پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

خرد جمعی لازمه تعیین تکلیف مسلمانان میانمار است

نماینده پارلمان بنگلادش در سیزدهمین کنفرانس مجالس عضو سازمان همکاری اسلامی: خرد جمعی لازمه تعیین تکلیف مسلمانان میانمار است سرویس بین الملل نماینده پارلمان بنگلادش با اشاره به وضعیت اسف بار آوارگان روهینگیا گفت: خرد جمعی و کنار گذاشتن اختلافات برای تعیین تکلیف وضعیت مسلمانان میانمار ضروری است. به گزارش خبرگزاری خانه ملت حبیب رحمان

اختصاصی کرونا

کد خبر : 40886
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۵

کرونا :

خرد جمعی لازمه تعیین تکلیف مسلمانان میانمار است
نماینده پارلمان بنگلادش در سیزدهمین کنفرانس مجالس عضو سازمان همکاری اسلامی:

خرد جمعی لازمه تعیین تکلیف مسلمانان میانمار است

سرویس بین الملل
نماینده پارلمان بنگلادش با اشاره به وضعیت اسف بار آوارگان روهینگیا گفت: خرد جمعی و کنار گذاشتن اختلافات برای تعیین تکلیف وضعیت مسلمانان میانمار ضروری است.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت حبیب رحمان مولا نماینده پارلمان بنگلادش صبح امروز (چهارشنبه ۲۷ دیماه) در دومین روز نشست سیزدهمین کنفرانس مجالس کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی ضمن تقدیر و تشکر از رئیس مجلس شورای اسلامی ایران گفت: در دوران ریاست وی بر کنفرانس تحقق موفقیت در همه ابعاد محتمل تر است لذا مراتب تقدیر و تشکر صمیمانه خود را از مجلس و دولت ایران به عمل می آوریم.

وی ضمن تسلیت به ملت ایران به خاطر حادثه غرق شدن نفتکش در آبهای چین و کشته شدن دو بنگلادشی در کنار ایرانیان افزود: اختلافات را باید کنار گذاشت و از خرد جمعی برای رسیدن به توسعه فناوری پایدار و مقابله با مشکلات بهره برد. خودآگاهی لازمه مقابله با افراط گرایی است.

نماینده پارلمان بنگلادش ادامه داد: مسلمانان به علت اسلام هراسی و گسترش آن نباید اجازه مخدوش کردن جوامع اسلامی را به بیگانگان دهند لذا بر پایه عدالت و اخوت باید حرکت کنیم متاسفانه مسلمانان میانمار به حاشیه رانده شدند از این رو محافظت از همه قومیت ها در برابر نسل کشی و قوم کشی این افراد ضروری است.

وی بر بازگشت همه بی خانمانان مسلمان میانماری به سرزمین خود تاکید کرد و گفت: این افراد در شرایط فقر در بنگلادش زندگی می کنند نخست وزیر بنگلادش نیز خواستار به کارگیری رویکرد خودکفایی در این موضوع شده است بنابراین این افراد تحت حمایت سازمان همکاری اسلامی باید به توان بالقوه خود دست یابد و در راستای صلح و توسعه کشور خود گام بردارد.

حکم محکومیت طبری توسط دیوان عالی کشور تایید شد
دنبال کنید

وی یادآور شد: مسلمانان میانماری در حوزه فناوری، امنیت و تامین نیازهای اساسی خود و رشد اقتصاد و منابع انسانی به کمک های بسیار نیاز دارند.

نماینده پارلمان بنگلادش تصریح کرد: بنگلادش میزبان دهمین کنفرانس وزرای گردشگری اسلامی است از این رو آماده ایم از همکاری کشورهای اسلامی در این نشست جهت تحقق موفقیت استفاده کنیم./

پایان پیام

چهارشنبه ۲۷ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۰۵

خرد جمعی لازمه تعیین تکلیف مسلمانان میانمار است نماینده پارلمان بنگلادش با اشاره به وضعیت اسف بار آوارگان روهینگیاگفت: خرد جمعی و کنار گذاشتن اختلافات برای تعیین تکلیف وضعیت مسلمانان میانمار ضروری است. http://cdn.icana.ir/d/019/45517.jpg خرد,جمعی,لازمه,تعیین,تکلیف,مسلمانان,میانمار,است Icana

خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi