جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

همکاری های اقتصادی کشورهای اسلامی لازمه برقراری روابط پایدار است/ تاجیکستان همیشه حامی فلسطین و بیت المقدس بوده است

عبدالجبار عزیز در دومین روز نشست سیزدهمین کنفرانس بین المجالس کشورهای اسلامی: همکاری های اقتصادی کشورهای اسلامی لازمه برقراری روابط پایدار است/ تاجیکستان همیشه حامی فلسطین و بیت المقدس بوده است سرویس بین الملل رئیس مجلس تاجیکستان بر افزایش روابط اقتصادی و تجاری بین کشورهای اسلامی تاکید کرد. به گزارش خبرگزاری خانه ملت عبدالجبار عزیز

اختصاصی کرونا

کد خبر : 40923
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۲

کرونا :

همکاری های اقتصادی کشورهای اسلامی لازمه برقراری روابط پایدار است/ تاجیکستان همیشه حامی فلسطین و بیت المقدس بوده است
عبدالجبار عزیز در دومین روز نشست سیزدهمین کنفرانس بین المجالس کشورهای اسلامی:

همکاری های اقتصادی کشورهای اسلامی لازمه برقراری روابط پایدار است/ تاجیکستان همیشه حامی فلسطین و بیت المقدس بوده است

سرویس بین الملل
رئیس مجلس تاجیکستان بر افزایش روابط اقتصادی و تجاری بین کشورهای اسلامی تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت عبدالجبار عزیز رئیس مجلس تاجیکستان صبح امروز (چهارشنبه ۲۷ دیماه) در دومین نشست سیزدهمین کنفرانس بین المجالس کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی ضمن تشکر و قدردانی از دولت و مجلس شورای اسلامی ایران گفت: تامین صلح و امنیت در منطقه با اتحاد کشورهای اسلامی ضروری است متاسفانه هم اکنون منطقه به محلی برای جولان تروریست ها تبدیل شده هر چند مبارزات موثری در این زمینه انجام گرفته است. تروریسم پدیده ای بین المللی است که حد و مرز ندارد و دشمنان از آن برای رسیدن به اهداف خود سوء استفاده می کنند.

رئیس مجلس تاجیکستان با یادآوری افزایش اسلام هراسی افزود: برای احترام به اندیشه و تحمل پذیری دین اسلام باید سیمای پاک اسلام را توسعه و ترویج دهیم تا برخی نتوانند از نام اسلام سوء استفاده کنند همچنین مساعدات خود با افغانستان برای صلح و ثبات امنیت در این کشور را باید نشان دهیم.

عبدالجبار عزیز  یادآور شد: تاجیکستان در همه سازوکارهای منطقه ای همکاری لازم را خواهد داشت اما برخی کوشش ها در منطقه دستاوردهای نامعینی داشته بنابراین خواستار مساعدت سازمان های جهانی با کشورهای منطقه نیز هستیم.

وی افزود: با توجه به وضعیت منطقه زمینه عدالت فراگیر در روند مذاکرات باید در نظر گرفته شود و سازمان همکاری اسلامی نسبت به ارتقاء همکاری ها و روابط اقتصادی تجاری بین کشورهای اسلامی توجه داشته باشند.

رئیس شورای امنیت خواب آمریکا را آشفته کرد
دنبال کنید

رئیس مجلس تاجیکستان گفت: حکومت و مردم تاجیکستان همیشه از فلسطین و بیت المقدس حمایت کردند و قدس را به عنوان پایتخت دائمی فلسطین به رسمیت می شناسند.

عبدالجبار عزیز  برگزاری کنفرانس بین المللی در حوزه ذخایر آب در شهر دوشنبه تاجیکستان را به پیشنهاد رئیس جمهور تاجیکستان را یادآور شد و گفت: کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی در این کنفرانس شرکت خواهند کرد بنابراین می توانیم شرایط مناسب برای تسهیل و تسریع همکاری های اقتصادی تجاری را فراهم کنیم.

رئیس مجلس تاجیکستان بر توجه به همکاری ها در حوزه های غفلت شده بین کشورهای اسلامی تاکید کرد و گفت: زمینه ارتقاء امکانات بیشتر و روابط حل نزاع های موجود برای رفع بحث و اختلافات در منطقه و تقویت ارتباط متقابل و پایدار و همه جانبه بین کشورهای اسلامی فراهم شود./

پایان پیام

چهارشنبه ۲۷ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۴۲

همکاری های اقتصادی کشورهای اسلامی لازمه برقراری روابط پایدار است/ تاجیکستان همیشه حامی فلسطین و بیت المقدس بوده است رئیس مجلس تاجیکستان بر افزایش روابط اقتصادی و تجاری بین کشورهای اسلامی تاکید کرد. http://cdn.icana.ir/d/019/201801104353402887.jpg همکاری,های,اقتصادی,کشورهای,اسلامی,لازمه,برقراری,روابط,پایدار,است/,تاجیکستان,همیشه,حامی,فلسطین,و,بیت,المقدس,بوده,است Icana

خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi