جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

ضرورت اعلام پیام احترام متقابل و مبارزه با تبعیض نژادی در اتحادیه بین المجالس ژنو

نماینده پارلمان تونس در سیزدهمین کنفرانس مجالس عضو سازمان همکاری اسلامی: ضرورت اعلام پیام احترام متقابل و مبارزه با تبعیض نژادی در اتحادیه بین المجالس ژنو سرویس بین الملل نماینده پارلمان تونس با اشاره به برگزاری اتحادیه بین المجالس در سطح بین المللی در ماه مارس ۲۰۱۸ گفت: در این برنامه بر ضرورت اهتمام متقابل

اختصاصی کرونا

کد خبر : 40844
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۷

کرونا :

ضرورت اعلام پیام احترام متقابل و مبارزه با تبعیض نژادی در اتحادیه بین المجالس ژنو
نماینده پارلمان تونس در سیزدهمین کنفرانس مجالس عضو سازمان همکاری اسلامی:

ضرورت اعلام پیام احترام متقابل و مبارزه با تبعیض نژادی در اتحادیه بین المجالس ژنو

سرویس بین الملل
نماینده پارلمان تونس با اشاره به برگزاری اتحادیه بین المجالس در سطح بین المللی در ماه مارس ۲۰۱۸ گفت: در این برنامه بر ضرورت اهتمام متقابل و مبارزه با هرگونه تبعیض نژادی باید تاکید کنیم.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت نماینده پارلمان تونس عصر امروز (چهارشنبه ۲۷ دیماه) در دومین روز نشست سیزدهمین کنفرانس مجالس کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی ضمن تشکر و قدردانی از پارلمان ایران و تسلیت به بازماندگان حادثه نفتکش ایرانی  گفت: رایزنی و همکاری های مختلف در رابطه با مقابله و رفع چالش ها در چارچوب این اجلاس انجام خواهد گرفت. امیدواریم در تحقق حقوق مردم فلسطین نیز گام هایی برداشته و قدس از دست اشغالگران آزاد شود.

نماینده پارلمان تونس با اشاره به تصمیم رئیس جمهور آمریکا در خصوص انتقال سفارت آمریکا به قدس افزود: مجلس نمایندگان تونس ضمن محکومیت این تصمیم اعلام می کند که این تصمیم تجاوزی آشکار و زیرپا گذاشتن قوانین بین المللی است. بیت المقدس نیز به عنوان اولین قبله مسلمانان و سومین حرم شریف مورد توجه همه مسلمانان جهان است.

وی با اشاره به دفاع قهرمانانه فلسطینیان از حقوق خود در سال های گذشته گفت: پیروزی فلسطین با صدور قطعنامه شورای امنیت و حمایت اکثر کشورهای جهان متبلور شد. تصویب این قطعنامه همراهی بسیاری از ملت ها ر ا با فلسطینیان اثبات کرد.

نماینده پارلمان تونس به محکومیت تصمیم ترامپ درباره انتقال سفارت آمریکا به قدس در اجلاس ۷ دسامبر اشاره کرد و گفت: مردم فلسطین بیش از گذشته به حمایت کشورهای اسلامی نیازمند هستند زیرا آمریکایی ها با صراحت نشان دادند که به دنبال پیاده کردن نقشه شوم اشغالگران در این سرزمین هستند.

امام رضا (ع) را سلطان ایران و شاه خراسانش می‌خوانند
دنبال کنید

وی ادامه داد: اتحادیه بین المجالس با ۱۱۷ عضو در چارچوب اتحادیه بین المجالس بین المللی اعلام موضع کند و در اجلاس ژنو که در ماه مارس ۲۰۱۸ برگزار می شود پیام خود را اعلام و بر ضرورت اهتمام متقابل و مبارزه با هرگونه تبعیض نژادی تاکید کند.

نماینده پارلمان تونس بر آزادی فوری فلسطینیان بازداشت شده تاکید کرد و افزود: در دوره بعد همه گروه های پارلمانی بسیج شوند تا زمینه تحقق حقوق مشروع فلسطینیان فراهم شود.

وی ضمن ابراز خرسندی از حضور در اجلاس تهران گفت: با پیشنهادات عملی خود باید از ملت فلسطین حمایت کنیم./

چهارشنبه ۲۷ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۱۷

ضرورت اعلام پیام احترام متقابل و مبارزه با تبعیض نژادی در اتحادیه بین المجالس ژنو نماینده پارلمان تونس با اشاره به برگزاری اتحادیه بین المجالس در سطح بین المللی در ماه مارس ۲۰۱۸ گفت: در این برنامه بر ضرورت اهتمام متقابل و مبارزه با هرگونه تبعیض نژادی باید تاکید کنیم. http://cdn.icana.ir/d/019/201801105356538162.jpg ضرورت,اعلام,پیام,احترام,متقابل,و,مبارزه,با,تبعیض,نژادی,در,اتحادیه,بین,المجالس,ژنو Icana

خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi