پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

بی عدالتی و پارتی بازی بس است/ آب و برق حق مردم است و باید به آنها داده شود

امام جمعه موقت باشت: به گزارش پایگاه خبری باشت نیوز،حجت الاسلام سید حبیب بلادی نژاد در خطبه های عبادی سیاسی این هفته شهرستان باشت اظهار کرد: کسانی پیرو و شیعه پیامبر هستند که اعمالی که خداوند و پیامبر وی فرموه اند را انجام دهند.   وی افزود: هر کسی پیامبر و خاندانش را دوست بدارد و دشمن

اختصاصی کرونا

کد خبر : 41597
تاریخ انتشار : جمعه ۱۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۲

کرونا :

بی عدالتی و پارتی بازی بس است/ آب و برق حق مردم است و باید به آنها داده شود
بی عدالتی و پارتی بازی بس است/ آب و برق حق مردم است و باید به آنها داده شود 3
امام جمعه موقت باشت:

به گزارش پایگاه خبری باشت نیوز،حجت الاسلام سید حبیب بلادی نژاد در خطبه های عبادی سیاسی این هفته شهرستان باشت اظهار کرد: کسانی پیرو و شیعه پیامبر هستند که اعمالی که خداوند و پیامبر وی فرموه اند را انجام دهند.

 

وی افزود: هر کسی پیامبر و خاندانش را دوست بدارد و دشمن ما را دشمن پیرو و شیعه واقعی ما هستند،شیعیان واقعی یعنی شهید صیادی،سلمان فارسی،شهید چمران و…و ما هم دوستدار ولایت فقیه و ائمه هستیم و امید به بخشش خداوند داریم.

 

حجت الاسلام بلادی نژاد عنوان کرد: سخت است برای حضرت زهرا(س) که ببیند حضرت علی (ع) خانه نشین شده است .

 

امام جمعه موقت باشت ضمن اشاره به دهه مبارک فجر تصریح کرد: این دهه مبارک را به همه مردم ولایتمدار شهرستان باشت و کشور عزیزمان تبریک عرض میکنیم.

 

وی افزود: هم رفتن تاریکی و هم آمدن روشنایی نسبی است و به طور کامل اتفاق نیفتاده است .

 

حجت الاسلام بلادی تصریح کرد: هوا گرگ و میش است و تاریکی مطلق نرفته است.انقلابیون شهرما ،اجتماع و کشور ما باید بگویند وقتی در زمان انقلاب غذا درست میکردند معلوم نبود برای خودمان است یا دشمن.

 

وی ادامه داد: برای جوانان بگویید که وقتی کشاورزی می کردیم معلوم نبود این محصولات را ما برداشت می کنیم یا دشمن.

 

امام جمعه موقت باشت اظهار کرد: ظلم است بگوییم ما تنها جاده ها را اسفالت کردیم و دانشگاه ساختیم،درس انقلاب ما فهمیدن بود،ممنون امام انقلاب و شهدای انقلاب و جانبازان هستیم.انقلاب به ما درس داد.

کشف بیش از 7 هزار عدد قرص‌ غیرمجاز در خرمشهر
دنبال کنید

 

وی به خدمات ارائه شده دولت اشاره و گفت: آب و برق حق مردم است و باید به آنها می دادید.ما مدیون انقلاب هستیم مدیون خون شهدا هستیم.تاریکی را از بین بردیم ولی روشنایی مطلق هنوز بوجود نیامده است.

 

حجت الاسلام سید حبیب بلادی نژاد اظهار کرد: تاریخ را که میخوانیم میبینیم که انقلاب پیامبر ۳سال از شدت گرسنگی سنگ به شکم می کشیدند.

 

وی افزود: انقلاب ماهم سختی های خود را داشت و به ما فهماند که ظلم رفتنی است و امیدوار باشیم.فهمیدیم که هرکسی با خدا باشد خدا به او کمک خواهد کرد.

 

وی مسیر خدا را مسیر سختی دانست و تصریح کرد: توقع از مردم می رود که ممنون انقلاب باشند و مسئولان هم مدیون مردم باشند.مردم ما در ۴۰سال با همه کمبود ها ساختند.

 

وی با گلایه از جناح های سیاسی عنوان کرد: دیگر پارتی بازی و ظلم و بی عدالتی بس است.دنیا به واسطه انقلاب ما بیدار شده است و در خیابان های آمریکا مردم با راهپیمایی دارند زمینه انقلاب را اماده می کنند.

 

امام جمعه موقت باشت گفت: مسئولان ما جناح بازی را کنار بگذارند و به سیل عظیم مردم بپیوندند.

 

انتهای پیام/

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi