جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

هوشنگ صیدالی:تعهد صنعت نفت به حفظ محیط زیست/استحصال نفت در گچساران به ۸۰۰ هزار بشکه رسید

مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران گفت:کارشناسان این شرکت موفق شدند در سال ۹۶ در مراحل مختلف عملیات سرچاهی حدود ۸۰۰ هزار بشکه نفت را از چاه های کیلورکریم ، گلخاری ، پازنان و رگ سفید را به وسیله دستگاه های (MOS & MOT) استحصال نمایند . هوشنگ صیدالی،مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت

اختصاصی کرونا

کد خبر : 41983
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۷

کرونا :

هوشنگ صیدالی:تعهد صنعت نفت به حفظ محیط زیست/استحصال نفت در گچساران به ۸۰۰ هزار بشکه رسید

مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران گفت:کارشناسان این شرکت موفق شدند در سال ۹۶ در مراحل مختلف عملیات سرچاهی حدود ۸۰۰ هزار بشکه نفت را از چاه های کیلورکریم ، گلخاری ، پازنان و رگ سفید را به وسیله دستگاه های (MOS & MOT) استحصال نمایند .

هوشنگ صیدالی:تعهد صنعت نفت به حفظ محیط زیست/استحصال نفت در گچساران به ۸۰۰ هزار بشکه رسید 4

هوشنگ صیدالی،مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گازگچساران ،گفت:توسعه صنایع نفت و گاز بدون توجه به تأثیرات آن بر محیط زیست ، موجب بروز بحران های زیست محیطی می شود و این شرکت به عنوان دومین تولید کننده نفت همواره خود را متعهد به حفظ محیط زیست پیرامونی خود را می داند .

وی ادامه داد : شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران با تولید روزانه ۶۳۰ هزار بشکه نفت و بیش از یک میلیارد فوت مکعب گاز خشک میعانات گازی ، افزون بر صیانت از منابع نفتی و رعایت اصول و ضوابط ایمنی ، اقدامات مؤثری را نیز به منظور جلوگیری از آلودگی محیط زیست برداشته است .

مدیرعامل نفت  وگازگچساران تصریح کرد : با برنامه ریزی که در این شرکت صورت می گیرد موفق شده ایم با بکارگیری دستگاه های فرآورش نفت خام سالانه از سوزاندن هزاران بشکه نفت در گودال های سوخت در محل چاه جلوگیری به عمل بیاوریم .

صیدالی گفت: انجام آزمایشات جریانی در گذشته از طریق جریان دادن چاه به گودال سوخت سرچاهی صورت می گرفت  واین عملیات موجب آلودگی محیط‌ زیست و هدر رفت سرمایه ملی می شد.

وی خاطر نشان کرد : باتوجه به سیاست های کلی شرکت ملی نفت ایران و لزوم توجه و انجام فعالیت براساس توسعه پایدار این شرکت در سالهای اخیر موفق به ساخت و در مدار قرار گرفتن ۳ دستگاه تفکیک گر سیار نفت MOS و یک دستگاه فرآورش MOT شده است .

جزئیات کشف ۱۴۰ سلاح جنگی غیر مجاز در شوش
دنبال کنید

مدیرعامل نفت  وگازگچساران با اشاره به نقش این دستگاه ها اظهار کرد : این مهم منجر به کاهش حجم نفت سوزانده شده ، جلوگیری از آلودگی محیط زیست ، جلوگیری از هدر رفت سرمایه ملی ، افزایش تولید و اعمال دقت بیشتر در اتخاذ تصمیم مقتضی جهت توسعه میادین ، انجام عملیات در راستای بهره برداری به موقع از چاه و طراحی تسهیلات فرآورش مناسب میدان گردیده است .

صیدالی تصریح کرد:کارشناسان این شرکت موفق شدند در سال ۹۶ در مراحل مختلف عملیات سرچاهی حدود ۸۰۰ هزار بشکه نفت را از چاه های کیلورکریم ، گلخاری ، پازنان و رگ سفید را به وسیله دستگاه های (MOS & MOT) استحصال نمایند .

هوشنگ صیدالی:تعهد صنعت نفت به حفظ محیط زیست/استحصال نفت در گچساران به ۸۰۰ هزار بشکه رسید 4

نفت ساران

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi