جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

دامن زدن به اختلافات بین کشورهای اسلامی سبب سوء استفاده دشمنان می شود

نماینده پارلمان کویت در سیزدهمین کنفرانس مجالس عضو سازمان همکاری اسلامی: دامن زدن به اختلافات بین کشورهای اسلامی سبب سوء استفاده دشمنان می شود سرویس بین الملل نماینده پارلمان کویت با اشاره به اینکه اگر به اختلافات دامن بزنیم مشکلات دو چندان می شود گفت: دشمنان مسلمانان از تشدد در کشورهای اسلامی سوء استفاده می

اختصاصی کرونا

کد خبر : 40875
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۰

کرونا :

دامن زدن به اختلافات بین کشورهای اسلامی سبب سوء استفاده دشمنان می شود
نماینده پارلمان کویت در سیزدهمین کنفرانس مجالس عضو سازمان همکاری اسلامی:

دامن زدن به اختلافات بین کشورهای اسلامی سبب سوء استفاده دشمنان می شود

سرویس بین الملل
نماینده پارلمان کویت با اشاره به اینکه اگر به اختلافات دامن بزنیم مشکلات دو چندان می شود گفت: دشمنان مسلمانان از تشدد در کشورهای اسلامی سوء استفاده می کنند.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت اودا الروایی نماینده پارلمان کویت صبح امروز (چهارشنبه ۲۷ دیماه) در دومین روز نشست سیزدهمین کنفرانس مجالس کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی گفت: موضوع عضویت رژیم صهیونیستی در پارلمان اتحادیه عرب مطرح است لذا کشورهای اسلامی نباید اجازه عضویت آنان را بدهند زیرا رفتار رژیم صهیونیستی تبعیض آمیز بوده و همین امر سبب افزایش نفرت نسبت به آنها شده است.

وی با اشاره به اینکه همه کشورها باید از فلسطین حمایت کنند تا آنها به جایگاه واقعی خود برسند اظهار کرد: باید اذعان کرد اقدامات عملی در این راستا نیاز است زیرا ۴۰ کشور در این سازمان عضو هستند و توقع می رود تصمیمات خوبی در این راستا اتخاذ نمایند.

 اودا الروایی تصریح کرد: دین اسلام فرقی میان افراد در شرق و غرب قایل نیست و براساس آن فرقی بین عرب و عجم نیز وجود ندارد.

نماینده پارلمان کویت ادامه داد: فلسطین و مسئله قدس محور اصلی کشورهای اسلامی است اما نباید صرفا به جنبه اشغال فلسطین توجه شود بلکه باید منشا این موضوع مشخص شده و برای رفع آن راهکار ارائه شود.

وی ادامه داد: دشمنان در گذشته از سیطره تعصبات سوء استفاده کردند و امروز شاهد رخدادهای تلخ در بین امت اسلامی از جمله فلسطین هستیم.

روحانی: امیدواریم بتوانیم پائیز امسال از واکسن ایرانی آنفولانزا استفاده کنیم
دنبال کنید

اودا الروایی تصریح کرد: وجود تشتت بین کشورهای اسلامی سبب شده امروزه با مشکلات گوناگونی مواجه باشیم لذا بهترین راهکار برای حاکمیت حق وحدت است. زمانی غیر مسلمان ها از اسلام به عنوان الگو نام می بردند اما امروزه احساس سرخوردگی می کنیم بنابراین باید مسائل مربوط به این حوزه را بررسی کنیم.

نماینده پارلمان کویت با اشاره به اینکه اگر به اختلافات دامن بزنیم مشکلات دو چندان می شود گفت: ۱۹۴ کشور در سازمان ملل عضو هستند که اگر آمریکا و اسرائیل را از این تعداد کم کنیم می توانیم در کنار ۱۹۲ کشور دیگر قرار بگیریم بنابراین نباید اجازه دهیم تصمیم ترامپ در خصوص انتقال سفارت این کشور به قدس محقق شود. /

پایان پیام

چهارشنبه ۲۷ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۲۰

دامن زدن به اختلافات بین کشورهای اسلامی سبب سوء استفاده دشمنان می شود نماینده پارلمان کویت با اشاره به اینکه اگر به اختلافات دامن بزنیم مشکلات دو چندان می شود گفت: دشمنان مسلمانان از تشدد در کشورهای اسلامی سوء استفاده می کنند. http://cdn.icana.ir/d/019/45865.jpg دامن,زدن,به,اختلافات,بین,کشورهای,اسلامی,سبب,سوء,استفاده,دشمنان,می,شود Icana

خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi