پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

هشدار استاندار به ادارات برای کاهش آسیب های اجتماعی در استان/ به دنبال برگزاری همایش نیستیم

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: ادارت تقسیم کار کنند که اعتبارات از بین نروند و بتوانند اعتبارات را جذب کنند ما کسی را می خواهیم که امور اجرایی را بلد و به حوزه دانشی وارد باشد و به ما راه حل بدهد. به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ایل بانو، علی

اختصاصی کرونا

کد خبر : 41070
تاریخ انتشار : سه شنبه ۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۰
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: ادارت تقسیم کار کنند که اعتبارات از بین نروند و بتوانند اعتبارات را جذب کنند ما کسی را می خواهیم که امور اجرایی را بلد و به حوزه دانشی وارد باشد و به ما راه حل بدهد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ایل بانو، علی محمد احمدی ظهر امروز در جلسه ستاد فرهنگی اجتماعی مدیریت و کاهش آسیب های اجتماعی گفت: موضوع آسیب های اجتماعی موضوعی حساس مهم و سرنوشت ساز در مقطع کنونی است و اگر در این مورد تاکید می شود به معنای نفی کارهای انجام شده در گذشته نیست.

وی گفت: دستگاه های تخصصی هر کدام رسالت هایی در حوزه اجتماعی دارند وزارت کشور نیز تلاش می کند که استاندار به عنوان نماینده دولت برای کاهش آسیب های اجتماعی تلاش کند و با دقت کارشناسی ها را انجام دهد و این صحبت ها به معنای رد یا تایید عملکرد های گذشته نیست چرا که عملکردها را بعد از یک سال ارزیابی می کنم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: جلو رفته ایم اما سرعت ما کم بوده است مردم از ما مطالبه می کنند اگر ما که اینجا نشسته ایم چاره ای نکنیم پس چه کسی باید چاره کند در این حوزه، عملکرد ها رصد خواهد شد برای هزینه کردن بیت المال باید حساسیت داشته باشیم.

احمدی تصریح کرد:  اهمیت مسایل اجتماعی از مسایل اقتصادی و سیاسی کمتر نیست اگر به مردم آرامش و امید دهید سرمایه اجتماعی یعنی انسان ها را تقویت کنید و بنیاد خانواده ها تقویت شوند ما نیز راضی هستیم.

وضعیت تاسف‌بار یک مدرسه در کهگیلویه در آغاز سال تحصیلی
دنبال کنید

وی افزود: ما اینجا جمع نمی شویم که تنها گزارش عملکرد ارایه دهیم و سخنرانی کنیم باید هم افزایی داشته باشیم و هم پوشانی ها از بین بروند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: ادارت تقسیم کار کنند که اعتبارات از بین نروند و بتوانند اعتبارات را جذب کنند ما کسی را می خواهیم که امور اجرایی را بلد و به حوزه دانشی وارد باشد و به ما راه حل بدهد.

احمدی گفت: در حوزه استانی دستگاه ها باید سهم استانی از اعتبارت کشوری را به نحو مطلوب جذب کنند و با ارائه برنامه در حوزه کاهش آسیب های اجتماعی حرکت کنند.

وی عنوان کرد: ما به دنبال برگزاری همایش نیستیم حل مسئله مهم است و اعتبارات به برنامه هایی با پیوست های پژوهشی و تحقیقاتی هدفمند تخصیص خواهد یافت یک گام خوب بهتر از صد گام نیمه تمام است.

احمدی گفت: ‌در گذشته حرف از انقلاب صنعتی و پیامد آن مطرح بود و در حال حاضر انقلاب صنعتی قرن به قرن نیست بلکه  ماه به ماه است و گاهی هفته به هفته است  باید فکر، نگاه و تفکر و جهت گیری ها نو شود و آسیبهای اجتماعی با برنامه های نو رفع می شود.

انتهای پیام/

منبع : دانا

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi