیریت بحران ۱۴کارگروه تخصصی وجود دارد که مسئولیت آنها به عهده مسئولین و ادارات است.

 

این مسئول،گفت:دولت امکان اینکه بتواند خسارت های مالی و جانی مردم را در حوادث پرداخت کند، ندارد.

 

وی ادامه داد:باید به بحث بیمه نگاه ویژه های داشت و از دستگاه هایی که بیمه توزیع میکنند، خواهشمندیم در پرداخت به موقع هزینه سرعت بیشتری داشته باشند تا مردم اعتماد بیشتری پیدا کنند.

 

محمدی گفت:اعتراف میکنیم در سطح کشور نیز مشکل نظارت وجود دارد و وزیر کشور ناظر هایی دارد که فقط مهر میزنند.ما پول داده ایم و وظیفه ناظر است که در محل حاضر باشد.

 

وی ادامه داد:شهرستان های کوچک امکانات لازم در مقابله با بحران را ندارند و اگر مشکل اساسی ایجاد شود ما جوابگوی مدیریت بحران استان نخواهیم بود.

 

انتهای پیام/

 

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi