جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

پدیده عادی سازی روابط برخی کشورهای عربی بارژیم صهیونیستی برای جهان اسلام خسارت آمیز است

به گزارش خبرگزاری خانه ملت،دوتن از روسای احزاب جمهوری آذربایجان عصر (سه شنبه ۲۴ بهمن)با حسین امیرعبداللهیان دستیار ویژه رئیس مجلس در امور بین الملل دیدار و گفتگو کردند. امیر عبداللهیان در ابتدای این دیدار با اشاره به روابط مثبت دیرینه میان دو کشور گفت:"روابط میان جمهوری اسلامی ایران و جمهوری آذربایجان متاثر از پیوندهای تاریخی

اختصاصی کرونا

کد خبر : 41981
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۹:۳۷

کرونا :

پدیده عادی سازی روابط برخی کشورهای عربی بارژیم صهیونیستی برای جهان اسلام خسارت آمیز است

به گزارش خبرگزاری خانه ملت،دوتن از روسای احزاب جمهوری آذربایجان عصر (سه شنبه ۲۴ بهمن)با حسین امیرعبداللهیان دستیار ویژه رئیس مجلس در امور بین الملل دیدار و گفتگو کردند.

امیر عبداللهیان در ابتدای این دیدار با اشاره به روابط مثبت دیرینه میان دو کشور گفت:"روابط میان جمهوری اسلامی ایران و جمهوری آذربایجان متاثر از پیوندهای تاریخی و دیرینه میان دو ملت و دو کشور است.دو کشور اشتراکات و  ظرفیت های فراوان بالقوه ای دارند که می توان از آنها بعنوان بسترهای توسعه همکاری های فیمابین بهره برد."

دستیار ویژه رئیس مجلس در امور بین الملل در ادامه با اشاره به نقش منفی رژیم صهیونیستی در ایجاد همبستگی میان کشورهای جهان اسلام خاطرنشان کرد:"دین همواره سهم مهمی در تعیین قدرت و امنیت منطقه ای ایفا کرده است.

وی افزود:پدیده عادی سازی روابط برخی کشورهای عربی با رژیم صهیونیستی در منطقه خسارت جدی وارده به جهان اسلام امروز است.

 روسای احزاب جمهوری آذربایجان نیز در این دیدار اظهار داشتند:"رابطه میان جمهوری اسلامی ایران و جمهوری آذربایجان رابطه  مبتنی بر دوستی؛ برادری و اشتراکات فراوان فرهنگی و تاریخی است و این رابطه میان دو کشور همیشگی خواهد بود".

ایشان با بیان اینکه همبستگی میان کشورهای اسلامی ضرورتی اجتناب ناپذیر برای حل مشکلات جهان اسلام در عرصه کنونی است خاطر نشان کردند:" امروز جهان اسلام با مسائل و مشکلاتی روبروست و راهی جز همکاری و تعامل سازنده میان کشورهای اسلامی برای حل مشکلات وجود ندارد.

لازم به ذکر است هیات آذربایجان برای شرکت در مراسم سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در تهران حضور یافته است./

آقای جهانگیری موقع شنیدن این اخبار چه احساسی داشتید?!!
دنبال کنید

پایان پیام

 

چهارشنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۳۷

پدیده عادی سازی روابط برخی کشورهای عربی بارژیم صهیونیستی برای جهان اسلام خسارت آمیز است دستیار ویژه رئیس مجلس شورای اسلامی در امور بین الملل گفت:پدیده عادی سازی روابط برخی کشورهای عربی با رژیم صهیونیستی در منطقه خسارت جدی وارده به جهان اسلام امروز است. http://cdn.icana.ir/d/019/201802108247520664.jpg پدیده,عادی,سازی,روابط,برخی,کشورهای,عربی,بارژیم,صهیونیستی,برای,جهان,اسلام,خسارت,آمیز,است Icana

خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi