سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳

مبارزه با تروریسم نمونه ای موفق از همکاری های امنیتی و اطلاعاتی ایران و روسیه است

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، علاءالدین بروجردی رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ظهر سه شنبه ۱۷ بهمن ۹۶ با لئونید اسلوتسکی رئیس کمیته اموربین الملل دومای دولتی فدراسیون روسیه دیدار و گفت وگو کرد. بروجردی در ابتدای این دیدار با اشاره به روابط مثبت و راهبردی دو کشور گفت: بسترهای

اختصاصی کرونا

کد خبر : 41767
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۱

کرونا :

مبارزه با تروریسم نمونه ای موفق از همکاری های امنیتی و اطلاعاتی ایران و روسیه است

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، علاءالدین بروجردی رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ظهر سه شنبه ۱۷ بهمن ۹۶ با لئونید اسلوتسکی رئیس کمیته اموربین الملل دومای دولتی فدراسیون روسیه دیدار و گفت وگو کرد.

بروجردی در ابتدای این دیدار با اشاره به روابط مثبت و راهبردی دو کشور گفت: بسترهای فراوانی در زمینه های اقتصادی، انرژی و کشاورزی در دو کشو وجود دارد که بهره گیری درست از آن می تواند به تقویت و تحکیم مناسبات فیمابین منجر شود.

وی افزود : توسعه مراودات میان مجالس ایران و روسیه به برداشتن گام هایی بلند در روابط دو جانبه کمک می کند.

 

سیاست های منفعت جویانه آمریکا و رژیم صهیونیستی موجب ناامنی و بحران های امنیتی در منطقه شده است

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با تأکید بر تداوم همکاری میان جمهوری اسلامی ایران و روسیه در تحولات منطقه ای و بین المللی، افزود: تداوم و تقویت رایزنی های جمهوری اسلامی ایران و روسیه در موضوعات منطقه ای و بین المللی می تواند به برقراری صلح و ثبات در منطقه و جهان کمک فراوانی کند.

 وی ادامه داد: همکاری و گفتگوهای مستمر دو کشور در بحران سوریه در امر مبارزه با تروریسم و گروه های افراطی نمونه موفقی از همکاری های امنیتی و اطلاعاتی فیمابین بوده است.

 

لزوم رفع موانع بانکی و تسهیل مراودات اقتصادی میان بخش های خصوصی دو کشور

بروجردی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به شکست سیاست های آمریکا در منطقه، افزود: سیاست های منفعت جویانه آمریکا و رژیم صهیونیستی موجب ناامنی، بی ثباتی و بحران های امنیتی در منطقه شده است.

دستاوردهای دولت یازدهم مرهون تلاش، ایستادگی ، صبر و امید مردم به آینده این کشور و نظام است/ در برابر بدعهدی‌ها، با قدرت ایستاده‌ایم، مردم مطمئن باشند، مقتدرانه عمل کردیم و عمل خواهیم کرد/برجام و آثار آن متعلق به همه مردم و موضوعی ملی است/ روابط ما با شورای نگهبان همیشه خوب بوده و هست، به شایعات توجه نکنید/ قدردانی از حضور پرشور مردم در مراسم تشییع پیکر آیت الله هاشمی رفسنجانی/ تلاش ایران حل و فصل مساله سوریه از طریق سیاسی و مذاکره است / دولت تمام تلاش خود را برای اجرای همه سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی بکار گرفته است
دنبال کنید

وی در پایان بر افزایش سطح مناسبات تجاری، رفع موانع بانکی و تسهیل مراودات اقتصادی میان بخشهای خصوصی دو کشور تأکید کرد.

 

لئونید اسلوتسکی :مجالس دو کشور می توانند به تسریع در  روند توسعه ارتباطات فیمابین کمک فراوانی کنند

در ادامه این دیدار لئونید اسلوتسکی رئیس کمیته اموربین الملل دومای دولتی روسیه و فرستاده ویژه رئیس دومای روسیه، با ابراز خرسندی از روند رو به رشد مناسبات میان روسیه و جمهوری اسلامی ایران گفت: همواره روابطی خوب و دوستانه ای در ابعاد گوناگون سیاسی، اقتصادی میان دو کشور برقرار بوده است.

وی افزود: مجالس دو کشور می توانند به تسریع در  روند توسعه ارتباطات فیمابین کمک فراوانی کنند.

لئونید اسلوتسکی با اشاره به اشتراک نقطه نظرات روسیه و ایران در موضوعات منطقه ای و جهانی گفت: وجود دیدگاه های نزدیک دو کشور در مجامع بین المللی می تواند به حل و فصل بسیاری از بحران های موجود در منطقه و برقراری امنیت پایدار منجر شود.

رئیس کمیته اموربین الملل دومای دولتی روسیه توسعه ارتباطات تجاری و سرمایه گذاری های مشترک در عرصه نفت و گاز، ساخت راه آهن و زیرساخت بنادر را فرصتی برای تعمیق مراودات دوستانه و بهره گیری از ظرفیت های موجود دو کشور دانست./

پایان پیام

سه‌شنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۲۱

مبارزه با تروریسم نمونه ای موفق از همکاری های امنیتی و اطلاعاتی ایران و روسیه است رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس،گفت:همکاری و گفتگوهای مستمر دوکشور در بحران سوریه در موضوع مبارزه با تروریسم و گروه های افراطی نمونه موفقی از همکاری های امنیتی و اطلاعاتی فیمابین بوده است. http://cdn.icana.ir/d/019/201802109668046019.jpg مبارزه,با,تروریسم,نمونه,ای,موفق,از,همکاری,های,امنیتی,و,اطلاعاتی,ایران,و,روسیه,است Icana

دارچین سیلان چیست و چه تفاوتهایی با سایر دارچینها دارد
دنبال کنید

خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi