جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

توانمندی موشکی کشورمان را تبیین می کنیم، مذاکره نه

علاء الدین بروجردی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، پس از نشست نمایندگان مجلس با نمایندگان پارلمان اروپا گفت: فکر می کنم با توجه به اصل تأثیرپذیری انسان‌ها از سخن حق و ضرورت دفاع از مواضع جمهوری اسلامی ایران و تشریح بسیاری از مسائلی که در خارج از مرزهای ما علیه کشور

اختصاصی کرونا

کد خبر : 41978
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۵

علاء الدین بروجردی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، پس از نشست نمایندگان مجلس با نمایندگان پارلمان اروپا گفت: فکر می کنم با توجه به اصل تأثیرپذیری انسان‌ها از سخن حق و ضرورت دفاع از مواضع جمهوری اسلامی ایران و تشریح بسیاری از مسائلی که در خارج از مرزهای ما علیه کشور سیاه‌نمایی می‌شود و اگر حقایق باز شود آنها متوجه حقایق می‌شوند این گفتمان با نمایندگان پارلمان اروپا که متشکل از همه کشورهای اروپایی هستند ضرورتی جدی بود.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه کمتر از یک ماه پیش در پارلمان اروپا حضور یافته و سخنرانی کرده است، افزود: با حضور در پارلمان اروپا به اشکالات آنها پاسخ دادم لذا متقابلا نمایندگان پارلمان اروپا به ایران آمدند و یک گفتمان بسیار صریحی بین نمایندگان مجلس ما با نمایندگان مجلس اروپا صورت گرفت. انتقادات صورت گرفت و مواضع تبیین شد که قطعا این موضوع تأثیرگذار است چرا که دشمنان ما در سفرهای مکرر و به بهانه‌های مختلف می‌روند و با آنها صحبت می‌کنند و در واقع سیاه‌نمایی کرده و خلاف واقع را به خورد آنها می‌دهند.

بروجردی ادامه داد: بسیار ضروری است که ما واقعیت‌های جمهوری اسلامی ایران و عظمت این نظام را برای نمایندگان پارلمان اروپا و دیگر پارلمان‌های دنیا تشریح کنیم.

وی در تشریح محور مسائل مطرح شده در این نشست یادآور شد: همه مسائل داخلی و خارجی و ایرادی که از سیاست‌های موشکی کشور گرفته می شود، در نشست امشب مطرح شد و ما این اصل را مطرح کردیم که با هیچ کشوری در مورد توانمندی موشکی کشورمان مذاکره نمی‌کنیم اما آن را تبیین می‌کنیم تا بدانند چرا به عنوان ملتی که ۸ سال درگیر جنگ بی‌رحمانه بوده باید بتوانیم با قدرت از تمامیت ارضی‌مان دفاع کنیم.

دقیقا مشکلFATFبرای ما چیست؟! / FATF تکمیل کننده برجام است
دنبال کنید

بروجردی افزود: نمایندگان پارلمان اروپا بیشتر موارد را که می‌شنیدند قانع می‌شدند و برخی از آنها صریحا اعلام کردند که حق را به ایران می‌دهند.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: این توافق صورت گرفت که به صورت منظم و براساس توافق دو جانبه مذاکره در دو پارلمان ادامه یابد./

پایان پیام

سه‌شنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۲۵

توانمندی موشکی کشورمان را تبیین می کنیم، مذاکره نه رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس، گفت: با هیچ کشوری در مورد توانمندی موشکی مان مذاکره نمی‌کنیم اما آن را تبیین می‌کنیم تا بدانند چرا به عنوان ملتی که ۸ سال درگیر جنگ بوده بایدبا قدرت از خودمان دفاع کنیم. http://cdn.icana.ir/d/019/201712105138019989.jpg توانمندی,موشکی,کشورمان,را,تبیین,می,کنیم،,مذاکره,نه Icana

خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi