جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

امروز ایران مستقل ترین کشورجهان است/عشایر مظهر مبارزه باستمگرانند

یاسوج- مسئول نمایندگی ولی فقیه در بسیج مستضعفین گفت: امروز ایران مستقل ترین کشور جهان است. به گزارش قدس آنلاین، حجت الاسلام محمد رضا تویسرکانی ظهر یکشنبه در راهپیمایی ۲۲ بهمن شهر یاسوج افزود: امروزه ما به آزادی، استقلال، کرامت اسلامی و حرکت در راه پیشرفت رسیدیم و مردم ما در این راه حدود ۳۰۰ هزار شهید،

اختصاصی کرونا

کد خبر : 41940
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۶

کرونا :

امروز ایران مستقل ترین کشورجهان است/عشایر مظهر مبارزه باستمگرانند

امروز ایران مستقل ترین کشورجهان است/عشایر مظهر مبارزه باستمگرانند 3

یاسوج- مسئول نمایندگی ولی فقیه در بسیج مستضعفین گفت: امروز ایران مستقل ترین کشور جهان است.

به گزارش قدس آنلاین، حجت الاسلام محمد رضا تویسرکانی ظهر یکشنبه در راهپیمایی ۲۲ بهمن شهر یاسوج افزود: امروزه ما به آزادی، استقلال، کرامت اسلامی و حرکت در راه پیشرفت رسیدیم و مردم ما در این راه حدود ۳۰۰ هزار شهید،  ۵۰۰ هزار جانباز و ۵۰ هزار آزاده تقدیم انقلاب کردند و آینده کشور و مردم ما بسیار درخشان است.

تویسرکانی ابراز داشت: ملت ما به گذشته خود که دست استکبار را قطع کردند می بالند و در راستای پیشرفت بیش از پیش کشور گام برخواهیم داشت.

تویسرکانی با اشاره به حضور گسترده مردم در راهپیمایی، تصریح کرد: دشمنان توان دیدن این حضور گسترده را ندارد و مردم ما با آینده روشن خود با زمینه سازی ظهور، جهان را پر از عدل و داد خواهند کرد.

وی افزود: ما به آینده امیدواریم و به پیشرفت و توسعه نیز امید داریم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه اشرافی گری و فساد بین مسئولین وجود دارد، ولی گسترده نیست، گفت: هزاران مسئول در حوزه های مختلف نوکری مردم را می کنند.

تویسرکانی ابراز داشت: نمونه این پاکی و سلامت، زندگی ساده و با بصیرت رهبر معظم انقلاب است که باید الگوی همه مسئولین قرار بگیرد و بسیاری از مسئولین نیز اهل اشرافی گری نیستند.

تویسرکانی عنوان داشت: با وحدت و حرکت حول محور ولایت مردم ما به جلو حرکت کرده و زمینه ظهور را فراهم خواهند کرد.

تویسرکانی با اشاره به مردم همیشه در صحنه استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: این استان یکصدم مساحت ایران را دارد، اما بیشترین دانشجو را به نسبت جمعیت در ایران داراست.

کمک 225 هزار دلاری بانک توسعه آسیا به قزاقستان برای تولید انرژی پاک
دنبال کنید

وی افزود: این استان عشایر غیوری دارد که مظهر مقابله با ستمگران بوده است و در طول هشت سال دفاع مقدس بیشترین رزمنده را به جبهه فرستاده است و مرکز تربیت افراد شجاع وتوانمند در عرصه جهانی است.

تویسرکانی گفت: مقطع کنونی انقلاب مقطعی حساس است و چهل سال است که مسیری پر از رنج را طی کردیم که آمریکا و انگلیس بر ما تحمیل کرد و چهل سال پیش از استکبار نجات پیدا کردیم و رژیم پهلوی پر از استبداد، دیکتاتوری و فساد بود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در بسیج مستضعفین با اشاره به ظلم و ستم  دست نشاندگان استکبار به مردم، پیش از انقلاب و دوران پهلوی گفت: رضا خان مفسد پهلوی پر از ظلم و ستم بود و باید با مطالعه تاریخ از جنایات و فساد و تاراج اموال ملت توسط آنها آگاه شویم تا بدانیم انقلاب چه برکاتی داشته است.

تویسرکانی با اشاره به تحقق انقلاب،  گفت: اعتراض امام به بردگی مردم ایران بود و ایران در زمان پهلوی اسیر آمریکا و استکبار شده بود و امروزه عزت، بزرگی و آزادی متعلق به ملت ایران است.

وی افزود: دعوای ما بر سر استقلال بود و امروز استقلال کشور ما محسوس است و زمینه رشد و پیشرفت ملت فراهم شده است.

منبع: مهر

لینک منبع

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi